![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: hoe heb je ze ( = die tetten ) het liefst ? | |||
muggebeetjes |
![]() ![]() ![]() |
8 | 2,04% |
mandarijntjes |
![]() ![]() ![]() |
18 | 4,58% |
peertjes |
![]() ![]() ![]() |
47 | 11,96% |
appeltjes |
![]() ![]() ![]() |
104 | 26,46% |
mangootjes |
![]() ![]() ![]() |
80 | 20,36% |
meloentjes |
![]() ![]() ![]() |
109 | 27,74% |
nog anders (omschrijf) |
![]() ![]() ![]() |
27 | 6,87% |
Aantal stemmers: 393. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zaligen Hoogdag gewenst aan iedereen.
![]() |
#5322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor mezelf sprekende: Wat mijn type echt is , geen idee , als't klikt , dan klikt het , anders wordt het niks ![]() Persoonlijk , uiterlijk echte panlatten (modellen) , nee dank u !! Die worden verplicht zo te zijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5325 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5331 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anna heeft liever de ribbekes van het Schoonselhof, die zijn aan halve prijs.
https://plus.google.com/102109737160...ut?gl=be&hl=nl
![]() |
![]() |
![]() |
#5333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou zo een liefje een goed plan zijn in huis of niet
![]() Bron ![]() Lijkt mij in een noodsituatie verschrikkelijk moeilijk zo een type vrouwtje een hartmassage te moeten geven, andere massages zijn even niet aan de orde. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 april 2015 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er ook geen fan van die silli & conen tieten.
Het idee alleen al dat je aan een plastic zak ligt te lurken dat is gewoon al afgang. Ik zie het 'nut' van siliconenborsten alleen maar in bij die vrouwen die de pech gehad hebben borstkanker gekregen te hebben en daardoor een borst verloren zijn of beide. Grote borsten hebben een 'Waaaaaaaw!' factor en daar stopt het ook mee. Meeste mannen kiezen uiteindelijk voor een vrouwtje met goed gevormde, handje volle, borsten. ![]() ![]() Sorry, maar dan is mijn goesting al over hoor ![]() Die had ik dan wel eens op hun echtheid willen testen ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 april 2015 om 07:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen overdreven optie om die ook eens te testen, ik tuit alvast mijn lippen onder het luid zingen van: Als borstenwaanzinnige ben ik geboren!!!! ![]() (ze stond al eerder in deze rubriek) ![]() Foto klikken voor een nog groter formaat. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 april 2015 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5337 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5338 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ongelooflijk maar waar.
Op pagina 264 zijn de tetten van maar liefst 83(!) verschillende vrouwen te zien! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben daar ribbekes in overvloed, daarmee gaan ze aan halve prijs.
![]() |
![]() |