Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2006, 10:34   #5181
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Niet iedereen, maar blijkbaar stopt het niet, want telkens als wij zeggen "en waarom protesteert die dan niet?", dan antwoordt jij "omdat die mee in het complot zat". Wie is er dan naief? 8)
Tja, de meeste bekende personen op het politieke toneel zijn nu eenmaal aantoonbaar gelinkt aan NWO facetten (bloedlijnen, organisaites, ...). De media heeft ook een zeer nauwe blik en belicht ook alleen maar dezelfde personen. Zo krijg je de indruk dat iedereen in het complot is terwijl het in feite een relatief kleine elite groep is die in de schijnwerpers staat.
Oud 7 april 2006, 10:38   #5182
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ja, Turkje, effe lezen!
Ik vond het leuker toen ik in zijn negeerlijst stond... Nu ik weer onder de aandacht ben, krijg ik vanzelf terug meerderwaardigheidscomplex-trekjes...
Oud 7 april 2006, 10:38   #5183
exodus

Standaard

Citaat:
Ik vond het leuker toen ik in zijn negeerlijst stond... Nu ik weer onder de aandacht ben, krijg ik vanzelf terug meerderwaardigheidscomplex-trekjes...
Oud 7 april 2006, 10:41   #5184
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Tja, de meeste bekende personen op het politieke toneel zijn nu eenmaal aantoonbaar gelinkt aan NWO facetten (bloedlijnen, organisaites, ...).
Dat maakt het natuurlijk extra makkelijk om te zeggen dat alles wat gebeurt op officieel niveau "frauduleus" is...

Citaat:
Zo krijg je de indruk dat iedereen in het complot is terwijl het in feite een relatief kleine elite groep is die in de schijnwerpers staat.
Je vervalst geen verkiezingen als enkel de twee topmannen in het complot zitten: ook kiesmannen, voorzitters, bijzitters, ... moeten in het complot betrokken zijn. Beken kleur !
Oud 7 april 2006, 10:42   #5185
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Jongens toch, lachen is niet verboden hé !
Oud 7 april 2006, 10:43   #5186
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Turkje, effe lezen!

lvkena: http://www.illuminati-news.com/Milton-Mayer.htm

Pin d'Ar
Zeer goeie tekst.

Maarja , sommige mensen gaan voort met de hoop dat het terrorisme wel zal kunnen gestopt worden door de staat die zo zijn best doet om ons te beschermen. Dat we in de tussentijd enkele burgerrechten moeten oppgeven is niet meer dan een "necessary evil"...
Oud 7 april 2006, 17:36   #5187
puud
Parlementslid

Standaard

Pssst, exodus, wist je dat de spits van Zulte-Waregem, Salou Ibrahim ook zo'n smerige NWO-er is. Hij zegt zelf dat hij regelmatig dat vuile-manieren-teken maakt, meestal om het publiek te groeten. De sloeber zegt er wel bij dat dat een gangsta-groet is. Maar je weet hoe die illuminati zijn. Die liegen tot ze zwart zien.
Ik vraag mij wel af van welke bloedlijn die afstamt. Heeft opa Bush ooit in Afrika rond gehuppeld, ge weet wel in de goeie ouwe tijd van de slavenhandel, of was het zo'n roodharige smeerlap uit de tijd van kwien Victoria.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2006, 23:13   #5188
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Waarom dan, beste Straddle, heeft Senator Kerry op 3 november 2004
zijn nederlaag toegegeven, oa. met volgende woorden :

Moest er ook maar een waterkansje geweest zijn dat fraude aangetoond
had kunnen worden, (en dus bewezen worden) had hij nooit zo snel en
volledig 'geplooid'. Nietwaar?
Hoi Parcifal,

