![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja! Die jongen heeft meer in zijn mars dan oproepen die mede door het fanatisme van bepaalde andere forummers worden uitgelokt. Ik heb van hem ooit heel interessante dingen gelezen - ik ben het zelden met hem eens
![]()
#5222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo te zien zijn alle posts van Nietzsche verdwenen. Anders zou ik u verwijzen naar de Forummers van de week in de draad "Vraag het aan Kallikles".
#5224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En Nietzsche trolde gewoon in 90% van zijn posts. Wanneer hij wel serieus probeerde te discussiëren was het niet echt heel indrukwekkend. Maar vermits hij hier niet meer is, ga ik mij niet verder over hem uitlaten. Van mij had hij ook niet verbannen moeten worden. Laatst gewijzigd door mvd : 11 augustus 2014 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
#5226 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat stil worden in verschillende massamoord-verheerlijkende topics, tot er plotsklaps een nieuwe koortsachtig postende haatvlek zal verschijnen, die natuurlijk helemaal iemand anders zal zijn...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#5227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5228 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#5229 |
Europees Commissaris
|
![]() Vermoedelijk staat er ergens nog wel een nickske op stal, dat al dan niet enkele maand geleden kortstondig eens wat onschuldige berichtjes zal gepleegd hebben.
Zo ging het ook met de Salah-account en zijn alter ego's Whalid Bin Khaleed en Kamikaze.
![]() |
![]() |
#5230 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat Nietzsche geband is, daar kan ik wel inkomen. Al moest het voor mij niet.
Maar wat AVV.VVK in zijn korte verblijf hier uitgestoken heeft om een ban uit te lokken snap ik niet goed.
#5231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mss is, ipv permban, iemand alleen maar toelaten in k&k een optie ? |
|
![]() |
![]() |
#5235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volstaat dat je zegt dat ge pro Israël bent en tegen de moslims en de beledigingen vliegen je om de oren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
�*l die araben kunnen mij gestolen worden, ongeacht of t nu joden dan wel islamies zijn, ik kom dus vanzelf al niet in die topics ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoor hoor wie het zegt. U bent ook niet vlug beschaamd ! Maar dat wisten we al een tijdje. |
|
![]() |
![]() |
#5239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik wel raar. Stel dat je te weten komt dat iemand je op zijn negeerlijst gezet heeft, kan je die dus dagelijks komen uitschijten voor het vuil van de straat en zolang die ander van niets weet kan daar niets aan gedaan worden ?
#5240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |