![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk is homoseksualiteit wel een vorm van een ziektebeeld, een psychologische ontreddering en ontregeling van de menselijke seksualiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moet natuurlijk begrip hebben voor de oorzaken van die ongelukkige wending in hun leven, maar dat betekent nog altijd niet dat hun levensstijl plotseling hierdoor normaal wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de Ekklesia kwam men vanaf zijn 18de jaar, bij de Boulè pas vanaf zijn 30ste. Hoedanook heeft dat er niets mee te maken, omdat het hier enkel gaat om de "democratische" instellingen van Athene. Dat heeft dus niks vandoen met de "homoseksuele" gebruiken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DAT is dus de reden waarom ik je vroeg om eerst de discussie van deze thread eens vanaf het begin te lezen, dat zou je een flater zoals deze bespaard hebben. De inzichten van uw "doctor in de psychologie" zijn gebaseerd op onder meer de theorieën van Freud, en zijn door de academische wereld ondertussen al weerlegd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw opmerking over de leeftijdgrens van de boulè is natuurlijk terecht. Even te vlug geschreven. Men liet jongeren immers niet zomaar beslissen over het reilen en zeilen van de polis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
LeVay, S., The Sexual Brain, Cambridge, MA, the MITpress, 1993 Hamer, D. en Copeland, P., The Science of Desire. The search for the gay gena and the biology of behavior, New York, Simon and Schuster, 1994
||
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het huwelijk is een instelling die slechts voor een man-vrouwrelatie openstaat. Al de rest is zinsbegoocheling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Minister-President
|
![]() Bewijs dan dan het niet normaal zou zijn en dat het hier zou afgekeurd worden???? Huwelijk is goedgekeurd in België en Nederland, adoptie komt eraan. Ook in Zweden kunnen homokoppels nu ook al kinderen adopteren. Ik denk moest het afgekeurd worden door het volk dat zo'n zaken er niet door zouden komen. MAar ja enkel het enorm homohatende Vlaams Blok is ervan overtuigd dat homosexualiteit pervers is, zonder dit evenwel helemaal niet te kunnen aantonen. Toen ik enkele weken geleden hier een folder van het Blok in de bus kreeg werd aan een Vlaams Blok dame (Frieda Van temsche geloof ik) de vraag gesteld of het Vlaams Blok iets tegen homo's heeft? Een deel van haar antwoord was dat het haar enorm véél pijn doet dat er mensen zijn die zeggen dat Blokkers tegen homo's zijn. Kreeg bijna de slappe lach... helaas trieste realiteit.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je maakt een ongeoorloofde veralgemening. Promiscuïteit bij sommigen is geen reden om iedereen over dezelfde kam te scheren. Dat het "kerkelijk" huwelijk een instelling is die voorbehouden blijft voor man-vrouw relaties vind ik betreurenswaardig voor de christelijke homoseksuelen, maar vind ik verder minder belangrijk. Een hele bevolkingsgroep het recht ontzeggen op een "burgerlijk" huwelijk is een moderne maatschappij onwaardig. Onze politici hebben dat jammer genoeg pas ingezien nadat verschillende landen hun daarin voorgingen, maar ok dat is niets nieuws.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Minister-President
|
![]() Ben je eigenlijk nog van plan aan te tonen dat het pervers is en een geestesziekte is??? En de klok terugdraaien??? Forget it! Een wet maak je niet zomaar ongedaan. Het zou in orde worden zeker... Ohja, we zitten in de oppositie die wet zint ons niet maar eens we in de meerderheid zitten dan schaffen we die wet terug af... tja het is hier nog altijd een democratie en een gestemde wet maak je niet zomaar ongedaan, je legt je er bij neer of je dat nu wil of niet. Je kan het natuurlijk altijd aanvechten maar ...
|
![]() |
![]() |