![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Banneling
|
![]() Het lijkt wel een gag van Toon Hermans:
"Iedereen die in deze draad heeft gepost wordt uitgenodigd. Wie nu nog durft te reageren krijgt geen plaats! Ik herhaal...." Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 augustus 2016 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en ik herhaal : (ZIE CATO ) De voordracht heeft plaats rond 12 mei 2017 en loopt dan elke maand behalve in de augustus en januari. De zaal wordt beperkt tot 100 betalende deelnemers (niet zoals vroeger met 1400 ) en 10 a 15 gasten niet betalend. De eerste 5 sessies zijn er geen gasten gezien we direct volgeboekt zijn. De eerste mail start rond 15 september en hij wie eerst maalt met het voorschot heeft de plaats. Voor al de leden van deze draad ,dwz zij die commentaar hebben gegeven positief of negatief worden er gastenplaatsen voorzien vanaf de 6e voordracht.die moeten dus niet betalen . Telkens zullen er 3 mogen komen en U zal natuurlijk de uitnodiging ontvangen in uw PB. De sheriff is de allereerste die zijn uitnodiging zal mogen ontvangen . Zij die nu nog reageren op deze draad zullen geen gratis plaatsen ontvangen, enkel de harde kern krijgt deze gratis plaatsen dus. ik hou U verder op de hoogte en plaats een copie van de uitnodigingsmail hier op deze draad.
![]() |
![]() |
#503 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en ik herhaal : (ZIE CATO ) De voordracht heeft plaats rond 12 mei 2017 en loopt dan elke maand behalve in de augustus en januari. De zaal wordt beperkt tot 100 betalende deelnemers (niet zoals vroeger met 1400 ) en 10 a 15 gasten niet betalend. De eerste 5 sessies zijn er geen gasten gezien we direct volgeboekt zijn. De eerste mail start rond 15 september en hij wie eerst maalt met het voorschot heeft de plaats. Voor al de leden van deze draad ,dwz zij die commentaar hebben gegeven positief of negatief worden er gastenplaatsen voorzien vanaf de 6e voordracht.die moeten dus niet betalen . Telkens zullen er 3 mogen komen en U zal natuurlijk de uitnodiging ontvangen in uw PB. De sheriff is de allereerste die zijn uitnodiging zal mogen ontvangen . Zij die nu nog reageren op deze draad zullen geen gratis plaatsen ontvangen, enkel de harde kern krijgt deze gratis plaatsen dus. ik hou U verder op de hoogte en plaats een copie van de uitnodigingsmail hier op deze draad.
![]() |
![]() |
#504 |
Banneling
|
![]() Ik zou het nog eens herhalen, je weet maar nooit dat iemand er over leest...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://dyzo.be/seminarie-doorstarten en ik herhaal : (ZIE CATO ) De voordracht heeft plaats rond 12 mei 2017 en loopt dan elke maand behalve in de augustus en januari. De zaal wordt beperkt tot 100 betalende deelnemers (niet zoals vroeger met 1400 ) en 10 a 15 gasten niet betalend. De eerste 5 sessies zijn er geen gasten gezien we direct volgeboekt zijn. De eerste mail start rond 15 september en hij wie eerst maalt met het voorschot heeft de plaats. Voor al de leden van deze draad ,dwz zij die commentaar hebben gegeven positief of negatief worden er gastenplaatsen voorzien vanaf de 6e voordracht.die moeten dus niet betalen . Telkens zullen er 3 mogen komen en U zal natuurlijk de uitnodiging ontvangen in uw PB. De sheriff is de allereerste die zijn uitnodiging zal mogen ontvangen . Zij die nu nog reageren op deze draad zullen geen gratis plaatsen ontvangen, enkel de harde kern krijgt deze gratis plaatsen dus. ik hou U verder op de hoogte en plaats een copie van de uitnodigingsmail hier op deze draad.
![]() |
![]() |
#506 |
Gouverneur
|
![]() Maar wat is dan je uitleg voor het volgende fragment?
