![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#53401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Oeks hebben nu lange-afstands raketten. Dat is wat telt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom je bij die edele taak niet behelpen van voorbeelden die wel on topic zijn, en geen quatsch over zuid amerika ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijt ge daar wéér met uw 'dus'? Is het omdat het woord rijmt op 'Rus' (of omgekeerd) dat ge 't zo graag gebruikt, misschien? ![]() Als de 'oorspronkelijke bevolkingen' in Siberië hebben 'mogen' leren leven met 'etnisch Russische' bazen, dan 'mogen' die 'etnische Russen' voor mijn part net zo goed leren leven met een opperhoofd dat uit zo'n 'oorspronkelijke bevolking' komt. Als ze dat niet zien zitten kunnen ze altijd nog verhuizen, of zich dood zuipen. Ik kan het u trouwens garanderen: ze zullen in het geval van 'bestuur door de aboriginals' indien niet HONDERD dan toch minstens TIEN keer béter af zijn dan met 'leiding' door/van het crapuul-in/van-het-kremlin. Ze hoeven heus geen angst te hebben dat ze ooit bedrogen/bestolen/gemobiliseerd zouden worden ten behoeve van een of andere "speciale militaire operatie" door pakweg de overheid van "Vrij Boerjatië" of die van "Nog Vrijer Jakoetië". ![]() En om u ineens helemaal boven op uw (stok-)paard te krijgen: ik kon mijn lol niet op toen de fanatiekere bleekscheten in/van de USA tegen heug en meug met een 'neger'-president opgescheept zaten. Was dat genieten, zeg! ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 juni 2024 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog méér
![]() < RUSSISCH "SCHADUWKABINET" VRAAGT HULP AAN NAVO OM SLEUTELFIGUREN BINNEN REGIME POETIN UIT TE SCHAKELEN Meer dan zestig verbannen politici uit Rusland verzamelden deze week in de Poolse hoofdstad Warschau om het ‘Overwinningsplan’ te bespreken. Dat wordt begin volgende maand voorgelegd op de eerstvolgende NAVO-top in Washington. De opposanten willen niet alleen sleutelfiguren elimineren, maar vragen ook dat de sancties tegen Rusland nog uitgebreid worden en dat de wapenleveringen aan Oekraïne worden opgevoerd... ... De groep zegt tegen “terroristische methodes” en “geweld tegen burgers” te zijn, maar beschouwt iedereen die meewerkt met het regime van Poetin als “strijders” en “legitieme doelwitten voor zowel Oekraïense militairen als Russische verzetsstrijders”. ... > Maar ook: < ... Het Westen staat “erg negatief” tegenover de activiteiten van de Russische milities en verbiedt ze om westerse wapens te gebruiken voor hun aanvallen op Russisch grondgebied. Het lijkt er dan ook niet op dat het ‘Overwinningsplan’ volgende maand veel steun zal krijgen. ... > bron: https://www.hln.be/buitenland/russis...elen~ab29f30f/
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T'is lijk wij Vlamingen alle Walen Vlamingen zouden noemen... Flink Tomm, zegt gewoon perfect de russische denkwijze. Ingepalmd, verknecht,n en als ze willen loskomen bommen erop losgooien tot ze luisteren en he al die stoute russen die verbannen worden naar siberie, lijkt mij zo dat eeuwig kadootje die u te wachten staat als jij niet in het gelid loopt. Hoe komt het dat die ghetto zone waar al de criminele russen verzameld worden, dan ineens zo ethnisch russisch is ?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 27 juni 2024 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53407 |
Minister-President
|
![]() Interessant artikel in NYT over Nepalese huurlingen in het “Russische” leger:
https://www.nytimes.com/2024/06/27/w...sian-army.html Gaat de reactie zijn: 1. Westerse propaganda, dikke leugens Of 2. Het Amerikaanse leger zit ook vol met minorities Ik ben benieuwd
![]() |
#53408 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53410 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 27 juni 2024 om 17:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK: https://www.powwows.com/5-richest-na...bes-in-the-us/ https://www.therichest.com/the-riche...erican-tribes/ Nu moogt gij een serie prentjes posten, en vergeet uw dansende mannetjes niet. En o ja, voor ik het vergeet: < ... De groep zegt tegen “terroristische methodes” en “geweld tegen burgers” te zijn, maar beschouwt iedereen die meewerkt met het regime van Poetin als “strijders” en “legitieme doelwitten voor zowel Oekraïense militairen als Russische verzetsstrijders” ... > bron: https://www.hln.be/buitenland/russis...elen~ab29f30f/ DUS (DUSSER, DUST): < Shoot, shoot the Zzombie > ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 juni 2024 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij weten dat niet en ik denk niet dat iemand hier dat wil weten. Maar als Rusland verder aanvalt, dan zullen degenen die u moeten weten wonen het wel weten.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"het Boliviaanse lithium potentieel en de weigering van Bolivia het te privatiseren"Die Lithium gaat naar China en dient voor de productie van batterijen waar electrische auto's van gemaakt worden, waartegen zeer recent enorme invoertarieven opgelegd werden. Bolivië viseren is een mondiale aanvoerketen viseren die niet onder de controle van Washington staat. En daar zit een stramien achter. Om dezelfde reden, een aanvoerketen waar men geen vat op heeft, werd Nord Stream gebombardeerd. Om dezelfde reden wordt Rusland geprovoceerd, belaagd, gebombardeerd, geterroriseerd.
![]() |
![]() |
#53414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo vreemd is dat niet. Wie in het Russisch narratief meegaat, heeft daar een heel persoonlijk motief voor. Bij iemand als CUFI is dat duidelijk. Een tomm verbergt dat beter, maar af en toe komt het schuim op zijn lippen en dan komt zijn zieltje naar boven.
![]() |
![]() |
![]() |
#53415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stalin was een bloedige bezetter in de Baltische landen. Die had daar geen enkel recht.
![]() |
![]() |
![]() |
#53417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vrijheid die hier ondanks alles nog steeds heerst, en een verfrissing is tegenover het fascisme in Rusland en satellieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#53418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het woord "fascisme" niet wat overdreven? U schrijft in talrijke berichten dat anderen niet mogen overdrijven [naar uw mening], maar u doet het zelf.
![]() |
#53419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Motieven. Zeer eenvoudig: kijk eens naar het gedrag van het Russisch leger tegenover Oekraïne. Ze viseren bij uitstek burgerlijke doelen zoals electriciteits-infrastructuur en appartementsgebouwen. M.a.w. civiele infrastructuur en woningen.
![]() |
#53420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Repent! zou CUFI zeggen.
|
![]() |
![]() |