![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#5201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
adiabatische expansie, zegt je dat iets ? Eerste kan of tweede kan normaal gezien. je weet wel, van die mislukte thermodynamica die niet juist is, maar toch wel raar genoeg via zijn foute modellen verkeerdelijk tot de goeie resultaten komt. PS: als je een stukje van die foute traditionele natuurkunde wil zien, kijk dan hier: http://forum.politics.be/showthread.php?t=127803
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 maart 2010 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat klopt niet ? Dat het kouder wordt naar boven toe ?
![]() |
#5204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de Mount Everest heb je asbestpakken en zware koelinstalaties nodig. Het is ook de reden waarom bergen niet hoger kunnen worden dan 10 km hoog, de toppen zouden er gewoon afsmelten.
![]() |
![]() |
#5205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5208 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
alvast beter dan Lizard King ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze klopt niet maar ze werkt wel, dan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lapse_rate Je maakt mij nieuwsgierig hoe je je hieruit gaat praten. De berekening klopt met de waarnemingen, maar toch klopt de verklaring niet... Of is de berekening niet juist in het kader van de klassieke thermodynamica ?
![]() |
#5210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5211 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heppfff, vermoeiend discussiëren zo, we zouden beter op café gaan. Ik vind dat bewust het klimaat (voor anderen) negatief veranderen of bewust niets doen tegen klimaatsveranderingen die negatief zijn voor anderen maar die wel (minstens) deels eigen verantwoordelijkheid zijn (i.e. schuldig verzuim), onethisch is. Als jij dit niet vindt, dan hebben we een andere ethiek en zijn we uitgepraat. Als je het er wel mee eens bent, moet je mij je redenering uitleggen, ik zie het niet.
![]() |
![]() |
#5212 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar zover ga ik niet. Ik ben zelfs een stuk vriendelijker: ik vind dat we alles wat ons niet teveel kost in het werk moeten stellen om inderdaad trachten te vermijden dat we zoiets doen. Niet uit ethische dwang, he, maar gewoon omdat het waarschijnlijk het grootste *mutuele voordeel* zal opbrengen voor niet teveel moeite. Maar verder gaan, en in eigen vlees gaan snijden, dat is te ver. Ethiek stopt aan de knip van mijn portemonee, he. Als het in mijn eigen voordeel is om nu zwaar te investeren, dan kan ik dat overwegen natuurlijk.
![]() |
![]() |
#5213 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soit, nu zal ik de rest lezen.
![]() |
![]() |
#5214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En hierover... Ethiek stopt aan de knip van mijn portemonee ...moet ik eens denken & bijlezen. Dit schemert vaak door in uw argumentatie en ik heb er een vies gevoel bij maar weet niet zo goed wat het is en of het gerechtvaardigd vies is. Intuitief ben ik het er niet mee eens, maar kga er eens harder over nadenken.
![]() |
![]() |
#5215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het vooral goed gevonden van mijzelf en was nu ne keer fier zie op mijn uitvindsel. Klinkt goed, he. In de stijl van "macht komt uit de loop van een geweer". Wie weet wordt het wel een vaak-geciteerde uitdrukking
![]()
![]() |
#5216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor allen die met veel "ethiek" zwaaien, de mijne is het hedonisme.
Er zijn vele varianten natuurlijk, en ik neig eerder naar het epicurisme, maar deze hier vond ik bijzonder leuk. Uiteraard wordt het hedonisme niet "goed ontvangen". Niemand heeft er voordeel aan (ook een hedonist niet) dat ANDEREN het hedonisme gaan aankleven, he. Het hedonisme is dus van nature om zichzelf vooral niet te willen propageren. Een beetje het omgekeerde als een godsdienst, he.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 maart 2010 om 06:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met andere woorden, wat ze daar zo shockerend vinden is dat men ALLE vormen van broeikasgas voor koeien heeft meegerekend, en enkel maar de fossiele CO2 uitstoot van auto's, om te kunnen stellen dat koeien meer broeikasgas veroorzaken dan verkeer. Maar in de grond brengen ze niks aan dat zegt dat methaan geen broeikas effect heeft, of heb ik daarover gelezen ?
![]() |
![]() |
#5219 |
Banneling
|
![]() och het is weer hetzelfde stukje onzin over de GW hoax.
maar zeg eens, denk je nu nog steeds dat GW echt is?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5220 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt serieus af van wat je onder GW verstaat. Als je denkt dat GW de invasie is van microwezentjes in atoom-ruimtescheepjes die met hun mini-vlammewerpertjes de aarde komen opwarmen, bijvoorbeeld, nee, dan geloof ik niet dat die versie van GW echt is.