Een paar puntjes als repliek:
  • Er was in elk geval sprake -en niet een klein beetje- van fraude. Mijn repliek op Turkje had daar mee te maken, nl het FEIT dat er minstens sprake is geweest van fraude. Maar je moet natuurlijk de moeite doen (niet pejoratief bedoeld) de mogelijkheid daarvan onder ogen te willen zien en wat andere bronnen te raadplegen dan de mainstream media.
  • En de mainstream media zijn niet meer zo onafhankelijk als dat vroeger het geval was. De vermenging met grote geldschieters en aandeelhouders is te intens. Het is te gevaarlijk om die op de tenen te trappen. Dit heeft niets te maken met geloof of ongeloof in samenzweringstheoriën, ik denk dat elkeen beseft dat de vermenging voldoende groot is om minstens bepaalde zaken niet te hardhandig aan te pakken of bloot te leggen...
  • terug naar de fraude: of die fraude bewezen is is een andere zaak. Ik kan niet anders dan jullie bijtreden dat de fraude niet bewezen is, voor een rechtbank.
  • De fraude is echter wel bewezen wanneer je tal van respectabele studies raadpleegt: ik geef er lukraak maar een paar op (verifieer de bronnen gerust): http://www.freepress.org/images/departments/997.pdf en http://electionarchive.org/ucvAnalys...n-Mitofsky.pdf
  • De fraude gebeurt door een combinatie van heel "subtiele" en "moderne" methodes die we niet gewoon zijn en heel ondoorzichtig zijn, maar eerder complex, zoals blijkt uit de studies (sjoemelen met exit polls, met de voting machines, geheime telling en hertelling van ballots, meer stemmen dan geregistreerde stemmers, participatiegraad van minder dan 10 pct, etc), en de gekende methodes (schrappen van bepaalde bevolkingsgroepen uit het kiesregister door gemene truuks...).
  • Er is zelfs een onder eed afgelegde verklaring van een computerprogrammeur in Florida die speciaal aangeworven was om een "achterdeur" in het programma te programmeren om geregistreerde stemmen achteraf te wijzigen zonder kans op detectie (bron: zie bovenstaande link).
  • Dat zijn de wetenschappelijke argumenten, je hebt natuurlijk ook nog de gekende zware vermoedens zoals de heisa rond de recount in de staat Florida (een superbelangrijke swing state), waar broer Jeb Bush de touwtjes in handen heeft om er maar 1 op te noemen...
  • Waarom Kerry dan zo snel toegeeft? Omdat hij heel eenvoudig - zoals exodus het correct aangeeft- mee in de show zit om de schijn op te houden. Bush en Kerry zijn niet anders dan stromannen van de grote jongens in het militair industrieel apparaat. Bewijzen? Daarvoor heb ik meer dan 3 paginas nodig en een beetje een open geest. Het heeft geen zin jullie daarvan te proberen te overtuigen hier.

Citaat:
En over commondreams zullen we maar zwijgen zeker?
Spijtig dat je er zo over denkt. Ik denk nochtans ergens dat jij de volgende zal zijn die meer en meer van kamp zal veranderen!!
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2006, 00:16   #5189
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Staat hen iets niet aan (Bush die door faire verkiezingen president wordt), dan komen er een heel pak scheldwoorden aan te pas. Maar wijs dat die mannen zijn, wijs, ... en verstandig, ongelooflijk !
WE GAAN EVEN OVER TOT EEN EERSTE DISSECTIE VAN TURKJES PSEUDO INTELLECTUEEL GEDOE:

Om te beginnen: het kan mij geen reet schelen dat Bush verkozen is of niet. Waar staat er ergens op het forum dat dat mij niet aanstaat??? Al de rest wat volgt uit dit uitgangspunt in uw denkpiste is dus al compleet verkeerd.

Jij die anders zo graag aan intellectuele masturbatie doet op het forum, ontkennen dat er sprake was van verkiezingsfraude getuigt allesbehalve van intellectuele eerlijkheid.

Een heel pak scheldwoorden? Ik heb er u ééntje gegeven. En dan nog een beleefd, als antwoord op uw herhaaldelijke laffe en belachelijke reacties op één van mijn uitlatingen.

Dat heimelijke gepruts in tal van uw discussies en uiteenzettingen is anderen op het forum ook al opgevallen, maar ik zal het u voorlopig besparen van ze hier naar boven te halen. Iemand zoals uzelf die idd een stevige dossierkennis heeft over tal van onderwerpen (sic) doch bedenkelijke en laffe methoden gebruikt in discussies om de ander in het nauw te drijven louter voor eigen persoonlijke genoegdoening, tja, dat noem ik intellectuele masturbatie en intellectuele oneerlijkheid. En ja, dat is wat ik bedoel met verstand hebben doch geen bal wijsheid hebben.

Maar ja, jij begreep dat niet direct dat onderscheid tussen verstand en wijsheid, het was maar een semantisch probleem nietwaar?

Citaat:
Ik val omver van bewondering !
Ik heb uw bewondering absoluut niet nodig. Ik ben hier niet om bewondering te krijgen op een anoniem forum. Blijkbaar is d?*t hetgene wat jij hier komt zoeken. Even compenseren wat je elders te kort komt. Ook dit heb ik hier al twee andere personen u zien verwijten.

Waarschijnlijk heb ik uw ego even een deukje gegeven. Dat lag niet in mijn bedoeling. Je moet wel verstaan dat je niet bij iedereen zonder gevolgen onder de gordel kan trappen (reacties in andere discussies).
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2006, 15:43   #5190
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom dan, beste Straddle, heeft Senator Kerry op 3 november 2004
zijn nederlaag toegegeven, oa. met volgende woorden :

Moest er ook maar een waterkansje geweest zijn dat fraude aangetoond
had kunnen worden, (en dus bewezen worden) had hij nooit zo snel en
volledig 'geplooid'. Nietwaar?

Dit bijvoorbeeld in tegenstelling tot Al Gore die in 2000 de zaak zelfs voor het Supreme Court bracht. (link hier) en die pas in december 2000, meer
dan een maand na de actuele verkiezingen, zijn nederlaag (zeer schoorvoetend trouwens) toegaf?

En over commondreams zullen we maar zwijgen zeker?
Parcifal, Hier zijn al tientallen threads en 1000-den posts aangewijd. Doe uw ogen open ... het Amerikaanse politieke establishment huist onder één en dezelfde koepel, het maakt niet uit of men de stempel demo of repubi draagt.
Zolang U blijft vastkleven aan de traditionele en naïeve stellingen dat men het over democratie in de pure zin van het woord heeft zal U nooit één stap verder geraken in het ontrafelen van één of andere waarheid.
Oud 8 april 2006, 15:46   #5191
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat Kerry dus zijn nederlaag toegeeft is geen enkele indicatie dat er geen fraude is geweest, zelfs integendeel.
100% correct, live op CNN kon men zien dat er gefoefeld werd met exit poll's ... elke decent politician zou het in vraag gesteld hebben maar Kerry doet net het tegengestelde en dit bevestigt enkel de fraude in plaats van ze te ontkrachten.

Laatst gewijzigd door Gun : 8 april 2006 om 15:51.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 09:36   #5192
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[SIZE="3"]iPod Psyops[/SIZE]

'"Psychological military operations, known as psyops, will be at the heart of future military action. Psyops involve using any Media - from newspapers, books and posters to the internet, music, Blackberrys and personal digital assistants (PDAs) - to put out black Propaganda to assist government and military strategy. Psyops involve the dissemination of lies and fake stories and releasing information to wrong-foot the enemy."

... the US wants to take control of the Earth's electromagnetic spectrum, allowing US War planners to dominate mobile phones, PDAs, the web, radio, TV and other forms of modern communication. That could see entire countries denied access to telecommunications at the flick of a switch by America.'
Sleep tight!!

oeps o ja LVKenA: http://www.rinf.com/columnists/news/ipod-psyops

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2006, 09:38   #5193
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
[SIZE=3]How the Elite Plays God [/SIZE]

'Like a cat toying with a mouse, the elite teases us with glimpses of our true predicament. One such peek was the 1998 movie The Truman Show directed by Peter Weir.
Truman Burbank, played by Jim Carrey, is unaware his life is a live reality TV show. Everyone, including his wife, is an actor, and everything that happens is staged. In other words, his life is a fraud.

Truman Burbank's predicament describes our own. According to John Coleman, the elite has been writing and directing the script for almost hundred years at the Tavistock Institute of Human Relations based in London.'
Citaat:
[SIZE=3]CONCLUSIONS[/SIZE]

We are in this jam because a small group of dynastic families have amassed unlimited wealth by usurping the government's money-creation role.

To maintain this unjust advantage, they need to create a "world government" dictatorship. As in any colonial situation, our national elites are chosen by their willingness to collaborate with the occupying power. Most people will do whatever it takes to be "successful". Many think they are free citizens creating a better world. Like the two Jewish professors who criticized the Israel Lobby recently, they discover the reality when they stray from the script.

The public is constantly under psychological attack. Turn on the news and we see 9-11 cover-up accomplice Rudolph Giuliani shedding crocodile tears with victims' families at patsie Zacharias Moussaoui's trial. Al-Quaeda hijacker Mohammed Atta "mistakenly keyed the air traffic control microphone instead of the cabin intercom" and is heard talking to the frightened passengers! Sure.

Meanwhile, the bird flu is coming to get us. Someone is burning black churches. Illegal aliens are flooding the country (despite the "heightened security" mandated by the "war on terror.") Jesus asked Judas to betray him. It goes on and on.

People find the Illuminati to be an abstract and elusive enemy. Look no further than your television, your iPod, your radio, movie or newspaper.

Coleman says 450 of the Fortune 500 companies get their marching orders from Tavistock. This may explain why TV commercials seem more concerned with behavior modification than with selling a product.

I saw this gem recently. A little boy besieges a little girl with gifts. Each time she rejects him. Finally she accepts a vase full of flowers but slams the door in his face. She dumps the flowers in the garbage and uses the vase to gulp McCain's Kool-Aid.

What a message to send to children! They are messing people up so we are too divided and dysfunctional to resist them.

Like Truman Burbank, more and more people are recognizing the plot. They are testing the elite's story line and finding it mendacious and perverse. They are walking off the stage to find an authentic life.

O ja LvKenA: http://savethemales.ca/

Laatst gewijzigd door Pindar : 11 april 2006 om 09:39.
Oud 11 april 2006, 09:41   #5194
Pindar
Banneling

Standaard

Pin d'Ar
Oud 11 april 2006, 09:42   #5195
Pindar
Banneling

Standaard

Pin d'Ar
Oud 11 april 2006, 09:43   #5196
exodus

Standaard

Zeer goed stuk, vooral dit is er wel op:

Citaat:
Coleman says 450 of the Fortune 500 companies get their marching orders from Tavistock. This may explain why TV commercials seem more concerned with behavior modification than with selling a product.

I saw this gem recently. A little boy besieges a little girl with gifts. Each time she rejects him. Finally she accepts a vase full of flowers but slams the door in his face. She dumps the flowers in the garbage and uses the vase to gulp McCain's Kool-Aid.

What a message to send to children! They are messing people up so we are too divided and dysfunctional to resist them.

In de films is het hetzelfde , de laatste Harry Potter film is niet echt kindvriendelijk te noemen, er zijn al vele ouders die geklaagd hebben. De film is wreed, Harry Potter moet wrede keuzes maken over kinderen die moeten sterven of niet. Maarja , Hollywood is een intstrument van de elite.
Oud 11 april 2006, 09:43   #5197
Pindar
Banneling

Standaard

Pin d'Ar
Oud 11 april 2006, 09:45   #5198
Pindar
Banneling

Standaard

Pin d'Ar
Oud 11 april 2006, 09:48   #5199
Pindar
Banneling

Standaard

Pin d'Ar
Oud 11 april 2006, 09:49   #5200
Pindar
Banneling

Standaard

Pin d'Ar
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be