![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik niet, de nieuwe generatie Russische jongeren zijn zuiver ingesteld op overleven door de algemene implosie van de samenleving door het installeren van het kapitalisme. Overleven houdt in dat je dan ook civiele codes overtreedt, met opnieuw meer criminaliteit als gevolg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
|
![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 oktober 2006 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() 0110 het failliet van de multikul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
|
![]() Citaat:
Onze vriend Duym klaagt nu over TE WEINIG allochtonen! Het zal je waarschijnlijk als totaal waanzinnig overkomen, duimpie, maar er ZIJN weinig bruine allochtonen... 4 procent van onze bevolking. Die zie je dus NIET lopen, 4 procent. op honderdduizend man is dat vierduizend. En vele bruinen dragen geen kapjes, zien er mooi modern uit, en die kan je zelf al helemaal niet herkennen... Weet je: stel voor aan het VB dat ze er wat invoeren: dan kunnen jullie wat meer klagen. Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 oktober 2006 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
|
![]() Juist: meeste vreemdelingen vallen eens niet op hier.
Ze zijn in de eerste plaats herkenbaar aan hoe ze zich kleden. Als ge zou testen om autochtonen en allochtonen, neutraal gekleed, te mengen, zoude ze moeilijk uit elkaar kunnen houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
|
![]() Citaat:
De trucendoos is bijna leeg zeker? Of nog wat klagen dat er te weinig allochtonen waren in Antwerpen? De ondergang is zielig hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k wil niet vervelend doen, maar waarom zie ik dan Allochtoontjes, vooral de jongere Noord Afrikaanse variantes altijd in groepjes rondhangen.
Bij voorkeur op plekken zoals vernielde speeltuintjes en verloederde sportveldjes? 't is niet alsof die , die maar een promille van de "officiele allochtonenaantallen" vertegenwoordigen, de onschuld zelve zijn. Integendeel, die piepkleine groep vertegenwoordigd een serieuze hoop criminaliteit, gaande van sjakoshken trek tot drugsdealen, van afpersing tot grootschalig meerdaags vandalisme. En dan nu vanuit linkse hoek "jamaar, dat doet de "Vlaamse Jeugd toch ook" Zet de bevolkingsprocentjes eens naast elkaar, en dan het aandeel in de algemene misdaad.... Volgens mij is er maar 1 bevolkingsgroep schandaliger misdadig dan de "jongeren aller landen", en dat zijn de politici. Steel niet, de staat houd niet van concurentie.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zullen zien ..... na de vekiezingen wat er van overblijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Burgemeester
|
![]() 80 000 bezoekers "voor verdraagzaamheid" ?
Er zouden in totaal zo'n 80 000 man zijn opgekomen voor de gratis concerten in Gent, Antwerpen en Brussel. 80 000 bezoekers voor, als ik dat goed begrepen heb, zo'n 200 "artiesten". Sta mij toe te zeggen dat dat toch redelijk teleurstellend is en niet echt getuigt van de mobilisatiekracht van die "artiesten". Eerlijk, 400 toeschouwers per "artiest", wetende dat daar een paar serieuze publiekstrekkers tussen zitten, is absoluut belachelijk. 80 000 bezoekers "voor verdraagzaamheid" zou overigens nog belachelijker zijn. Ik herinner mij dat de witte mars van een aantal jaren geleden er 300 000 kon mobiliseren, terwijl daaraan géén maandenlange campagne was voorafgegaan en er géén artiesten bij waren betrokken. Mensen kunnen kennelijk beduidend minder goed om met pedofielen als met zogenaamde "racisten", wat mij ook niet meer dan logisch lijkt. Nee, als die 80 000 man ook maar symbolisch tegengewicht moeten vormen voor dat 1 000 000 kiezers van het Vlaams Belang, zijn die 0110-concerten uiteindelijk niet meer dan een scheet in een glas water. En dan nog, ik ben er dus van overtuigd dat die 80 000 man er in overgrote getale waren om een of meerdere van die tweehonderd "artiesten" aan het werk te zien. Wat de 0110-concerten dus tot een soort van reusachtige pensenkermis maakt. Mensen komen er naartoe, vreten zich dik en trekken zich geen zak aan van de "boodschap" die daar verkondigt wordt. En gelijk hebben ze. Als ik de muziek van een "artiest" graag beluister, trek ik me ook geen lor aan van z'n politieke overtuiging. En hij moet mij er ook niet mee vervelen. Een nar moet kunstjes uitvoeren, niet meer en niet minder ... (Ter vergelijking: Rock Werchter trekt een kleine 50 000 bezoekers per dag. Daar moeten de bezoekers véél voor betalen en er treden véél minder artiesten op.) ... kortom, ondanks de massale reclame... zielig gewoon,... 't Is feest, 't Is feest, 't is bijna 0810 geweest. ![]()
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ben jij soms een gebande dubbelnicker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Banneling
|
![]() Het domste dat er ooit gebeurd is om meer verdraagzaamheid in ons landje te creëren is 0110 geweest...
Hoe is dat toch mogelijk... ![]() En over het beleid, dat het VB uit zijn schoenen doet groeien en waarop onze premier, afgerekend wenste te worden... geen woord... ![]() Kiekens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om een idee te geven over de waarde van zo'n concert-met-een-boodschap vond ik ook de reactie van een taxichauffeur in De Nieuwe Gazet vrij pertinent:
"Ik bracht een groepje jongeren van het concert terug naar huis en hoorde dat ze tevreden waren met het gratis megaconcert, zoveel toffe groepen, goede sfeer, etc... maar zondag gaan ze toch voor Vlaams Belang stemmen". ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 4 oktober 2006 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#515 | |
|
![]() Citaat:
Duizenden prétrekkers in de politiek die niets doen dat rondhummelen in het parlement, terwijl de andere werken. Ocharme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Vreemdeling
|
![]() Met andere woorden mensen botsen niet maar culturen.Dus moeten we de vraag beantwoorden hoe laat je culturen beschaaft commuiceren om het samen goed te hebben,zonder enige vorm van verdrukking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hoe behoudt Vlaanderen zijn eigenheid zonder onder de voet gelopen te worden door imams, terroristen en moskeeen?
------------------------------------------------------- Niet geven is geen vorm van geweld, anderen verplichten te geven is dat duidelijk wel. ------------------------------------------------------- Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eriferemans. Normaal lees ik je belachelijke bijdragen niet. Maar nu je me persoonlijk aanschrijft, doe ik het lekker wel.
Citaat:
Waarom zou een kleine crimineel die drugs verkoopt, of chakoshkes trekt, of carjackings doet, of overvallen pleegt. Waarom zou die gewoon een moord plegen? Gewoon iemand doodschieten zonder enige winst? Huurmoordernaars of personen in de war/geestesgestoord doen zo iets. En huurmoordenaars zijn moeilijker te pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Minister
|
![]() Als we autochtonen en allochtonen niet meer uit elkaar kunnen houden, hoe kun je Vlaams Belangers dan nog langer beschuldigen van discriminatie en racistische opmerkingen tegen deze 'niet herkenbare' allochtonen?
|
![]() |
![]() |