![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#53461 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"ondertussen +500.000 dode of gewonde russische soldaten"Het zijn de Oekraïeners die massaal afgelapt worden, als konijnen. Maar dat mag niemand weten.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 juni 2024 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, werden de Oekraïners "massaal afgelapt als konijnen", dan vraag ik mij echt af hoe het u toch komt dat de Russen na meer dan twee jaar nog altijd niet in Kyiv staan voor hun overwinningsparade. Legt u het mij eens uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant om te vernemen hoe de vroegere "vrienden" van de Russen erover denken: "Russische vrede betekent niet het einde van het lijden, maar net meer wreedheden. Het enige pad naar vrede is om Rusland uit Oekraïne duwen."
Wie is Kaja Kallas, de nieuwe EU-diplomatenleider die gezocht wordt door Rusland? Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 28 juni 2024 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Balten weten nu eenmaal waarover ze spreken als ze het hebben over "Russisch imperialisme". Door hun geschiedenis weten ze het, maar ook door de wijze waarop Moskou nog steeds probeert om, vooral, twee van de Baltische landen te destabiliseren door het bespelen van de Russische minderheid. Letland en Estland hebben daarom niet geaarzeld om stevig in te zetten tegen die agitatie, wat natuurlijk in Moskou voor ronduit hysterische reacties zorgde (zoals Poetin in zijn toespraak over Letland eind vorig jaar). De Balten laten zich evenwel niet intimideren. Het Russische gegrom en gedreig maken bij hen geen enkele indruk. Niet verwonderlijk dat onze commietommie hier op het forum steeds weer het schuim op de lippen krijgt, zodra de Balten ter sprake komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53468 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft het zin? U gaat deze bron(nen) [het zijn er meerdere] toch afschieten.
![]() |
#53470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eentje dan. De insider Douglas Macgregor. En die haalt zijn cijfers bij de Israëlische inlichtingendiensten.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 juni 2024 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53472 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zijn niet soeverein omdat wij onszelf niet kunnen/willen verdedigen tegen agressors. Niet in 1914, niet in 1940 en niet in 2024. Daarom hebben we nog steeds den Angelsaks nodig.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53475 |
|
![]() Wij zijn vazal van de VS niet van Rusland. VS militaire uitgaven 811miljaed dollar. Rusland 72 miljard dollar. VS militaire basissen in het buitenland nadert het duizendtal. Rusland heeft er 5.
Laatst gewijzigd door Bach : 29 juni 2024 om 09:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53476 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou zou u dat toch verklaren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53478 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53479 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoef niet te herhalen wat de reguliere media elke dag over ons uitstort. Waar ik me op focus is waar ze gemakkelijk over heen kijken, waar ze liegen en waar de versie van de andere kant ook wel mag geweten zijn door het publiek. U gebruikt dan misschien niet de scheldwoorden van anderen maar u focused zich (weeral) op de persoon. In plaats van de inhoud. Ik wil het liever niet over mezelf moeten hebben. Dat is onteressant in vergelijking met de feiten. Laatst gewijzigd door Bach : 29 juni 2024 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het interessante aan afhankelijk zijn van de VS is dat we niet hoeven te knielen, zoals de volkeren die afhankelijk zijn/waren van Rusland moe(s)ten doen. Reden waarom de Oekraïners vechten om bij het westen te kunnen horen, en waarom alle Europese buurlanden van Rusland Oekraïne daarbij met volle overtuiging en daden steunen.
Als je wilt knielen, kan je dat beter in Moskou gaan doen, daar gaan ze je daarvoor uitbundig belonen.
![]() |
![]() |