--------- Op 18 november 1997, dit is twee dagen vóór de invereffeningstelling van KR-VLEESWAREN NV/VLEESWAREN SCHEERS, werd tussen deze vennootschap en de KATELIJNSE VLEESMARKT NV (die op dat tijdstip één dag was opgericht) een handelshuurovereenkomst gesloten m.b.t. een industrieel complex waarbij dit complex aan de laatst genoemde vennootschap werd verhuurd (...); Dat deze overeengekomen huurprijs in wanverhouding stond tot de reële waarde werd niet alleen gesuggereerd door de boekhoudkundige expert (...) maar is ook ontegensprekelijk gebleken uit een deskundigenonderzoek door een meetkundig schatter (...). Of de beklaagde VAN DEN ABEELE bij deze feiten betrokken was - wat door hem wordt ontkend (...) kan op basis van de dossiergegevens niet met voldoende zekerheid worden bepaald. Hij moet dan ook voor deze feiten worden vrijgesproken. De schuld van de beklaagden SCHEERS en Paul VAN DER ES is daarentegen wel afdoende aangetoond. --------- Is er dan ook zoiets als een "venale huurwaarde"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "rond 12 mei".
Ik hou van die vaagheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Minister
|
![]() Citaat:
dit is de verhuring van het gebouw waarin het handelsfonds zat dat heeft niets te maken met de verkoop van het handelsfonds waar ik naar verwijs. Ik zoek specifiek de uitspraak die de rechter mij in de zitting heeft gedaan ,als dat niet in haar vonnis staat dan is de discussie terug open of het de venale waarde is of going concernwaarde. Deze discussie staat ook op het programma van mijn voordracht ,ik wil die voeren met deskundige advocaten en bedrijfsrevisors en of boekhouders want ik heb nog altijd geen formeel bewijs dat het de going concern waarde moet zijn (daarom vraag ik je dit te publiceren) kijk ook eens hiernaar / http://dare.uva.nl/cgi/arno/show.cgi?fid=484364 Ga je deze mensen ook aanvallen ? http://dyzo.be/seminarie-doorstarten en ik herhaal : (ZIE CATO ) De voordracht heeft plaats rond 12 mei 2017 en loopt dan elke maand behalve in de augustus en januari. De zaal wordt beperkt tot 100 betalende deelnemers (niet zoals vroeger met 1400 ) en 10 a 15 gasten niet betalend. De eerste 5 sessies zijn er geen gasten gezien we direct volgeboekt zijn. De eerste mail start rond 15 september en hij wie eerst maalt met het voorschot heeft de plaats. Voor al de leden van deze draad ,dwz zij die commentaar hebben gegeven positief of negatief worden er gastenplaatsen voorzien vanaf de 6e voordracht.die moeten dus niet betalen . Telkens zullen er 3 mogen komen en U zal natuurlijk de uitnodiging ontvangen in uw PB. De sheriff is de allereerste die zijn uitnodiging zal mogen ontvangen . Zij die nu nog reageren op deze draad zullen geen gratis plaatsen ontvangen, enkel de harde kern krijgt deze gratis plaatsen dus. ik hou U verder op de hoogte en plaats een copie van de uitnodigingsmail hier op deze draad.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 10 augustus 2016 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Banneling
|
![]() Als hij IRL ook zo dikwijls hetzelfde blijft herhalen:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 augustus 2016 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Minister
|
![]() Kan er eens iemand "carthago delendum est " uitleggen aan Jack ,hij is niet mee.
![]() |
#511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 augustus 2016 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Minister
|
![]() Voor U is de 6e voordracht belangrijk en niet 12 mei 2017 .jE BENT SAMEN MET TASHUNKA bij de eerste genodigde ,tenzij het je niet intresseert dan weet ik het graag asap zodat ik andere kan laten komen .
kijk ook eens hiernaar / http://dare.uva.nl/cgi/arno/show.cgi?fid=484364 Ga je deze mensen ook aanvallen ? http://dyzo.be/seminarie-doorstarten en ik herhaal : (ZIE CATO ) De voordracht heeft plaats rond 12 mei 2017 en loopt dan elke maand behalve in de augustus en januari. De zaal wordt beperkt tot 100 betalende deelnemers (niet zoals vroeger met 1400 ) en 10 a 15 gasten niet betalend. De eerste 5 sessies zijn er geen gasten gezien we direct volgeboekt zijn. De eerste mail start rond 15 september en hij wie eerst maalt met het voorschot heeft de plaats. Voor al de leden van deze draad ,dwz zij die commentaar hebben gegeven positief of negatief worden er gastenplaatsen voorzien vanaf de 6e voordracht.die moeten dus niet betalen . Telkens zullen er 3 mogen komen en U zal natuurlijk de uitnodiging ontvangen in uw PB. De sheriff is de allereerste die zijn uitnodiging zal mogen ontvangen . Zij die nu nog reageren op deze draad zullen geen gratis plaatsen ontvangen, enkel de harde kern krijgt deze gratis plaatsen dus. ik hou U verder op de hoogte en plaats een copie van de uitnodigingsmail hier op deze draad. __________________
![]() |
#513 | |
Minister
|
![]() Citaat:
kijk ook eens hiernaar / http://dare.uva.nl/cgi/arno/show.cgi?fid=484364 Ga je deze mensen ook aanvallen ? http://dyzo.be/seminarie-doorstarten en ik herhaal : (ZIE CATO ) De voordracht heeft plaats rond 12 mei 2017 en loopt dan elke maand behalve in de augustus en januari. De zaal wordt beperkt tot 100 betalende deelnemers (niet zoals vroeger met 1400 ) en 10 a 15 gasten niet betalend. De eerste 5 sessies zijn er geen gasten gezien we direct volgeboekt zijn. De eerste mail start rond 15 september en hij wie eerst maalt met het voorschot heeft de plaats. Voor al de leden van deze draad ,dwz zij die commentaar hebben gegeven positief of negatief worden er gastenplaatsen voorzien vanaf de 6e voordracht.die moeten dus niet betalen . Telkens zullen er 3 mogen komen en U zal natuurlijk de uitnodiging ontvangen in uw PB. De sheriff is de allereerste die zijn uitnodiging zal mogen ontvangen . Zij die nu nog reageren op deze draad zullen geen gratis plaatsen ontvangen, enkel de harde kern krijgt deze gratis plaatsen dus. ik hou U verder op de hoogte en plaats een copie van de uitnodigingsmail hier op deze draad. __________________
![]() |
![]() |
#514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hij is echter kwaad uit onwetendheid. Het beste dat je kan doen is hem de hand reiken Wie weet hoe snel hij kan omslaan als hij ooit met zijn prutsforum in slechte papieren komt? editip: je kan je Cato bij gebruikersinstellingen als handtekening invoegen, dan moet je niet elke keer copy-pasten Laatst gewijzigd door Klein Licht : 10 augustus 2016 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Minister
|
![]() Citaat:
bedankt voor je editip: maar ga het enkel maar nu en dan doen ,deed het meer omdat jack op mijn zenuwen begon te werken.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 10 augustus 2016 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 augustus 2016 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Minister
|
![]() Citaat:
EUH ? hoe noem je dan jezelf als je zo denkt ??
![]() |
![]() |
#519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"valsheid in geschriften en gebruik ervan, laattijdige aangifte van de faillissementstoestand, al te kostelijke middelen om de gefailleerde geld te verschaffen, verduistering of verberging van actief en of boekhouding, witwassen, misbruik van vertrouwen, bendevorming, de uitgifte van een cheque zonder dekking, ontdraging van beslagen goederen, inbreuken op de boekhoudwet, bedrieglijk onvermogen, fiscale valsheid en gebruik ervan inzake inkomstenbelastingen" Zeg het eens... Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 augustus 2016 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik een geschorste docter ben voor 10 jaar dan mag ik toch als het beroepsverbod voorbij is een gans ziekenhuis zetten ?? U kunt toch niet verlangen dat ik langer dan 10 jaar op non actief blijf ?? MIJN BEROEPSVERBOD IS VOORBIJ EN ZOLANG IK GEEN FOUTEN MAAK IN NIEUWE CONSTRUCTIES IS ALLES VOLKOMEN WETTELIJK EN LEGAAL. Mijn beroepsverbod is voorbij per 13 april 2015 en ik heb deze sterfhuisconstructie van de fabriek gedaan in mei 2015 dus zoek nu de fout in de constructie of je hebt het zitten tot aan de volgende wetswijziging.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 10 augustus 2016 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |