![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#5221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je wendt Hedonisme als ethiek aan in verdediging uw eigen belangen boven die van anderen te stellen, maar zover ik het begrijp stelt het hedoisme dat toch niet?; ik neem een stukje uit de wikipagina: " However, hedonism is not necessarily related to egoism. The utilitarianism of John Stuart Mill is sometimes classified as a type of hedonism, as it judges the morality of actions by their consequent contributions to the greater good and happiness of all. This is altruistic hedonism. Whereas some hedonistic doctrines propose doing whatever makes an individual happiest (over the long run), Mill promotes actions which make everyone happy. Compare individualism and collectivism. " specifieker dan, je bent aanhanger van http://en.wikipedia.org/wiki/Ethical_egoism? ofwel begrijp ik er helemaal niks van...
![]() |
![]() |
#5222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee dat is het niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5224 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wat ethisch egoisme betreft, dat gaat voor mij wat te ver: ik ken geen waarde NUL toe aan "anderen". Maar wel minder dan aan mezelf (goed beseffende dat anderen aan MIJ minder waarde toekennen dan aan zichzelf). Dus ik zit ergens tussenin. edit: enneuh, ik denk dat als de meeste mensen echt eerlijk zijn, ook zo denken. Niet allemaal, maar toch een pak!
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 maart 2010 om 11:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het dan wel voor jou ? Er zijn evenveel versies van "wat is GW" als er standpunten zijn ten aanzien van GW he.
Ik zal jou mijn versie geven: voor mij is GW de stelling dat: 1) menselijke aktiviteiten de samenstelling van de atmosfeer significant veranderen betreffende oa. broeikasgassen, en menselijke activiteiten ook andere parameters die invloed hebben op het klimaat, significant (ttz, boven de ruis en goed waarneembaar) veranderen (zoals kappen van wouden). 2) dat deze veranderingen mogelijk een significant (in de zin van goed waarneembare, geen derde-decimaal effect) effect gaan hebben op het klimaat, op een wijze die mogelijks merkbaar gaat zijn voor het praktisch functioneren van de maatschappij (zoals veranderingen in neerslag, zonneschijn en zo die implikaties gaan hebben op watervoorziening, landbouw, en dergelijke meer) 3) dat de serieuze mogelijkheid bestaat dat deze effecten regionaal problematisch gaan zijn Bovenstaande stelling onderschrijf ik met vrij grote waarschijnlijkheid.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 maart 2010 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5226 |
Banneling
|
![]() 1) menselijke aktiviteiten de samenstelling van de atmosfeer significant veranderen betreffende oa. broeikasgassen, en menselijke activiteiten ook andere parameters die invloed hebben op het klimaat, significant (ttz, boven de ruis en goed waarneembaar) veranderen (zoals kappen van wouden).
wel ik denk het niet bron? bewijs? nee IPCC tekt niet mee dat is en politieke organisatie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen we daar naar terugkeren ?
![]() |
![]() |
#5228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, begrepen en uitgelegd.
Allez, opnieuw: kunnen we het hebben over die adiabatische expansie die niet klopt volgens jou ?
![]() |
#5230 |
Banneling
|
![]() alles op zijn tijd he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5231 |
Banneling
|
![]() De krekels tsjirpen oorverdovend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn wel alle mensen au fond gelijk maar ik hecht -uiteraard- meer waarde aan mijn vreugde dan aan die van anderen. EDIT: en dat is geen droombeeld of zo, deep down denk ik er zo over
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 30 maart 2010 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die tijd is er nu he. Want adiabatische expansie is de eerste stap in de uitleg. Wij leggen ons spreekwoordelijk oor te luisteren.
![]() |
#5236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons spreekwoordelijk oor hoort enkel maar de krekels van daarstraks...
![]() |
#5237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben ik een zonderling omdat ik niet denk dat de huidige wetenschap eerlijk etc is, en gebruikt wordt voor politieke doeleinden o.m. en om ons van de echte waarheid af te houden? Of is er een andere diepzinniger reden? Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 maart 2010 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat volstaat. Vooral het deel "echte waarheid". En nog altijd niks snappen van adiabatische expansie...
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 maart 2010 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is toch wel een beetje raar he?! stel ik snap niks van adiabatische expansie, dan ben ik een slechte automonteur! Jaaaa, logisch heel logisch LOL |
|
![]() |
![]() |