Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2020, 17:33   #501
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het enige waar jij ooit naar verwijst is sceptr.net

Dat is extreem-rechtse propaganda van, door en voor Blokkers. Het soortje dat Puurs is gaan op stelten zetten.
Toon ons die "extreem-rechtse" propaganda eens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 17:33   #502
Tavek
Banneling

Standaard

Inhoud, mijn dank.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Mensen die op anderen inrijden veroordelen, is wat anders dan demoniseren.
Blijkbaar is er volgens het parket niks gebeurd. Dat een wagen is "ingereden" op de groep, en dus slachtoffers heeft gemaakt, is een verzinsel van Van Grieken.

Citaat:
Ahja, dus als ze je vrouw verkrachten, dan ga jij zeggen "we gaan toch niet aan primaire driften toegeven?"
Hoe onnozel kun je zijn.
Er is iets als ongefundeerde angst, zoals iemand die schrik heeft van spinnen, ook als het piepkleine onschadelijke exemplaren zijn.
Schrik hebben van moslimterreur is wat anders, het gaat hier niet over een denkbeeldig gevaar.
Er moet naar gehandeld worden. Maar moet het zo ons leven domineren ? In alle respect is het een klein probleem. Ik vind dat kinderen die plat gereden worden aan school door vrachtwagens een groter probleem. Als we zouden reageren daarop als we op terrorisme reageerden reed er geen vrachtwagen meer binnen een straal van 10 km van een school.

Citaat:
Mocht iedereen nu eens elkaar een knuffel geven, zou de wereld geen betere plaats zijn?
Probleem is dat er nog wel moordenaars, verkrachters, enz. rondlopen.
Als u met uw "logisch kader" dat niet ziet, dan is uw kader zo onlogisch als maar kan zijn, want dan negeert u gewoon de werkelijkheid.
Die hebben er altijd rondgelopen, en vroeger vaak nog veel meer dan nu. Politie en gerecht moeten dat aanpakken.

Citaat:
Wat is er mis met zero tolerance?
Niks

Citaat:
Wat is er mis met daders de doodstraf geven?
Voor wat wil je de doodstraf ?

Citaat:
Terwijl u liever de ogen sluit voor de werkelijkheid.
DAT gaat het oplossen.
De werkelijkheid bevindt zich in de cijfers en statistieken, helaas. Maar ik begreep van hamac dat die vals zijn "omdat er anders gemeten wordt". Ok dan.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 17:34   #503
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Om de een of andere reden vrees ik niet dat die onze luchthaven gaan opblazen.
Maar je hebt in elk geval het belang van die organisatie al opgeblazen.
Goe bezig...
Oud 19 oktober 2020, 17:34   #504
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Terrorisme in West-Europa.

Dalende. Waarmee ik niet zeg dat er niets aan gedaan moet worden, maar in vergelijking met andere doodsoorzaken en gewelddadige delicten is dit bijzonder klein bier.
Van ETA, RAF en IRA hebben we hier nu niet bepaald veel last gehad. Van moslimterreur daarentegen mag zowat de hele wereld genieten. Trouwens jouw grafiek bewijst dat sedert 2004 terreur weer in opmars is.
Oud 19 oktober 2020, 17:35   #505
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Of gewoon om te zien of je overal in België nog vrijheid van meningsuiting hebt (zelfs al is die mening voor sommigen beledigend). Maar voor de linkerzijde hoeft die vrijheid van meningsuiting niet meer zo nodig. Ze is bereid die op te geven. Bereid tot alles om toch maar niet te moeten afstappen van haar dogma: de multiculturele maatschappij is fantastisch.
Die zetten iedere keer een stapje achteruit, en iedere keer maken ze zichzelf wijs dat er 'eigenlijk' niets veranderd is, tot alle vrijheid weg is...
Oud 19 oktober 2020, 17:39   #506
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Om de een of andere reden vrees ik niet dat die onze luchthaven gaan opblazen.
Maar je hebt in elk geval het belang van die organisatie al opgeblazen.
Goe bezig...
Je moet hem alleszins nageven dat hij zijn uiterste best doet om moslimterrorisme te laten overschaduwen door terrorisme van westerse bodem. De verwoede ijver van onze huisoikofoob mag niet onderschat worden.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 17:42   #507
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Je moet hem alleszins nageven dat hij zijn uiterste best doet om moslimterrorisme te laten overschaduwen door terrorisme van westerse bodem. De verwoede ijver van onze huisoikofoob mag niet onderschat worden.
De slachtoffers van beiden zijn even dood, niet ?
Oud 19 oktober 2020, 17:44   #508
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Die 270 000 0000 verdwijnen uiteraard in het niet in vergelijking met de 500 000 000 van het bekeringswerk en het brengen van beschaving door de Rooms Katholieke Kerk.
Belachelijk om vreedzame bekeringen als "slachtoffers" te rekenen.
Als iemand mij overtuigt om van Lampiris naar Ecopower te gaan, dan ben ik geen "slachtoffer", laat staan dat ik dood ben.
Met dergelijke zever kun je om het even welke krankzinnige stelling bewijzen.
Oud 19 oktober 2020, 17:45   #509
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Juist ja.
Of zoals Michèle Kiesewetter haar job deed.

U zult maar zo'n klinkende zot tegen komen.
Zoals Roland Steyaert ook zo'n klinkende zot tegen kwam.
Of u zult maar de ouders zijn van An en Eefje die de kompleet gestoorde Dutroux tegen kwamen.

Maar in MIJN leven en MIJN activiteiten heb ik echt geen enkel nadeel (integendeel) van de multikul.

Wat niet wil zeggen dat de huidige maatschappij geen problemen kent. Maar voor moordenaars hebben we een strafwet. En voor terroristische moordenaars is er een verstrenging van de straf. Of zoals in Frankrijk, de standrechterlijke executie. En ja daar ben ik heel tevreden over.
Wij westerse mensen hebben na veel leed door oorlogen en andere misbruiken de elementaire mensenrechten in het leven geroepen...
Hewel ik wil dat die mensenrechten worden opgevolgd en dat elke inbreuk daartegen, zeker een geinstitutionaliseerde inbreuk daartegen wordt bestreden in ons land...
Maar onze linkiewinkies denken daar anders over en brengen zo onze hele westerse samenleving terug in gevaar...
Dat noem ik geen vooruitgang maar regelrecht achteruitgang en zelfs schuldig verzuim en regelrechte volksverlakkerij van onze multi-cul racisten...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 17:45   #510
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De slachtoffers van beiden zijn even dood, niet ?
Alle doden zijn even dood.
Proficiat, je hebt net alle terrorisme weg gerelativeerd.
Oud 19 oktober 2020, 17:46   #511
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Ik geef een voorbeeld: er is nog nooit zo veel welvaart geweest op deze planeet als nu. De mens heeft het nog nooit zo goed gehad als nu. De mens is ook nog nooit zo veilig geweest als nu.
Als "de mens" het nog nooit zo goed gehad heeft, dan kunnen die agressieve moslims hun agressieve houding al niet op armoede steken...
Oud 19 oktober 2020, 17:47   #512
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Alle doden zijn even dood.
Proficiat, je hebt net alle terrorisme weg gerelativeerd.
Bij de les blijven. Het ging over de relatie tussen westers en islam terrorisme.

Voor mij zijn die even erg.
Oud 19 oktober 2020, 17:49   #513
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Terrorisme in West-Europa.

Dalende. Waarmee ik niet zeg dat er niets aan gedaan moet worden, maar in vergelijking met andere doodsoorzaken en gewelddadige delicten is dit bijzonder klein bier.
Misschien een nieuwe bril kopen.
Iedereen kan zien dat de curve sedert 2004 opnieuw stijgt.
En ook die multicul lulkoek van "in vergelijking met andere doodsoorzaken" pakt al lang niet meer.
Iemand die per ongeluk tegen een boom rijdt en dood is, is wel wat anders dan uitschot dat "allah akbar" roept en iemands hoofd afkapt.
Of ga je misschien moord uit het strafwetboek halen omdat het relatief gezien niet zoveel voorkomt?

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 19 oktober 2020 om 17:50.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2020, 17:52   #514
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien een nieuwe bril kopen.
Iedereen kan zien dat de curve sedert 2004 opnieuw stijgt.
En ook die multicul lulkoek van "in vergelijking met andere doodsoorzaken" pakt al lang niet meer.
Iemand die per ongeluk tegen een boom rijdt en dood is, is wel wat anders dan uitschot dat "allah akbar" roept en iemands hoofd afkapt.
Of ga je misschien moord uit het strafwetboek halen omdat het relatief gezien niet zoveel voorkomt?
Als ouder lig ik meer wakker van vrachtwagens die kindjes doodrijden aan de schoolpoorten dan Allu Akbars. De kans is groter dat het eerste gebeurt, dan het tweede.

