![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5261 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu ineens afkomen met "wie of wat voor het aantal views..." is te belachelijk voor woorden. Al weken rammel je hier te pas en te onpas het aantal views in deze draad af. En steevast doe je alsof je draad een massa volk trekt en dat je onderwerp door heel het land op de voet gevolgd wordt. En nu ik aantoon dat dat van geen kanten klopt, spelen die views plots geen rol meer??? Nee, Johan, ik begrijp u niet meer. Zoek je aandacht? Zoek je medelijden? Maak je jezelf wat wijs over de aandacht van je onderwerp? Waarom denk jij dat er meer dan 20 mensen zijn die jou onderwerp nog volgen? Geef me daar eens 1 argument voor? En je gezever over de views, die nu plots geen rol spelen... Ik begin er serieus door aan je oprechtheid te twijfelen. Lees gewoon even mee (wat jij schrijft over de views die nu plots van geen tel meer zijn): 1 sept: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#5262 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je echt wil weten hoeveel mensen je draad nog volgen: sluit deze versie af met een post waar je verwijst naar deel 2 van deze draad.
Start in dit zelfde subforum Deel 2 van je draad. ALs je dan vanaf dag 1 nog 1000 views per dag krijgt, bied ik openlijk mijn verontschuldigingen aan en geef ruiterlijk toe dat je gelijk had over de interesse in je onderwerp. Heel simpel en ik zou denken: ook interessant voor jezelf. Je WEET dan tenminste of het nog nut heeft je strijd openbaar te maken. Ik durf er bijna geld op zetten dat dat niet het geval gaat zijn...
|
|
|
#5263 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Dlemldd...-draad binnen de laatste 24u: 6800 views.
283 per uur. Elke twaalf seconden leest er nog steeds iemand die draad... Da's pas een populaire draad...
|
|
|
#5264 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Zou best nog wel eens kunnen dat het gewoon de eigen DB indexing van de achterliggende database is die als views geteld worden. Kortom, zoveel verschillende redenen die NIETS te maken hebben met mensen die effectief het topic lezen, laat staan volgen. Je bent uitgedaagd, Johan. Sluit het topic af en maak een vervolgtopic. En geef ook eens de verkoopscijfers van 'jouw' boek (dat via een ghost writer geschreven is, maar swat). Daar zitten immers zoals gezegd échte mensen achter. |
|
|
|
|
|
|
#5265 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=5253
|
|
|
|
#5266 | |
|
|
Citaat:
Wat bewijzen de cijfers van de Dlemlddoptvi draad? Eigenlijk is het zinloos om op uw 'ondersneeuw' post's te reageren maar wat bewijzen dan volgens jou onderstaande cijfers? ![]() Een aardige poging om alle zelfstandigen en ondernemers hier te verzamelen onder één ludieke figuur waar men dan lustig de modder kan naartoe gooien maar ik zie dat je met je poging niet veel succes oogst. 20 dagen .... 4 post's waarvan er drie van jou en 230 views...
|
|
|
|
#5267 | |
|
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=5266
|
|
|
|
#5268 |
|
|
|
|
|
#5269 | |
|
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=5266
|
|
|
|
#5270 |
|
|
Geduld is een mooie deugd.
|
|
|
#5271 | |
|
|
Het bericht dat men hier zo paniekerig aan het ondersneeuwen zijn even terug plaatsen.
Citaat:
waar het eigenlijk 08600 moet zijn (Givet). Je ziet, ze kunnen bij de fiscus in Wallonië zelfs geen adres correct overnemen. Toch even onder de aandacht brengen... Het bewijs van aangetekende zending naar mijn vrouw ontbreekt in het dossier. (zie gepost vonnis) Merkwaardig genoeg vinden we wel de 'melding van aanlag van ambtswege' naar mijn vrouw terug in het dossier dat aan de rechter wordt voorgelegd. De bewijzen zijn aanwezig dat deze melding er is bijgevoegd door de fiscus einde september 2011 tijdens het opstelling van de eerste conclusies - rechtbank eerste aanleg. Het is niet de enige manipulatie van het dossier dat door ons is vastgesteld. Er zij op dat ogenblik meerdere eerder ontbrekende stukken bijgevoegd en meerdere documenten uit het dossier gehaald.
|
|
|
|
#5272 |
|
|
Bij vorige post hoort de lijst van betrokkenen opgesteld door de fiscus van Brussel / BBI. Deze lijst is doorgestuurd
naar de procureur op 17 mei 2011. De conclusies die de fiscus Brussel/ Namen heeft opgemaakt om Daelemans Johan als zaakvoerder van APM&ed bvba - boekjaar 2007 - naar voor te schuiven is een half jaar LATER opgemaakt. ![]() Wordt vervolgt ... Mogelijk in een nieuwe draad ... de grondige doorlichting van wat binnen de fiscus als 'normale' werkwijze wordt beschouwd.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 23 september 2025 om 23:21. |
|
|
|
|
|
#5273 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Denk jij echt dat dat de bedoeling was?? Je vindt jezelf echt veeeeel te belangrijk Johan. Ik heb het hier al meermaals aangehaald. Je drijft af van de realiteit. Je ziet dingen die er niet zijn. Nu beschouw je een overduidelijke parodie ook al als een aanval op uw persoon... Maar ja, als jij het niet in wil zien... Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk omdat de overgrote meerderheid uw draad niet volgt en dus geen flauw idee had waar het over ging. Maar wat is het probleem? Ik start ooit wel vaker draden die geen reacties uitlokken. In deze draad komen ook meer dan de helft van de reacties van uzelf hoor. En de tweede haalt nog geen 10%... Wat zegt dat dan?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 24 september 2025 om 06:46. |
|||||
|
|
|
|
|
#5274 | |
|
|
Uw bericht vertelt me eerst en vooral dat er weer sneeuw op komst is.
Citaat:
ViveLaBelgique : 4 posts Maddox: 3 posts Iamborg: 3 posts BigF: 3 posts Karel Martel: 2 posts Dus, wat is er mis met een reactie en een aansluitend antwoord? Lijkt me een normale conversatie. Bon, drie van de vijf posters brengen niks inhoudelijks en hebben last van document blindheid. Nergens van hen een reactie op gepost belastend materiaal van de fiscus. Zegt toch iets hé? Dat er na een fikse sneeuwstorm documenten worden afgeborsteld en terug in deze draad hun terechte plaats krijgen lijkt me ook normaal.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 24 september 2025 om 10:22. |
|
|
|
|
|
|
#5275 |
|
|
"Wat is de definitie van parodie?
Een parodie of persiflage is een spottende nabootsing van een gedicht, lied, film, toneelstuk, verhaal of andere kunstzinnige uiting. Vaak worden hierbij herkenbare eigenschappen van het origineel overdreven of uitvergroot." Ik had jou wat volwassener ingeschat.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 24 september 2025 om 10:28. |
|
|
|
|
|
#5276 |
|
Vreemdeling
|
Brengen jouw non-stop herhalingen dan wél iets inhoudelijks bij? Jouw posts lijken wel op de eeuwige VRT herhalingen van 'De Kampioenen' in de pruimentijd.
|
|
|
|
|
|
#5277 | |
|
|
Citaat:
Mensen met 'document' blindheid zien niks inhoudelijks... Lijkt me ook normaal. Op het juridisch forum hetzelfde verhaal. Een algemene vraag waar dan antwoorden op kwamen die geen steek hielden. Vervolgens poste ik officiële documenten van de fiscus waarmee ze op het juridisch forum geen kant meer uit kon. Enige uitweg ... de vraagsteller bannen. Waar blijft eigenlijk uw voorbeeld waarin ik mensen van het juridisch forum via PM's zou hebben bedreigd... Ondertussen blijft het sneeuwen...
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 24 september 2025 om 11:36. |
|
|
|
|
|
|
#5278 | |
|
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#5279 | |
|
|
Citaat:
Als je je afvraagt waarom me mij heeft gebannen dan is het wel om dit soort van PM's onmogelijk te maken. ![]()
|
|
|
|
#5280 |
|
|
Nu ge het toch over documenten hebt, hebt ge in uw dossier een kopie van uw speciale aangifte die ge hebt gedaan voor het jaar dat ge naar Frankrijk zijt verhuist met het juiste adres dat ge hebt opgegeven?
"No human is illegal" is code for we hate the West and want to destroy it. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 24 september 2025 om 13:36. |
|
|
|