![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel die focus op kinderen is puure Qanon-quatsch, te belachelijk voor woorden. Ken tenminste de complotkwak-theorien die ze je door de keel proppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Behalve dan dat het deugd kan doen ![]() Dat gezegd, het is wel een ongelofelijke illustratie hoe facebook werkt. En ik zou zelfs zeggen, dat is een emergent property dat zelfs de makers ervan waarschijnlijk niet echt in gedachten hadden. We maken het echter ook mee op normale media in deze tijden. Dat artikel in Knack beschreef dat heel goed. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 september 2020 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is fijn om te horen. We zullen het unicef laten weten dat ze gekken zijn.
![]() |
#504 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is waarschijnlijk complex en nog moeilijker uit te leggen als wie voordeel heeft aan onze Belgische organisatie. Maar het sturen van een volksmassa blijft interessant.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verontrustende er aan is dat je orde diensten moet wantrouwen als ze kinderen arresteren en blijkbaar ook mishandelen op bevel van. Wat de reden is maakt totaal niks meer uit. Ze doen het. Punt uit.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 september 2020 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien best verderzetten in de gepaste draad : :https://forum.politics.be/showthread.php?t=254692 als je interesse hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belarus Police 'Excessive Force' On Children AFP - Agence France Presse August 14, 2020 UNICEF on Friday welcomed the release of minors from detention in Belarus but said it was seriously concerned by reports of excessive police force against child demonstrators. Thousands have taken to the streets of the capital Minsk and other cities over the past six days over leader Alexander Lukashenko's claim to have won Sunday's election with 80 percent of the vote. Police have used rubber bullets, stun grenades and, in at least one case, live rounds to disperse the crowds, with hundreds injured. At least 6,700 people have been arrested, but in a surprise move on Thursday officials announced they would start releasing detainees. The interior ministry said Friday more than 2,000 had so far been set free. "The release of numerous individuals, including minors, from detention is an important first step," said Afshan Khan, the regional director for Europe and Central Asia for UNICEF, the United Nations Children's Fund.
![]() |
![]() |
#509 |
Banneling
|
![]() Dit dus :
Laatst gewijzigd door parcifal : 1 september 2020 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoeveel is waar gebleken, of twijfel je nog? Je gaat toch niet afkomen met de dooddoener "onderzoek het zelf" hoop ik? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de regionale pers zich beperkt tot publicatie van onjuiste cijfers en onderzoek naar achtergronden zitten ze of het willen of niet al bij voorbaat zelf in een complot.
De vraag om betere journalistiek en juistere weergave zou gans het corona debat een heel nieuwe dynamiek geven. Het is altijd zo: alles en iedereen is obscuur en raar en onnozel die niet mainstream is. Of dat nu een sos of een rechtse is of een protestant of anders. Counterclockwise dus. Een vb : de vaccinatie wil men verplichten terwijl er verschillende kranten artikels bestaan van een doctoraat die aantoont dat vaccins met dna nieuwe ziekten aanmaakt. Dat is gebleken in de kippen kwekerij, maar daar leven ze sowieso niet tot aan de volgende uitbraak. Ik heb dat artikels hier ergens gepost. Maar allicht nooit iemand bekeken noch becommentarieerd. Ik heb ook al filmpjes van lege ziekenhuizen gepost, zelfde resultaat. Nu duikt er in een andere topic datzelfde op van een Belgisch ziekenhuis. Het is niet aan ons om een flart van dit en een flart van wat anders te ondervinden. Zo krijgen wij een beeld die mogelijks niet juist is maar ook geen weerklank krijgt. En dan klopt dat beeld natuurlijk. Qanon, deepstate, enz... Mensen hebben daar lak aan.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 september 2020 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Banneling
|
![]() Wil men dat verplichten?
Hoe weet je dat? Citaat:
https://twitter.com/MvWoensel/status...81044545630209 Nee hoor, dat zijn de fundamenten van je geloof. Laatst gewijzigd door parcifal : 1 september 2020 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij de moord op Kadaffi is het te begrijpen. Libische olie is van hoge kwaliteit en met een verdeeld land kan men betere contracten afsluiten dan met een regulier staatshoofd. Belarus is anders. Maar nu de protesten tegen de maatregelen voor het Coronavirus in Duitsland. Men zegt dat uiterst rechts (?) de protesten naar zich toe hebben getrokken. Het protest zou gaan tegen de gevestigde orde. Ze zouden gebruikt worden om anarchistische denkbeelden te verspreiden. Hoe en wie lukt het om de ideeën van samenzweringen of het idee van ongeschikte bewindvoerders te verspreiden en mensen op straat te krijgen. Bestaat er een universeel mechanisme om het onbehagen te kanaliseren?
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het klopte. Remember? Als anderen tot andere vaststellingen komen is dat duidelijk met een slechte bedoeling. Ik heb intussen factcheck eens bekeken. Hun commentaar slaat nergens op. Hoogstens dat covid in die tijd niet bestond dus klopt het ook niet. Maar daar heeft het ook niks mee te maken. Wel met levend dna en genoom en zo die zich muteert en ziekte veroorzaakt. Dodelijke ziekte.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 september 2020 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Banneling
|
![]() Het stond met koeien van letters in de krant.
Citaat:
https://www.redactie24.be/news/30747...verplichten-we |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, in november 2019 zou het ondenkbaar geweest zijn dat men gans het land huisarrest zou geven, of dat iemand 1000 Euro boete zou krijgen om zijn hogedrukreiniger naar zijn zus te brengen.
Dat was toen namelijk nog toen er nog burgerrechten golden. In een losgeslagen dictatuur zonder basisrechten kan men van niks meer zeker zijn he. Zolang politici niet aan lantaarnpalen opgeknoopt worden zijn zij nu ongeleide projectielen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 september 2020 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat was (niet te verwonderen) al in kannen en kruiken geregeld in het prille begin van de pandemie.
Onze held: financiert alles wereldwijd. Ook de zeeeer vele testjes. 3 hoeratjes. https://www.xandernieuws.net/algemee...natiepaspoort/
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 1 september 2020 om 23:27. |
![]() |
![]() |