Maar toch spenderen we massaal veel meer tijd, moeite, geld en middelen aan de allu akbars. Het is een ware obsessie geworden.

Maar de kans dat je kind plat wordt gereden op weg naar school is wel veel groter dan dat hij/zij wordt doodgedaan door een allu akbar.

Laatst gewijzigd door Tavek : 19 oktober 2020 om 17:52.
Oud 19 oktober 2020, 17:59   #515
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Maar in MIJN leven en MIJN activiteiten heb ik echt geen enkel nadeel (integendeel) van de multikul.
Waar is de tijd dat linksen nog de mond vol hadden van solidariteit?
Nu is het "ik heb geen probleem, en de rest kan ontploffen", toppunt van egoïsme dus.
Hoe zou het nu eigenlijk komen dat links zoveel stemmen verloren heeft?
Dat is toch echt wel een mysterie...
Oud 19 oktober 2020, 18:05   #516
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Blijkbaar is er volgens het parket niks gebeurd.
In de zaak Chovanek was er precies ook niets gebeurd.
Ook allemaal inbeelding, zeker?

Citaat:
Dat een wagen is "ingereden" op de groep, en dus slachtoffers heeft gemaakt, is een verzinsel van Van Grieken.
Het stond toch onder andere op VRT nieuws?
Sedert wanneer houdt Van Grieken daar de pen vast?

Citaat:
Er moet naar gehandeld worden. Maar moet het zo ons leven domineren ? In alle respect is het een klein probleem. Ik vind dat kinderen die plat gereden worden aan school door vrachtwagens een groter probleem.
Och ja, en als er niet veel verkrachtingen zijn, dan zeggen we tegen vrouwen die verkracht zijn : "goh, het zijn er niet veel, hoor, er zijn meer doden op de weg."
Hoe krijg je het in je hoofd om iemand die doelbewust een ander wil doden te gaan vergelijken met iemand die ongewild een ongeluk veroorzaakt?

Citaat:
Die hebben er altijd rondgelopen, en vroeger vaak nog veel meer dan nu.
Met dergelijke dwaze redeneringen kun je elke misdaad legaliseren.
Gewoon iets vinden dat 'nog erger' is en dan gewoon wettelijk maken.

Citaat:
Voor wat wil je de doodstraf ?
Moslimterrorisme.

Citaat:
De werkelijkheid bevindt zich in de cijfers en statistieken, helaas. Maar ik begreep van hamac dat die vals zijn "omdat er anders gemeten wordt". Ok dan.
Gemiddelden en medianen zijn belangrijk, maar als ingenieur zou je wel moeten weten dat niet iedereen in die gemiddelden valt.
Oud 19 oktober 2020, 18:06   #517
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Met een wikipedia pagina van 3 lijntjes lang, en een organisatie waar je nog nooit van gehoord hebt...
Oud 19 oktober 2020, 18:08   #518
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Als ouder lig ik meer wakker van vrachtwagens die kindjes doodrijden aan de schoolpoorten dan Allu Akbars. De kans is groter dat het eerste gebeurt, dan het tweede.

Maar toch spenderen we massaal veel meer tijd, moeite, geld en middelen aan de allu akbars. Het is een ware obsessie geworden.

Maar de kans dat je kind plat wordt gereden op weg naar school is wel veel groter dan dat hij/zij wordt doodgedaan door een allu akbar.
Dus geen moeite meer steken in dieven, moordenaars, verkrachters, WANT er zijn meer doden aan de schoolpoort, volgens Tavek.
Waarbij we dus abstractie maken van het feit dat er altijd ongelukken zullen gebeuren, terwijl moorden doelbewust gebeuren.
Oud 19 oktober 2020, 18:28   #519
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus geen moeite meer steken in dieven, moordenaars, verkrachters, WANT er zijn meer doden aan de schoolpoort, volgens Tavek.
Waarbij we dus abstractie maken van het feit dat er altijd ongelukken zullen gebeuren, terwijl moorden doelbewust gebeuren.
Ik lig inderdaad niet te veel wakker van allu akbars ja.

Sorry.

De kansen dat ik of een naaste het slachtoffer word van terrorisme zijn zo klein dat ik mijn slaap er niet voor laat.
Oud 19 oktober 2020, 18:31   #520
Tavek
Banneling

Standaard

Wat niet wegneemt dat we waakzaam moeten zijn en moeten controleren wie ons land binnenkomt.

Maar al die rage daarover is pure verspilling van tijd en moeite.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be