Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2005, 17:42   #501
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Van mij mogen homos op straat kussen, hand in hand lopen, trouwen, gaypride parades organiseren etc

maar KINDEREN adopteren is een stap te ver! Kinderen komen uit heterosexuele relaties en kinderen MOETEN opgevoed worden door ma en pa, zoals de natuur het voorzien heeft.
Wat met de gescheiden gezinnen, gebroken gezinnen, gezinnen waar jammerlijk genoeg een ouder overleden is?

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 17:44   #502
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een kind met twee papa's zal meer geneigd worden om zelf homo te worden en zal zich minderwaardig voelen
Wat een onzin, wat een onzin, wat een onzin!

Oud 2 juni 2005, 18:58   #503
Cyberfreak
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Hier op dit forum voelen de meeste homos zich inderdaad vrij (wat goed is), maar ik betwijfel dat het ook zo is in real life, bij ons op het werk (waar vooral bedienden werken!! in arbeidersmileu zou het nog erger zijn denk ik) zou homo vrij snel weggepest worden.
Leuke collega's moet jij hebben...
Cyberfreak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 19:01   #504
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wanneer worden de pesters aangepakt ? Bijna nooit... En het kind zal zich vrij snel minderwaardig en anders beginnen te voelen.

Hier op dit forum voelen de meeste homos zich inderdaad vrij (wat goed is), maar ik betwijfel dat het ook zo is in real life, bij ons op het werk (waar vooral bedienden werken!! in arbeidersmileu zou het nog erger zijn denk ik) zou homo vrij snel weggepest worden.
In wat voor onderontwikkeld milieu werk jij dan zoal ???????????
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 19:07   #505
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wanneer worden de pesters aangepakt ? Bijna nooit... En het kind zal zich vrij snel minderwaardig en anders beginnen te voelen.

Op welk werk zit jij dan wel?????? In mijn werkomgeving heeft iedereen daar goed op geregareerd toen ik me enkele jaren geleden outte, niemand heeft daar ooit een probleem van gemaakt net zoals er een probleem gemaakt werd bij de andere holebi's op mijn werk.
Bij mij zeiden ze; je bent Bart en je zal voor ons altijd Bart blijven!

Oud 2 juni 2005, 19:19   #506
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Heeft er iemand een idee wat de positie van Kind & Gezin tegenover homoadoptie is? Het zijn immmers zij die er defacto over beslissen.
Oud 2 juni 2005, 19:37   #507
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Heeft er iemand een idee wat de positie van Kind & Gezin tegenover homoadoptie is? Het zijn immmers zij die er defacto over beslissen.
kind&gezin is een instelling een heeft net als alle andere belgische instelling de nieuwe adoptie wet en de anti discriminatie wet te respecteren.

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 22:47   #508
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
jah, het is niet mijn fout dat hij mij totaal vergat, ik voel me buitengesloten

sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry

en het spijt me

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by driewerf on 02-06-2005 at 23:51
Reason:
--------------------------------

Citaat:

sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry

en het spijt me

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

en het spijt me[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door driewerf : 2 juni 2005 om 22:51.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 23:13   #509
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Dank je

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 00:03   #510
William
Provinciaal Statenlid

William's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
België het eerste land? Kweet niet hé maar is er in Nederland ook al geen internationale adoptie mogelijk.

Prachtig nieuws verder waar is de tijd dat hier nog op het forum gezegd werd dat het homohuwelijk niet goedlag,kijk es aan zeg!
En tuurlijk is het conservatieve deel van België zich weer door allerlei hoeken aan het drummen hé, eens benieuwd wat de reactie zal zijn van het VB, de partij die zogezegd niets tegen homo's heeft.
Ik persoonlijk vind dit een goede zaak voor de gelijk berechtiging tussen de Vlamingen onderling, of je nu hetero of homo bent, discriminatie van Vlamingen is uit den boze waardoor ik deze legislatie van het adoptierecht toejuich.
Op dit punt verschil ik wss met het partijstandpunt die het adoptierecht liever iets traditioneler zien tussen hetero-koppels, maar hoe dan ook ben ik als vrije Vlaming én Vlaams belanger voorstander van dit punt, inderdaad u droomt niet en er zijn andere -minderheid weliswaar- die mijn standpunt delen binnen het Vlaams Belang zoals er zeer wss VLD'ers over het vreemdelingenstemrecht oneens waren met het partijstandpunt.

Hoe dan ook zal ik me steeds neerleggen bij de meerderheid binnen het parlement voor deze toekenning van het adoptierecht, wanneer een meerderheid voor is, aanvaard ik de democratische gang van volksvertegenwoordiging, wanneer een meerderheid tegen is, leg ik me daar ook bij neer en is het volk 'er wss niet klaar voor'.
Oud 3 juni 2005, 00:09   #511
William
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Ah so, interessant! En welke rechtvaardigheid moge dit dan wel wezen? Dat je ongelijken plots als gelijk gaat gaan behandelen. Ik zou dat eerder als onrechtvaardig bestempelen.
Bent u toevallig uit Geel ontsnapt of bent u niet meer dan een verdwaalde zoon van Goebbels?
Dat u zo weinig respect kunt tonen voor mensen die nu éénmaal niet het prototype van de maatschappij uitmaken kan ik niet begrijpen, waarom die frustratie? Ik hoop van harte dat uw zoon of dochter een holebi is of nog zal worden (of kleinkinderen), is zien of u uw (klein)kinderen ook zal behandelen als ongelijken!
Oud 3 juni 2005, 00:18   #512
William
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Heb ik dan niet het recht om tegen zo'n absurde en belachelijk plan te zijn ?? Moeten we gewoon allemaal lekker marcheren in de Paars-roze fantasiewereld van allemaal gelukkige mensen ?
Denk er eens aan hoe ne kleine zich gaat voelen later op school als hem 2 vaders heeft en daarmee op school wordt gepest ? De heren politici denken alleen aan het nu en de stemmen van de holibi-lobby maar het belang van het kind niets daarvan.
Onozel manneke, moest ik nu geen ouders gehad hebben en mocht kiezen tussen een koel, verlaten weeshuis of een warm gezin waarin een holebi-koppel me grootbracht, had ik onmiddellijk gekozen voor het laatste hoor!!
Want misschien al is gedacht waarom deze kinderen misschien zouden gepest worden op het school??
Omdat er nog steeds zwart-denkende mensen, die liever verzuurt dan open zijn rondlopen! (lees: yourself!)
Ik wordt véél liever grootgebracht in een gezin waarin ik met liefde wordt behandeld waarbij de beide ouders u graag zien dan een hetero-gezin waarin ik meer slaag dan eten krijg en steeds wordt uitgekafferd!
En pas op, u zou nog kunnen verschieten hoeveel kinderen zich bevinden in die laatste positie!
Moest je nu eens beginnen met open te staan voor deze mensen en respectvol zou optreden zouden deze kinderen misschien niet gepest worden op het school, maar als je al op voorhand zegt dat dit "ongepast" is dan geef je deze mensen voer.... is misschien je bedoeling?
Oud 3 juni 2005, 00:23   #513
William
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cartoons
Het feit dat jullie, als atheïsten, agnosten weet ik veel wat, geen respect opbrengen voor mijn religie, zegt al genoeg over jullie abjecte bestaan, me dunkt.
U bent grappig, "toon respect voor mijn religie"??
Begin u eens respect te tonen voor de mensen die nu eenmaal niet op het andere geslacht vallen.
Naastenliefde? nog nooit van gehoord, of zit je al zo lang in uw klooster dat je uw naasten die meer herkent....
Eén remedie, laat u is goed n**ken, u staat onmiddellijk terug met beide voetjes op de grond.
Oud 3 juni 2005, 00:24   #514
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

William, jij bent hier de tweede vb-er Met een Hart, die ik hier tegenkom. Je partij hoef ik niet, maar deze reacties zullen hier door de aanwezige holebi's wel geapprecieerd worden. 8)[edit]
[size=1]After edit by Pietje on 03-06-2005 at 01:25
Reason:

William, jij bent hier de tweede vb-er Met een Hart, die ik hier tegenkom. Je partij hoef ik niet, maar deze reacties zullen hier door de aanwezige holebi's wel geapprecieerd worden. 8)[/size]

William, jij bent hier de tweede vb-er Met een Hart, die ik hier tegenkom. Je partij hoef ik niet, maar deze reacties zullen hier wel geapprecieerd worden. 8)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pietje : 3 juni 2005 om 00:25.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 00:35   #515
William
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco

of nog beter ... die kleine die naar een concentratieschool gaat.Er is in vlaanderen mischien wel een meerderheid te vinden voor het homohuwelijk( los van de term huwelijk wssch) ; maar dit is voor veel vlamingen een brug te ver. En een reden te meer om voor het VB te stemmen.Ik vraag me trouwens af waar die vernietigingsdrang gaat ophouden. Want ze komen zeker met iets nieuws op de proppen ... wees gerust.
Geloof me, ik zit volledig samen met u in dezelfde familie en deel véél standpunten met u, maar over dit standpunt ben ik volledig tegenstrijdig met uw mening.
Ik ga niet terug gans m'n standpunt uitleggen dat of je nu homo, lesbi of hetero bent allen dezelfde rechten verdiend en op gelijke wijze!
Iedereen op dit forum weet ondertussen dat ik vooral een nationalistische Vlaming ben die graag orde op zaken zet waarbij de Vlamingen terug moeten krijgen waarop het recht heeft; hun eigenheid, hun welvaart, hun zeggeschap, hun democratische stem in het parlement (lees: de federale) met inbegrip van hun rechten waarbij ook de holebi's horen.
Holebi's zijn mensen zoals u en ik die evenveel rechten verdienen als alle Vlaminge, eveneens de zovele kinderen die niet verdienen om weg te rotten in weeshuizen maar in warme familie, ook al zijn de ouders van hetzelfde geslacht!
En als er een meerderheid bestaat voor dit recht in het parlement dat moet iedereen, inclusief het Vlaams Belang dit respecteren. Als u oproept om mensen aan te zetten om op het Vlaams Belang te stemmen zodat zij achteraf dit recht terug afschaffen, wat ik natuurlijk eerst wil zien, dan stap ik onmiddellijk uit het Vlaams Belang, direct!
U mag me noemen hoe u wil, maar noem me gerust een Vlaamse democraat die soms hard kan zijn maar met het hart op de juiste plaats!
Een hart voor Vlaanderen
Oud 3 juni 2005, 00:44   #516
William
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephen-
Maar het gaat het wel over een kind dat je in een onnatuurlijke situatie plaatst.
Geen stok waarvan je een speer van maakt.
Laten we ff filosofisch doen... wat is onnatuurlijk?
Is een familie waarbij de ouders met slaande deuren en scheldpartijen elkaar uitmaken een ideaal, natuurlijk gezin?
Is een familie waarbij de moeder het is afgetrapt, voor op een andere vent te kruipen en waarbij de vader alleen achterblijft ideaal?
Is een familie waarbij de ouders getrouwd zijn omdat ze "moesten" en waarbij ze elkaar niet graag zien, natuurlijk?
Is een familie waarbij je moeder met haar boops staat te zwaaien voor tv (lees: Betty boem) ideaal?
Is een familie waarbij je vader je elke dag doorheen slaat en je amper eten geeft omdat ze het financieel moeilijk hebben waardoor je met vuile kleding naar school gaat waarbij je nog eens wordt gepest, zo ideaal?

Wat is ideaal of natuurlijk... ah ja vergeten, de mening van de paus is ideaal!
Oud 3 juni 2005, 00:50   #517
William
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Van mij mogen homos op straat kussen, hand in hand lopen, trouwen, gaypride parades organiseren etc

maar KINDEREN adopteren is een stap te ver! Kinderen komen uit heterosexuele relaties en kinderen MOETEN opgevoed worden door ma en pa, zoals de natuur het voorzien heeft.
En wat ga je doen wanneer een lesbisch koppel een kind krijgt waarbij één van de vrouwen, door spermacellen in te planten, moeder wordt.
Het kind verplicht laten afstaan door een rechter?
Wat is er zo mis mee dat een homokoppel die samen gelukkig zijn en financieel er goed voorkomen een ongelukkig kind in een weeshuis adopteren?

En neem nu is dat een kind van ergens 15 jaar, graag wil geadopteerd worden door bvb. een homokoppel, liever dan te blijven in dat weeshuis?
Mag ze of niet, ook al wordt dit wettelijk dan niet toegelaten?
Oud 3 juni 2005, 00:53   #518
voicelesscharlie
Eur. Commissievoorzitter

voicelesscharlie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar voicelesscharlie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William
Is een familie waarbij de ouders met slaande deuren en scheldpartijen elkaar uitmaken een ideaal, natuurlijk gezin?
Is een familie waarbij de moeder het is afgetrapt, voor op een andere vent te kruipen en waarbij de vader alleen achterblijft ideaal?
Is een familie waarbij de ouders getrouwd zijn omdat ze "moesten" en waarbij ze elkaar niet graag zien, natuurlijk?
Is een familie waarbij je moeder met haar boops staat te zwaaien voor tv (lees: Betty boem) ideaal?
Is een familie waarbij je vader je elke dag doorheen slaat en je amper eten geeft omdat ze het financieel moeilijk hebben waardoor je met vuile kleding naar school gaat waarbij je nog eens wordt gepest, zo ideaal?

Dat kan dat homopaar ook nog eens doen.[edit]
[size=1]After edit by voicelesscharlie on 03-06-2005 at 01:53
Reason:

Citaat:

Dat kan dat homopaar ook nog eens doen.[/size]

Citaat:

Dazt kan dat homopaar ook nog eens doen.[/size]
[/edit]
http://www.youtube.com/watch?v=lgh6w...eature=related

Laatst gewijzigd door voicelesscharlie : 3 juni 2005 om 00:53.
voicelesscharlie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2005, 00:56   #519
William
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
William, jij bent hier de tweede vb-er Met een Hart, die ik hier tegenkom. Je partij hoef ik niet, maar deze reacties zullen hier door de aanwezige holebi's wel geapprecieerd worden. 8)
Ik ben steeds een persoon geweest voor de Vlaamse zaak, en die graag een beetje orde op zaken wou stellen in die belgenland waardoor ik naar het Vlaams Belang ging, aangezien ik de hypocrisie van Bourgeois niet afkon.
Maar ik ben steeds een democraat geweest waarbij de rechten van de Vlamingen me nauw aan het hart lagen, ook al wist ik toen nog niet dat m'n broer homo was.
Wel, aangezien ik dat nu weet, ben ik nog een grotere voorstander van gelijke rechten voor iedereen!!
Want ik gun m'n broer de toekomst waarvoor hij wil kiezen, ik zou graag willen dat ik m'n neven en nichtjes zie spelen in zijn tuin, samen gelukkig een gezin vormen. Dat geluk wil ik hem van harte gunnen net zoals ik het geluk van alle holebi's en hetero's gun!
Een hart voor Vlaanderen, neen niet die Belgische unie...(en daar gaan we weer.. )
Oud 3 juni 2005, 01:06   #520
William
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
Dat kan dat homopaar ook nog eens doen.
Inderdaad, net zoals m'n moeder en vader die morgen met hun auto een accident kunnen krijgen waardoor ik ouderloos ben...
En geen reden meer heb om te zeveren of m'n ouders als dan niet 'normaal' waren en we een ideaal gezinnetje vormden.
Waarom altijd zeveren van dat de ouders van hetzelfde geslacht zijn of niet, laat deze mensen happy zijn met elkaar en laat ze ook andere weeskinderen happy maken zodat die tenminste kunnen zeggen ik heb 'ouders' en niet gans hun leven familieloos moeten blijven!

Gaan we samen morgen eens naar een weeshuis, ik kan u verzekeren het zal geen prettig uitstapje zijn hoor, mijn zus heeft twee jaar haar vakantiejob gedaan in een weeshuis, wel ik ben haar verscheidene keren gaan halen daar en ik kan u verzekeren mensen, telkens ik die kindjes hun schrijnende blik in hun ogen zag en stilletjes schreeuwden van; alstublief neem mij ook mij, pakte mij enorm.
Denk je nu werkelijk dat die kinderen daar beter af zijn dan in een homo-gezin waarbij ze een persoonlijkheid kunnen vormen in plaats van gans hun leven oudersloos en wortelloos zonder familie door te brengen.
Echt schrijnend...net zoals ik niet kan geloven hoe die moeder haar dochter Donna kon 'verkopen' aan dat hollands koppel, jeezes, is dat dan een goede moeder?[edit]
[size=1]After edit by William on 03-06-2005 at 02:06
Reason:

Citaat:
Inderdaad, net zoals m'n moeder en vader die morgen met hun auto een accident kunnen krijgen waardoor ik ouderloos ben...
En geen reden meer heb om te zeveren of m'n ouders als dan niet 'normaal' waren en we een ideaal gezinnetje vormden.
Waarom altijd zeveren van dat de ouders van hetzelfde geslacht zijn of niet, laat deze mensen happy zijn met elkaar en laat ze ook andere weeskinderen happy maken zodat die tenminste kunnen zeggen ik heb 'ouders' en niet gans hun leven familieloos moeten blijven!

Gaan we samen morgen eens naar een weeshuis, ik kan u verzekeren het zal geen prettig uitstapje zijn hoor, mijn zus heeft twee jaar haar vakantiejob gedaan in een weeshuis, wel ik ben haar verscheidene keren gaan halen daar en ik kan u verzekeren mensen, telkens ik die kindjes hun schrijnende blik in hun ogen zag en stilletjes schreeuwden van; alstublief neem mij ook mij, pakte mij enorm.
Denk je nu werkelijk dat die kinderen daar beter af zijn dan in een homo-gezin waarbij ze een persoonlijkheid kunnen vormen in plaats van gans hun leven oudersloos en wortelloos zonder familie door te brengen.
Echt schrijnend...net zoals ik niet kan geloven hoe die moeder haar dochter Donna kon 'verkopen' aan dat hollands koppel, jeezes, is dat dan een goede moeder?[/size]

Citaat:
Inderdaad, net zoals m'n moeder en vader die morgen met hun auro een accident kunnen krijgen waardoor ik ouderloos ben...

Echt schrijnend...net zoals ik niet kan geloven hoe die moeder haar dochter Donna kon 'verkopen' aan dat hollands koppel, jeezes, is dat dan een goede moeder?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door William : 3 juni 2005 om 01:06.
William is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be