![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is idd de manier waarop het nu gebruikt word. Maar technisch gezien is ze fout. Wat niet wil zeggen dat ik ze in politiek gebruik fout vind daar de meeste mensen ze anders niet begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze laatste mogelijkheid is door de wet van de ouders afgenomen en onze huidige wetgevers denken dat ze iedereen kunnen binnen de lijnjes houden, enkel door te zeggen dat men binnen de lijntjes moet blijven. Deze houding is door heel de geschiedenis terug te vinden als het begin van het verval van enkel ontwikkelde samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben kennelijk last zich in hun nieuwe leefwereld in te passen. Zullen wij ons dan maar aan hen aanpassen ? Citaat:
Waarom lukt het hun dan niet ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Vreemdeling
|
![]() okee,het werkt terug!
Laatst gewijzigd door Klauwaard : 11 oktober 2006 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar de hete brij waar het momenteel om gaat, daar draai jij permanent om heen. En dat is dat het soort bijzonder schofterig gedrag met soms zware gevolgen dat de laatste tijd zo toeneemt, voor het grootste deel op rekening van allochtone pubers moet geschreven worden. En dat dat gedrag vaak een rechtstreekse oorzaak vindt in het milieu waarin de betreffende jongeren zijn groot gebracht. Het meest recente voorbeeld, waarover we het hier hebben, toont dat laatste extra duidelijk aan: jonge meisjes die zwanger raken zijn in die bepaalde cultuur "hoeren". Gewoon straffen volstaat in dat geval niet. De opvatting waaruit het gedrag voortkomt moet m.i. ook aangepakt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens de engelkesmaaksters bestaan nog hoor, het is zelfs wettelijk gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zijn dit dan allochtone of autochtone kinderen? Hetgeen je schrijft is inderdaad heel duidelijk, maar toch denk ik dat dit wel eens een uitzondering kan zijn (wettelijk gezien)
Pever "Eer de burger over één nacht ijs gaat, danst de idioot op het water." Laatst gewijzigd door Pever : 11 oktober 2006 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens is allochtoon of autochtoon geen statuut of zo. Het is een aanduiding. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze zeden en gewoontes zijn in zo'n erg verval geraakt, dat we het al als normaal aannemen dat meisjes van 15/16 jaar moeder worden. Niet dat ik hun gedrag goedkeur, maar je kan je er ook vragen bij gaan stellen. Als een meisje op haar 16de hoog zwanger is, hoe jong was ze dan toen ze reeds met de jongens in bed lag. Als ik de blog van haar vader goed heb begrepen had zij reeds 2 jaar een vaste relatie en kan je gaan stellen dat zij op haar 13/14 jaar reeds met sexueel actief was. Als je deze zaken begint na te gaan is de mening van deze jongeren eigenlijk ook de menong van vele autochtone Belgen en gaat men nu enkel te keer over het feit dat die jongeren een toekomstige moeder hebben gelagen en gestampt. En verder zijn er eigenlijk op dat punt niet veel verschillen met onze cultuur. De meeste jongens van hier zijn ook graag de eerste die sex heeft met het meisje waar ze van houden en mee hun leven willen verder zetten. En ook onder de blanke jongens word er door gezegd welke meisjes ze makkelijk in hun bed krijgen en waar ze dus geen vaste relatie moeten mee aangaan en welke meisjes er heel moeilijk of niet te krijgen zijn omdat die meisjes te ernstig zijn en/of geen sex willen voor het huwelijk. En ook de meeste blanke mannen hebben graag dat hun vrouw onderdanig is en voor hen de was en plas doet, terwijl zij als ze thuis komen met hun voetjes onder tafel gaan zitten en zich daarna enkel nog met hun hobby's bezig houden. Dus waar verschilt hun cultuur nu eigenlijk in het echt, dat zij het nog steeds gedaan krijgen waar de meeste mannen van hier nog enkel kunnen over dromen. En de andere problemen zijn er dankzij de wetten die zijn afgevoerd omdat er mensen zijn die denken dat je tieners kan braaf praten en binnen de lijntjes kan houden door enkel eens boos te kijken. Alles hang immers aan elkaar vast en het ene is gewoon het gevolg van het andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus, autochotone mensen zijn mensen die reeds sinds eeuwen en langer op die plaats wonen. Allochtone mensen zijn die in de laatste eeuwen van de ene naar de andere plaats zijn verhuist en die plaats als de hunne zijn gaan maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Iedereen doet het, en wie het niet doet zou het eigenlijk wel willen doen maar durft niet goed". Daar komt je pleidooi eigenlijk zowat op neer. Sorry, ik vind dat degoutant. In een wereld waarin het in de buik stampen van zwangere tienermeisjes als "ergens toch een beetje normaal" beschouwd wordt, wil ik mijn dochters niet laten opgroeien. Werk maar alleen aan zo'n maatschappij, daar doe ik niet aan mee. Mij zal je op je weg vinden: no pasaran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Burger
|
![]()
![]() |
#516 |
Burger
|
![]() Inderdaad... Net zoals 'adoptiekinderen'
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we zo verder doen en laten we nog wat meer staan roepen dat het allemaal hun schuld is en dat zij zich niet aanpassen en ondertussen onze eigen middelen om er iets aan te doen nog wat verder afbouwen en als enige oplossing de deportatie van een hele hoop onschuldigen aanbieden. En binnen een paar jaar moet je mij niet meer degoutant vinden. Want dan mag je toekijken hoe deze jongeren totaal in handen zijn gevallen van een paar topcriminelen die hen in hun bende hebben ingelijft en hen heeft opgedragen om jou dochters bij jou thuis te komen bezwangeren onder jou ogen. Dit enkel omdat men niet wil toegeven dat onze cultuur niet meer bestaat en er onder de bevolking een totale zelfverwaarlozing heerst. En nee, het VB is zeker niet de partij die dit moet oplossen, zij zouden het enkel nog erger maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja zij willen dat wij ons terug beschaven. |
|
![]() |
![]() |