![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk zelf maar : http://forum.politics.be/member.php?u=6911
![]() |
![]() |
#502 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() By the way, het was geen afleidingsmanoeuvre, het was louter een illustratie van wat voor gevolgen idiote veronderstellingen kunnen hebben.
![]() |
![]() |
#503 |
Banneling
|
![]() plagiaat is letterlijk iets overschrijven. U verandert er iets aan, dat de hele betekenis verandert= vervalsing. Hou maar op met uw cinema, valsspeler, u bent door de mand gevallen. Het pek en de veren staan reeds klaar...Valsspeler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Banneling
|
![]() Een slechte illiustratie, Pies, die niks met het onderwerp te maken heeft: over de negerkes in Zuid Afrika beginnen, racistisch er op wijzen hoe dom en onderontwikkeld die wel niet zijn (aan zo een vuilspuierij weiger ik trouwens deel te nemen), en die arme mensen dan met mij vergelijken...Tsss...Hoe laag kan men wel niet vallen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar wel bedankt voor de link: nu kan ik eens bekijken wat uw beruchte vijand zoal schrijft, dat jullie zo opwind?! Want u bent écht opgewonden, hé? Uw mond loopt letterlijk over van vulgaire scheldwoorden in de richting van die persoon?! Laatst gewijzigd door forumspook : 24 december 2007 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Banneling
|
![]() Ik kan begrijpelijke teksten zeer goed verstaan. Wartaal en onzin wat moeilijker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En dat is een land met zowel superrijken als superarmen. Het is ook geen onderontwikkeld land, men heeft er zelfs een homohuwelijk. Dit komt echter voort uit de anti-rasicme mentaliteit die de regering promoot. Dus over rascisme zou ik het hier maar niet hebben. Je moet je huiswerk beter maken voor je een reactie daaromtrent geeft. Hetgene waar het hem hier over gaat forumspook is dit: * Wetenschappelijk onderzoek ligt voorhanden en heeft een feit aangetoond. In onze topic gaat het over homoseksualiteit, in Zuid-Afrika gaat het over een virus. * Sommige mensen liggen niet wakker van feiten en doen ze af als onwaarheden omdat ze het belangrijker vinden om hun eigen geloof en identiteit die hierrond gevormd is te behouden. * Als deze identiteit ten koste gaat van mensen, hun leven, of hoe ze in de maatschappij TEN ONRECHTE aanzien worden dan is dit immoreel. DAT is het punt van de vergelijking die ik hier stel, of ze nu zwart of wit of geel of arm of rijk zijn doet hier niks terzake! Nog eens een bewijs dat je totaal geen inlevingsvermogen en inzicht hebt in diverse situaties.
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze niet kunnen bewijzen dat hij het is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pruts-detectives zijn er genoeg... Laatst gewijzigd door sn00py : 24 december 2007 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, filo was ook overtuigd dat ik onder een andere naam teruggekomen was... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Burgemeester
|
![]() open anders een topice over die carlgustaaf...
![]() |
#518 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar het is geen toeval dat reeds verschillende medeforummers "hem" herkend hebben (vooral dankzij "zijn" posts die bol staan van vetzakkerij). Een andere pc en/of een andere Internetprovider volstaan natuurlijk om vroegere sporen uit te wissen.
Laatst gewijzigd door Pietje : 24 december 2007 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |