Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2024, 21:17   #52021
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Het ziet er naar uit dat CUFI een prepper is.
En ook een tot Poetintrol vervelde wappie. Werp maar eens een blik op de coronarubriek.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 21:17   #52022
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Wel, vertel maar. Wat komt er? Toch die Russische vlag op het Brussels EU-gebouw?
Leren de katholieken niet over de tijden van genade en de tijden van verdrukking?
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2024, 21:18   #52023
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is het oosten en wie heeft het in puin achtergelaten?
De regime changes ? Of denkte dat de IS uit zichzelf is ontstaan?
Oud 5 juni 2024, 21:20   #52024
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Mensen die censuur nodig hebben om hun versie van de feiten te verkopen, hebben het niet goed voor met de Europese volkeren. Ze hebben een wereldbeeld en zijn net cultuuroorlogen tegen de autochtone Europese volkeren gestart.
Wie is "mensen"? Wie is "ze"? En wat is dan wel die "censuur" waarover u het hebt? En over welke "feiten" en "versie van feiten" hebt u het eigenlijk? U grossiert in nietszeggende opstapelingen.
Oud 5 juni 2024, 21:20   #52025
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De regime changes ? Of denkte dat de IS uit zichzelf is ontstaan?
Wie en wat zijn "de regimes changes"?
Oud 5 juni 2024, 21:21   #52026
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie is "mensen"? Wie is "ze"? En wat is dan wel die "censuur" waarover u het hebt? En over welke "feiten" en "versie van feiten" hebt u het eigenlijk? U grossiert in nietszeggende opstapelingen.
Mensen die gedijen op deze oorlog en hun versie van de feiten omhoog houdn, zodat gij getriggered op een forum uw tv kunt napapegaaien. Want als ge tot een holistische benadering zou komen, zou de wereld u als wappie durven wegzetten en dat zal u tegen iedere kost voorkomen.
het is als een haan die kraait, maar ge weigert te horen en blijft verloochenen. Repent Jan
Oud 5 juni 2024, 21:21   #52027
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leren de katholieken niet over de tijden van genade en de tijden van verdrukking?
Waarom zouden we dan moeten inbinden en de Rus een stuk grond geven? Schreef u niet dat u weet wat er komen zal? Wel, vertel het eens. Valt de Rus Europa aan? En zit u dan in uw kelder met uw rekken bliketen te wachten op de "opneming"? Wordt de Rus ook "geraptured"?
Oud 5 juni 2024, 21:22   #52028
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie en wat zijn "de regimes changes"?
Ik ga de liefde bedrijven om even tot een hoger niveau te komen vandaag.
Tot binnen vijf minuten (lol)
Oud 5 juni 2024, 21:22   #52029
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mensen die gedijen op deze oorlog en hun versie van de feiten omhoog houdn, zodat gij getriggered op een forum uw tv kunt napapegaaien. Want als ge tot een holistische benadering zou komen, zou de wereld u als wappie durven wegzetten en dat zal u tegen iedere kost voorkomen.
het is als een haan die kraait, maar ge weigert te horen en blijft verloochenen. Repent Jan
En maar draaien en maar draaien. Of zoals ze in Waregem zeggen: "En maar sausen en maar sausen."
Oud 6 juni 2024, 06:11   #52030
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen die gedijen op deze oorlog
Zoals Poetin, Lavrov, Doegin en de hele bemanning van de Russische dictatuur?

Anderzijds ben ik zeer blij dat er in de VS (en hopelijk ook snel in Europa) producenten van wapens zijn die tijdig materiaal kunnen leveren voor de zelfverdediging van Oekraïne en andere buren van Rusland. We kunnen die mensen en bedrijven niet dankbaar genoeg zijn.
Oud 6 juni 2024, 07:09   #52031
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En maar draaien en maar draaien. Of zoals ze in Waregem zeggen: "En maar sausen en maar sausen."
Ik draai niets. Het westen pleegde een terroristische aanval op mij en dus is niet Rusland mijn vijand. Punt amen en uit
.

Ik vind u gewoon te werelds om er nog dieper op in te gaan.
Oud 6 juni 2024, 07:13   #52032
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals Poetin, Lavrov, Doegin en de hele bemanning van de Russische dictatuur?

Anderzijds ben ik zeer blij dat er in de VS (en hopelijk ook snel in Europa) producenten van wapens zijn die tijdig materiaal kunnen leveren voor de zelfverdediging van Oekraïne en andere buren van Rusland. We kunnen die mensen en bedrijven niet dankbaar genoeg zijn.
Dat die wereldredders die zich de goeie voelen dan voorraan in rij gaan staan om te sterven waarvoor ze in geloven.
Als ge er niet voor wilt sterven, ist beter er niet voor te pleiten.

Dus als Vlaanderen ooit bij Nederland wilt, dan heeft de rest van de wereld daar wat in te zeggen omdat wapenhandelaars ze daar toe aanzettten om ons te kunnen blijven vermoorden?
Oud 6 juni 2024, 07:20   #52033
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik draai niets. Het westen pleegde een terroristische aanval op mij en dus is niet Rusland mijn vijand. Punt amen en uit
Naar menselijke verhouding getransponeerd: naar uw aanvoelen heeft uw buurman u iets aangedaan (persoon A). Iemand die de heel andere kant van het dorp woont (persoon B), maakt ruzie met zijn buur (persoon C), heeft hem fysiek aangevallen en heeft zelfs diens tuinmeubelen kapot gemaakt.

En dan komt u af met: omwille van het gedrag van persoon A is persoon B "niet uw vijand" en moet ik dus niet afkeuren wat persoon B aan persoon C doet.

Van een kronkelredenering gesproken. Het zijn immers onderscheiden zaken. Wat persoon B doet tegenover C is laakbaar en fout, ongeacht wat persoon A met u zou hebben gedaan.
Oud 6 juni 2024, 07:24   #52034
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus als Vlaanderen ooit bij Nederland wilt, dan heeft de rest van de wereld daar wat in te zeggen omdat wapenhandelaars ze daar toe aanzettten om ons te kunnen blijven vermoorden?
Dit hangt vol met onbewezen veronderstellingen en rare kronkels. Zo te zien hebt u nooit het vak logica gehad in uw opleiding.
Oud 6 juni 2024, 07:24   #52035
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naar menselijke verhouding getransponeerd: naar uw aanvoelen heeft uw buurman u iets aangedaan (persoon A). Iemand die de heel andere kant van het dorp woont (persoon B), maakt ruzie met zijn buur (persoon C), heeft hem fysiek aangevallen en heeft zelfs diens tuinmeubelen kapot gemaakt.

En dan komt u af met: omwille van het gedrag van persoon A is persoon B "niet uw vijand" en moet ik dus niet afkeuren wat persoon B aan persoon C doet.

Van een kronkelredenering gesproken. Het zijn immers onderscheiden zaken. Wat persoon B doet tegenover C is laakbaar en fout, ongeacht wat persoon A met u zou hebben gedaan.
De bewering was dat Europa bij Babylon de grote hoort, ge zijt van daar in den hak van den tak gesprongen om het handje boven het westen te houden en haar propaganda over Rusland na te blaten.
Ben ik dan met u of met google in gesprek?

Rusland is mijn vijand niet omdat Rusland mij niets misdaan heeft. Daarom is ze mijn vriend niet he. Maar het zou echt hypocriet zijn enkel en alleen naar Rusland in dit verhaal te wijzen en fascisten als uw redder aan te wijzen om u er beter bij te kunnen voelen.

Als Rusland "gewonnen" was, leefden er nog duizendtal zielen meer. Dan was er enkel grond verloren.
Oud 6 juni 2024, 07:26   #52036
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit hangt vol met onbewezen veronderstellingen en rare kronkels. Zo te zien hebt u nooit het vak logica gehad in uw opleiding.
Neen dat is een valide vergelijking.

Als voldoende mensen de stem van de Vlaming niet erkennen, is oorlog tegen hen een valide optie om BE te behouden.
De democratie kan niet tegen haar verlies en respecteert alleen de meerderheid die binnen haar beleid past. DAarom richtte ze zich vandaag op minderheidsgroepen. De meeste hebben wel door wat voor woke gedrocht het is dat ons voor de zot houdt met desinformatie en het zal nu met Rusland niet anders zijn. Hitler mispakte zich ook aan Rusland he, en wie streeft vandaag een globalisme na al ware het een vierde rijk? De vierde industriële revolutie, en uw mening is nooit gevraagd. Wereldmunt, wereldrijk, eugenetica, massa deceptie, boycots, ...
Hoeveel meer gemeenschap moet er zijn?

Mensen die geloven dat er hier maar 3 mensen aan AZ stierven en/of dat je kinderen moet vaccineren of puberteitblokkers mag geven en wijsmaken dat ze van geslacht kunnen veranderen: hoeven mij nooit meer van het tegendeel te bewijzen.
Mijn rekening is gemaakt. Eens ge de duivel gezien hebt, kunt ge hem niet meer ongezien maken.

Laatst gewijzigd door CUFI : 6 juni 2024 om 07:48.
Oud 6 juni 2024, 08:00   #52037
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen dat is een valide vergelijking.
Het is geen "valide vergelijking", omdat uw premissen onjuist zijn. Daardoor is de conclusie ook fout.

U hebt dus duidelijk geen logica gestudeerd.
Oud 6 juni 2024, 08:02   #52038
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is er iets wat u tegenhoudt om bescherming tegen die terroristische aanval te gaan zoeken in Rusland? U weet toch dat cannabisgebruik daar volledig vrij is?
Oud 6 juni 2024, 08:03   #52039
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mensen die geloven dat er hier maar 3 mensen aan AZ stierven en/of dat je kinderen moet vaccineren of puberteitblokkers mag geven en wijsmaken dat ze van geslacht kunnen veranderen: hoeven mij nooit meer van het tegendeel te bewijzen.
Dit wordt ronduit hilarisch. Nog zo'n drogredenering. Omdat persoon A graag bier drinkt en ik niet, geloof ik niet dat wij vertelt over de brand bij de buur.

U molenwiekt op een manier die ik nog maar zelden gezien heb op dit forum.
Oud 6 juni 2024, 08:05   #52040
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit wordt ronduit hilarisch. Nog zo'n drogredenering. Omdat persoon A graag bier drinkt en ik niet, geloof ik niet dat wij vertelt over de brand bij de buur.

U molenwiekt op een manier die ik nog maar zelden gezien heb op dit forum.
Als persoon A u een gebraden kip belooft, en dat reeds 10 maal in uw leven deed, maar persoon A komt u telkens een dooie mus leveren; gaat gij dan nog persoon A geloven als die iets over uw buur komt roddelen? + Als die al bol staat van misdaden waarvoor die niet aansprakelijk gehouden kan worden? Wat zou deze weerhouden diens grenzen te verleggen?

Laatst gewijzigd door CUFI : 6 juni 2024 om 08:07.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be