Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud Vandaag, 16:52   #5261
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Oh, er zitten er hier weer linkse trollen te neuten, straks gaan ze weer achter hun mama gaan roepen.......
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud Vandaag, 17:13   #5262
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Je beschrijft héél treffend wat er was. Cancel-culture noemt het.
Nee, cancel culture is een sociaal fenomeen. Het is een boycot van individuen die viraal gaat. Je zou denken dat het de vrijheid van een individu is om met een ander individu niks te maken willen te hebben, maar het collectivistische effect daarvan is cancel culture.

Hier hebben we het over beslissingen van de STAAT. Van administraties. Procureurs die niet mogen handelen op een onafhankelijke wijze of problemen krijgen. Gouverneurs van centrale banken die ontslagen worden. Ambtenaren die wetenschappelijk onderzoek doen die zekere woorden niet meer mogen gebruiken. En zo voort.
Oud Vandaag, 20:41   #5263
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Daar zijn we weer met 'het narratief'.
Ja, dat vervelende ding dat jullie nu niet meer controleren, dank zij het internet.

Het komt er nu op alle afwijkende meningen op internet geklasseerd te krijgen als desinformatie, compottheorieen en racisme, en ze vervolgens te verbieden
Oud Vandaag, 20:46   #5264
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Daarmee is alles gezegd.

Ge hebt het gezien op Tinternet en da's genoeg om uw conclusies te trekken.

Bias?
Verificatie?

en nu zou ik kunnen opwerpen, "laten we eens naar de misdaadstatistieken kijken", maar ik vermoed dat ik al weet hoe je dan gaat antwoorden.
Ja, de realiteit wegtoveren met "statistieken" en mensen doen geloven dat hun zintuigen hen bedriegen: daar zijn jullie sterk in.

Helaas, helaas, het schijnt niet meer te pakken hé.

Citaat:
Laat het maar Gidius. Geniet nog wat mee van je overwinningsroes
Je onderschat me alweer. Ik ben totaal ongeinteresseerd in "overwinningen". Wel in de realisatie van politieke doelen, en dat is aan het gebeuren. Daar geniet ik van, toegegeven.

En het hypocriete machteloze gehuil van de linkerzijde kan ook regelmatig voor wat Schadenfreude zorgen. Maar wees gerust, dat gaat over, en dan zal rechts helemaal niet zo krapuleus zijn voor links als links al decennia is voor rechts.
Oud Vandaag, 20:50   #5265
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het soort opvattingen dat je voorstaat is altijd al in de debatten aanwezig geweest.

Dat geneut over iets niet mogen zeggen is het soort dramaqueengeroep waar ik me bij je al jaren aan erger. Breng uw standpunt naar voor zonder zijdiscussies van een verwende puber.

En als uw standpunt op een bepaald moment niet wordt gevolgd, heb je het recht aan dat standpunt vast te houden. En je kan het heel fout vinden dat men je niet is gevolgd, maar meer is daar niet aan.

Ik wil maar zeggen, de manier waarop je je opvattingen uit is puberaal-polemisch.
Geeuw, wat een kleinzerige onnozele poging om iemand te doen zwijgen door te doen alsof jij er mijlenver boven verheven bent.

Dit is exact de soort verwaande blaaskakerigheid die we van links al decennia gewoon zijn.
Oud Vandaag, 20:52   #5266
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het dwepen met de bijbel doet me ook vermoeden dat u niet zo jong meer bent.
Jij hebt nog niet door dat de tieners terug meer geinteresseerd zijn in het geloof en dat het kerkbezoek weer toeneemt?
Oud Vandaag, 21:05   #5267
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ja, de realiteit wegtoveren met "statistieken" en mensen doen geloven dat hun zintuigen hen bedriegen: daar zijn jullie sterk in.

Helaas, helaas, het schijnt niet meer te pakken hé.

Je onderschat me alweer. Ik ben totaal ongeinteresseerd in "overwinningen". Wel in de realisatie van politieke doelen, en dat is aan het gebeuren. Daar geniet ik van, toegegeven.

En het hypocriete machteloze gehuil van de linkerzijde kan ook regelmatig voor wat Schadenfreude zorgen. Maar wees gerust, dat gaat over, en dan zal rechts helemaal niet zo krapuleus zijn voor links als links al decennia is voor rechts.
Like clockwork.

Zo voorspelbaar
Oud Vandaag, 21:20   #5268
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Like clockwork.

Zo voorspelbaar
Ik stel vast dat je tegenwoordig meer en meer met de mond vol tanden staat hé. Ik kan dat begrijpen.

Ik voorspel dat je binnenkort weer voor een tijd van het forum zult verdwijnen, om dan later terug te komen als iedereen vergeten is dat je gevlucht ben omdat je geen argumenten meer had.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be