![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5321 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van die smilies en 50%. Kijk eens even naar je eigen berichten. Bijvoorbeeld deze, waar er vier staan. Pot-ketel. Maar dat is nu eenmaal demo-steve. Ik ben zeer zeker niet meer, maar ook niet minder een referentie dan jij. En voor jouw informatie : er hebben vrij veel schrijvers deze wilde verhalen in de topic NWO naar de prullemand verwezen. Veel meer dan dat er akkoord enig geloof gaven aan die verhalen. Maar dat heb jij dus nergens gezien. En dan maar beweren dat je de thread hebt gevolgd. Oftewel begrijp je niet wat je leest, dat kan natuurlijk ook. Citaat:
Again : als je de topic zelf niet volgt, dan kun je dat niet merken. En als je de topic wèl volgt doch niet hetzelfde ziet.....tja. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5322 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ergens voelen sommigen zich aangevallen door de stellingen die wij hier poneren (en die zijn gebaseerd op feiten). De reacties spreken boekdelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5323 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5324 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Exodus wil de lezer sensibiliseren voor iets waar hij sterk in gelooft. Dat doen jij en ik en zovele anderen ook Antoon... Af en toe loont het zeker de moeite van zelf wat verder te zoeken op de dingen die hij aangeeft. Voorbeeldje: dat beeldverslag omtrent de lijfwachten van president Kennedy op een andere draad... Uiterst interessant, en wie was dat al ooit opgevallen??? Apropos, dat was nog eens een echte president van de VSA, unlike your Boy Bush... ![]()
![]() |
![]() |
#5325 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
WIE had dit hier ooit al gezien?? Voor mij was het in ieder geval nieuw. En voor zover er nog "goedgelovigen" waren die nog steeds niet geloven dat de Kennedymoord een inside-job was..... Hoe verklaren ze dit dan? Je ziet duidelijk hoe de twee bodygards (zeer tot hun eigen verbazing en onbegrip) worden weggeroepen. Moeten we nu maar aanemen dat Oswald de bodygards van de president kende en heeft ze omgekocht, of wat??8) Anyway Antoon, exodus brengt een veelvoud van "interessante" informatie van wat jij hier neerpent. En vergis u niet, 't is niet omdat er weinig reactie komt op een een post dat hij daarom niet gelezen (of gewaardeerd) wordt.
![]() |
![]() |
#5326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, als je Exodus moogt geloven dan was ook hij een product van zijn groep samenzweerders die ontstaan zijn in de ijstijd en nooit de macht hebben verloren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mag hij blijven copy/pasten en ellenlange litturgieën schrijven hoor, daar niet van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5328 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het gegeven past wel perfect in het illuminati-plaatje. (satanische rituelen, kastelen, etc etc) Mocht ik over meer te weten komen laat ik het wel weten. Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5329 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
After all zijn zij zowat de enigen op deze draad die zo nu en dan iets interessants posten. (wat niet kan gezegd worden van het legertje "nonbelievers")
![]() |
![]() |
#5330 |
Minister
|
![]() ff tussendoor: waarom zouden "non-believers" niets meer hebben bij te dragen aan deze draad?
Laatst gewijzigd door Mephisto : 25 april 2006 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5331 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik stel enkel vast d?*t ze weinig of niets bijdragen. (nee, ook JIJ niet)8)
![]() |
![]() |
#5332 |
Minister
|
![]()
![]() |
![]() |
#5333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je veel water hebt, kan je pompen. Als je tot je nek in't water zit, is het best het bootje te laten voor wat het is en vaste grond op te zoeken. Zo is het ook met deze thread. Hoe kun je nu positieve bijdragen leveren aan een thread die voor 75% uit absolute onzin en onbewezen fantasien bestaat? Dan is het inderdaad beter de thread te laten wegzinken in de onzin... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5334 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toch grappig om te lezen hoe iemand zichzelf (de eigen persoonlijkheid) compleet kan verliezen door een information overload. Die beste man (?reptiel?) weet van voor niet meer wie hij van achter is. Compleet geschift dus; ik lees nog regelmatig de schaterlach van een waanzinnige in zijn woorden. Ergens wel spijtig dat zo'n mens niet in staat is om om te gaan met de stroom aan informatie die het internet met zich heeft meegebracht. En maar blijven koppelen & schakelen, alsof zij de enige zijn die de waarheid begrijpen, volgens mij totaal voorbijgaand aan het feit dat er zoiets bestaat als autonomie, wilskracht en zelfbeschikkingsrecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#5335 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Jajaa Antoon...en Bush had een slecht gestreken overhemd aan ![]()
![]() |
![]() |
#5336 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, hoe sta jij tegenover de Kennedy-moord?
![]() |
![]() |
#5337 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb indertijd de Oliver Stone-film JFK gezien en toen bedacht ik al dat samenzweringstheorien eigenlijk zoals onkruid zijn : Bijna niet te verdelgen eenmaal de zaadjes gezaaid zijn in de hersenen van ontvankelijke slachtoffers. Ik volg eigenlijk wel de volgende kritiek op JFK- the movie. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5338 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
De nieuwe Bush is zich aan het opwerken door te luisteren naar zijn meerderen.En de oude Bush heeft zijn strepen deels verdiend door zijn "taak" naar behoren uit te voeren bij de JFK moord.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 april 2006 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5339 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Idd,op de veel goede posts komt geen reactie,deels omdat ze niet te weerleggen of te bashen zijn....dan maar liever negeren.De erkenning ervoor is vaak niet zichtbaar of wordt niet expliciet gepost,maar de waardering is er zeer zeker,van mijn kant in elk geval.
![]() |
![]() |
#5340 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet nog altijd niet wat jij denkt. De auteur van uw stukje weet blijkbaar zelf ook niet wat hij moet denken. Hij zegt dat iedereen die de film heeft gezien niet meer gelooft dat Oswald alleen handelde, maar vind hij dat nu ook? Of ontkent hij dat? Dus wat denk JIJ nu van de zaak. Ik moet niet weten wat anderen denken en met hoeveel ze zijn, ik wou weten wat JIJ over de zaak dacht.
![]() |