![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik kan de gedachtengang van Circe dan ook helemaal niet volgen. Onbehoorlijk gedrag van bepaalde allochtonen wordt, denk ik veroorzaakt door ontworteling in een voor hen vreemde cultuur. Onze overheid durft daar niet tegen optreden (racisme!) en laat begaan. Dat is natuurlijk fout. Daarom denk ik dat migratie moet afgeremd worden en dat meer doeltreffende hulp moet verleend worden aan de landen van herkomst. |
|
|
|
|
|
|
#502 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Gebeurt dat zo frequent? Zijn daar cijfers van?
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
|
|
|
|
|
#503 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik veronderstel dat je het tegen mij hebt? over die zwembaden?
In de Nederlandse steden zijn al bij verschillende zwembaden maatregelen moeten genomen worden of zwembaden moeten sluiten, in het Antwerpse hetzelfde, in Beveren, tijdens het Ster-"weekend " in Belgie ook nog verschillende openluchtzwembaden. Lees jij geen kranten of zo? Het gaat hem telkens om een "groep" allochtonen van Marokkaanse afkomst, of je het nu leuk vindt of niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#504 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Kranten of geruchten, daar bewijs je niet veel mee natuurlijk. Ik vroeg cijfers. proces-verbalen, gerechterlijke uitspraken, statistieken,... kortom: onderbouwde argumenten. Enfin, niet dat ik verwacht dat je het zal kunnen onderbouwen hoor. Iedereen kan gelijk wat beweren. Het gaat waarschijnlijk om jongeren die wat rebels in het zwembad doen... en dan?
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
|
|
|
|
|
|
#505 | |
|
|
Citaat:
Dat heeft blijkbaar geen onderbouwde argumenten nodig. |
|
|
|
|
|
|
#506 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik beweer daar niks mee, ik vraag het me gewoon af. Dat circe mij het tegendeel bewijst! Met harde cijfers en niet met gelul over meer van hetzelfde.
|
|
|
|
|
#507 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat gebeurde er daarmee? Hoeveel andere studies blijven in de la liggen, denk je? Harde cijfers worden in dit land nu eenmaal verzwegen. Zodat mensen zoals Thomas naar bewijzen kunnen blijven vragen.
|
|
|
|
#508 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Zij bewijst er inderdaad het verband tussen sociale achterstelling en criminaliteit. Waarom de overheid beschaamt was dit publiek temaken is me ook een raadsel. Waarschijnlijk om de misinterpretatie die sommigen eraan zouden geven. Ze had het echter niet, zoals jij blijkbaar beweerd knuppel over een alarmerend percentage incidenten met allochtonen in zwembaden en op recreatiedomeinen.
|
|
|
|
|
#509 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is ook in eenheel grote hoop krantenberichten, rapporten a la van San enzoverder gebleken dat er iets mis is.
Dat gecombineerd met het feit dat misdaadcijfers publiekelijk gemanipuleerd worden om het beleid te steunen, dat is al een teken aan de wand dat er iets verdomt mis is. Thomas, je bent een keikop, helaas zijn jouw beschermelingetjes nu nog afhankelijk van O**** als jij, en machtwellustelingetjes als een doorsnee politieker.
|
|
|
#510 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#511 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verwilgen, verafstoot en Juffrouw van San?
|
|
|
#512 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
VAN SAN, M., Criminaliteit en criminalisering.Allochtone jongeren in België, Amsterdam University Press, 2001, 278 p. Bij mijn weten heeft ze (van de geplande 3) slechts dit ene rapport gemaakt. Ik heb het boek zelf niet gelezen, dus vraag me niet wat er in staat. Interessant vond ik deze polemiek: http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/verschueren1.htm http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/vansan1.htm.
|
|
|
|
#513 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#514 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#515 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Zoals groepsverkrachters meestal 'deugnieten' zijn? Of moet ik 'kapoenen' zeggen? Je bent nog nooit het onderwerp van 'plagerijtjes' geweest zeker? |
||
|
|
|
|
|
#516 | |||
|
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#517 |
|
Vreemdeling
|
Heb je angst?
Doe ik je iets aan? Waarom heb je schrik van ons? Het enige wat ik denk: "Dan ben je een angsthaas." Een rukkertje ![]() Een geschikt anti-Vlaamsbord is het volgende: |
|
|
|
|
|
#518 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#519 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#520 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alsof geen enkele puber de hand aan zichzelf slaat.
Of is het zo dat de allochtoontjes godsdienstige dispensatie hebben daarom recreatieparken en openbaar vervoer mogen terrorizeren. Je kan ook sexuele voldoening krijgen door het uitoefenen van "macht"over andere personen.
|