![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat mij maar tijdreiziger zijn en ik ga wat terug, vul de juiste lotto cijfers in, vergaar het boeltje en zet het op een bank waarvan ik weet dat die er nu nog is, en ben weer weg. Gezien gebrek aan gsm masten in die tijd zou ik dat ding sowieso thuis hebben gelaten. Dan terug naar vandaag of naar binnen 200 jaar en eens kijken welke interest ik intussen heb ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En eigenlijk kan ik op die foto geen vrouw herkennen, laat staan dat ze met een mobieltje aan het bellen was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tandpijnhypothese lijkt me wel plausibel overigens, ik hou wel van dat soort mysteries en brainstormen over mogelijke verklaringen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5244 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
It's a possibility, yes yes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5247 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar ook dan is het dus geen mobieltje bij gebrek aan zendmasten. Het zou dan wel nog een walkie talkie (sorry voor de verwarring radiopuristen, maar zo'n ding dat op je rug zit gebruikt toch niemand meer) kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#5248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5249 |
|
![]() Hoei! Iemand met 16 keer teveel tijd heeft er ook naar gekeken. *Gaat lezen.*
*Klaar met lezen.* Oke, maar die eerste is toch wel een mogelijkheid...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 2 november 2010 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5250 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5251 | |
|
![]() Weer wat ruchtbaarheid rond deze bekende zaak.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5252 |
Banneling
|
![]() Ja, elke generatie moet het door zijn strot krijgen.
New stories, same old shit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5253 |
|
![]() Feiten, beste.
![]() |
![]() |
#5254 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5255 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kon dus vanaf 1943 boten, snuiverende duikboten, vliegtuigen en ... waarnemen op het radarscherm zonder ze überhaupt te kunnen zien (´s nachts of overdag achter de wolken, te veraf...) ( ? middelen vóór de radar ? : verrekijker, ... ? ) Tijdens de koude oorlog zijn de radars steeds verder geperfectioneerd. Citaat:
Zelfs in de Bijbel vindt ge ze terug: Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.ufoevidence.org/Cases/Cas...ection=pre1940
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 5 november 2010 om 16:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat je steeds maar datgene eruit plukt dat je dan enigszins in verband kunt brengen... de rest negeer je gewoonweg. Dat wordt al meteen duidelijk aan die gravure ... dat is maar één voorstelling en daar zou je inderdaad wat kunnen inzien... er zijn er echter talloze Hier alvast twee : ![]() ![]() ![]() about the Merkabah: In Christianity, the man, lion, ox, and eagle are used as symbols for the four evangelists (or gospel-writers), and appear frequently in church decorations. They also appear in the Tarot card "The World". The creatures are called Zoë (or the Tetramorph), and continuously surround the throne of God in Heaven Laatst gewijzigd door praha : 11 november 2010 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5257 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wa zijn in de bijbel dan die "mensen" met ogen zo groot als sprinkhanen?
![]() |
#5258 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik bengel nog altijd tussen twee gedachten:
Komt het besef tot iets hoger dan de mens (geloof) van iets psychedelisch, of van iets buitenaards. Andere logische redens heb ik nog niet gevonden. Als beide onlogisch voor u klinken, bent U nog niet genoeg alienated. Verknocht aan het systeem.
![]() |
#5259 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Termen die het brede spectrum bevatten zijn volgens mij 'psychologisch' en 'psychiatrisch'. Psychologisch: De leeftijd, cultuur, het wereldbeeld, de opvoeding...kortom: de blootstelling aan bepaalde fenomenen (in groep, dan wel individueel) die een persoonlijkheid vormen en die ruimte laten voor zekere opvattingen en gedachtepatronen. Pfff, ik ben eigenlijk veel te lui om hier nog veel voorbeelden te gaan opsommen. Ik durf wedden dat je alle UFO-docu's wel al gezien hebt van b.v. Maussán of Friedmann. Leg de link met de landen van herkomst en de manier waarop er met (bij)geloof wordt omgegaan en hoe en wanneer kinderen (alsook volwassenen) aan exposure onderworpen zijn. Merk op dat Mexicanen overal "De Maagd Maria" zien verschijnen, tot in hun tortilla's en de anus van hun huisdier toe en dat Amerikanen hun kinderen de stuipen op het lijf jagen met Halloween. Merk ook op dat New Age zweef-teverij big fuckin' business is... Dit is slechts een rudimentaire schets die je hersencellen wel verbanden zullen laten leggen met talloze fenomenen. Psychiatrisch: Deze schizofreniepatiënt verklaart het nader en bespaart mij verder van de gortdroge uitleg : http://www.schizophreniablog.org/201...delusions.html ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ***** ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5260 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() But the Reefer keeps calling me back!