![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het lag iets te veel voor de hand...
![]() |
![]() |
#502 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U zou beter eens in eigen boezem kijken, de o zo verdraagzame BUB'er woont in Brugge en wilt voor zijn nauw-aan-het-hart-liggende goede Belgische landgenoten deze stadsnaam ook in het Frans zetten. Hebt u iets tegen de Duitsaligen in dit Koninkrijk? Zomaar uitsluiten op basis van taal, dit ruikt naar onversneden en puur racisme! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, waar gaat het met de KUL naartoe. Ik zou hen een mail sturen om dat te zeggen. Verder nog iets nuttigs te melden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Staatssecretaris
|
![]() Kom kom, kruip eens terug achter je boeken, nu is het tijd voor de grote mensen om serieus te discussiëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De Duitstalige Belgen sluit ik niet uit, helemaal niet...ik ontvang ze zelfs graag en ja dan schakelen we meestal over in het Frans of zelfs Engels, kwestie van elkaar te begrijpen en ik geef toe, ik spreek niet zo vlot Duits...dus 't is een kwestie van overeenkomen en dat lukt perfect... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
|
![]() Na deze bekentenis ben ik volledig op mijn wenken bediend.
![]() |
#508 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een beetje consequent zijn he, o.m. door bvb. ook Brugge naar het Duits te vertalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg manneke, ik ben ouder dan u. En blijkbaar zijt ge mentaal nog jonger ook, gezien uw puber-mentaliteit. Zou je je niet beter bezighouden met het schrijven van manifesten, waarna de partijtop - hoe toevallig! - kan komen verklaren dat de grote mensen niet akkoord zijn met wat een of andere puber-militant met Dewinter bespreekt? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, kindjes, sjusj sjusj eh.
![]() |
![]() |
#511 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik kies voor tevredenheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch ligt Antwerpen al een hele poos in Vlaanderen - met de jaren komt de legitimiteit, zegt u toch?
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Als het Verdrag van Versailles trouwens correct was uitgevoerd, had de Anschluss van Oostenrijk bij Duitsland in 1919 reeds plaatsgevonden. De volksstemmingen toonden immers aan dat meer dan 90% van de Oostenrijkers toen bij Duitsland wilden. Aangezien Duitsland dan op meer inwoners dan voor 1914 zou kunnen beschikken en over een sterkere economie ook, is dit door de geallieerden dan maar tegengehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrik? Of er nu één of twee partijen achter een cordon zitten, wat kan mij dat nu schelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De koning "MOET" toch door geboorterecht - wat in strijd is met alle democratische principes - in die stal van 'em zitten die paleizen heet?
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees eens wie daarmee begon, slimme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN