![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door te betten/raisen/shoven met geld leg je de beslissing bij de tegenstander, er is dan altijd kans dat je hem kan laten folden en aldoende te pot te winnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt mijn zoon ook ..
Citaat:
Dat is het frustrerende eraan ... Niks zo erg dan twee boeren hebben ,op de flop verschijnen de twee andere boeren plus een dame ... Tegenstrever gaat all in met twee dames in de hand een full house dus ,dus mee all in gaan en nog verliezen tegen de vierde dame op de river... Eén kans op 34 had hij,dat is dus zo'n 3% ,en hij krijg ze dan ook nog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wel iets voor jou. ![]()
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit ook eens een online oorlogsspel met verschillende andere spelers gedaan. Ook daar ben ik snel met gestopt omdat er iemand van de andere spelers boos reageerde en schreef: op die personen mag je niet schieten!!!! Ik knalde gewoon overal op. ![]() p.s. Van Pokerspellen ken ik niets
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 januari 2022 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was toen toch het geval ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gedragingen van je tegenspeler inschatten wat het risico betreft op gespeelde handen helpt al wel een stuk... Sommigen laten stelselmatig de tijd verlopen bij slechte kaart ,hand achter hand ,tot ze een keer goede krijgen ,dan callen of raisen ze gelijk en weet de rest van de tafel dat ze goede kaart gekregen hebben .... En denken die gasten dan nog dat ze goed bezig zijn... Laatst gewijzigd door Svennies : 19 januari 2022 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#510 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je headsup speelt, dan heb je met pocket azen (afgerond) 80% kans op winst, 20% op verlies. Nu, ik herinner me een keer dat ik op vijf handen drie keer pocket azen kreeg, alle drie keer kreeg ik al het geld erin preflop, drie keer verloren. Dat is korte termijn resultaat, de foute houding, te resultaat gericht, want op termijn win je +- 80% van die handen.
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer eerst te doorgronden waar de grootste bluffers zitten ,en speel zelf daarbij redelijk defensief .... Met hoe minder aan tafel hoe agressiever ik dan ga spelen ,dat brengt een tegenstrever in verwarring ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al was het maar omdat je een beter begrip zou krijgen van het spelen met een slechte hand. Ook over positie, die is soms belangrijker dan uw actuele hand. Ik gebruikte de percentages in headsup om het punt duidelijk te maken.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 januari 2022 om 15:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze die all in dan callen dan zie je soms dat ze met aas zes spelen. lol Ik denk dan, those internet kids...
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na het gamen vergeet u bij volgende toch niet uit te loggen (PC gamen) mocht u daar al- dan niet een account gemaakt moeten hebben.
a) MicroSoft Store b) XBOX ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 januari 2022 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gezien de oververtegenwoordiging van rechts tot uiterst rechts op dit forum een leuk weetje voor in deze draad.
![]() 'Online games zijn steeds meer de safe space van rechts-extremisten'
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 19 februari 2022 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we dat onder de noemer klinkklare onzin plaatsen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woordle
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toevallig eens gaan kijken naar de PS5. Die is dus na 2 jaar nog altijd niet normaal te koop, dat begint echt belachelijk te worden.
|
![]() |
![]() |