Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 mei 2008, 12:06   #5341
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Ik kan mis zijn, maar ik denk dat Pindar jou aan het negeren is Illy

Wil je dan nu even gewoon stoppen met zagen over die riolering en/of er zelf inkruipen als je niets beter weet te verzinnen.

Danku.
Euh, NEE!

Onze Pindar was degene die mij 100x vroeg om een duidelijk antwoord te geven op wat dan precies een bewijs was. Nu zijn we zover dat we er kunnen uit geraken door na te gaan wat hij als bewijs aanvaard. Dit om de simpele reden dat een bewijs voor hem nethetzelfde is dan voor mij.

Ik ben hier niet om dingen te verzinnen, zeg dat maar tegen de conspiracy theoristen. De riool inkruipen...was dat het enige wat je kon verzinnen? Sterk kerel, heel sterk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2008 om 12:20.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 12:30   #5342
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Euh, NEE!

Onze Pindar was degene die mij 100x vroeg om een duidelijk antwoord te geven op wat dan precies een bewijs was. Nu zijn we zover dat we er kunnen uit geraken door na te gaan wat hij als bewijs aanvaard. Dit om de simpele reden dat een bewijs voor hem nethetzelfde is dan voor mij.

Ik ben hier niet om dingen te verzinnen, zeg dat maar tegen de conspiracy theoristen. De riool inkruipen...was dat het enige wat je kon verzinnen? Sterk kerel, heel sterk.

Ja klopt wel, maar je blijft maar draaien, je staat nu idd (alweer) op de negeer, infowarrior had dus helemaal gelijk.


Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 13:17   #5343
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

hahahahahahaha

Het nummer van het PV moet je dat hebben Geert ?
Ik ken Chris hoogstpersoonlijk zelf en die man heeft meer ballen aan zijn lijf dan jij in tien levens bij elkaar kan sparen (20)
hahahaha
das een goeie
zelf bedacht nu hier

Schatteke give up
If you cannot beat them Join them
you are welcome.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 13:27   #5344
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ja klopt wel, maar je blijft maar draaien, je staat nu idd (alweer) op de negeer, infowarrior had dus helemaal gelijk.


Pin d"Ar
Ik heb dus zogezegt alweer 1 dag op negeer gestaan? En je hebt me er nu weer vanaf gehaalt? Wat heeft dat voor zin?
Wat een zever kerel.

Antwoord op de vraag ipv zo belachelijk te doen. Kom anders niet meer af ivm de bewijzen e, en dat je het weer niet begrijpt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2008 om 13:28.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 13:29   #5345
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Oftewel wil je niet op de vraag antwoorden...zeg dan waarom niet. Jij bent erover begonnen, vergeet dat niet.
Oftewel weet je dat je jezelf op een gegeven moment gaat tegenspreken...

Jij vraagt mij wat ik als bewijs zie, awel ik wil je nu met uitleg en al aantonen wat ik alvast niet als bewijs zie, samen met de reden waarom. Welk beter antwoord wil je dan op je vraag? Oftewel zeg je het gewoon dat je niet wil meewerken en hier enkel maar bent om wat te VS bashen en mee te doen met de nieuwe coole rage...conspiracy theoristje uithangen.

7x Pindar?

We komen er wel.

We gaan verder met het water in de riolering.
Je zegt gewoon kijken. Maar dat kan je niet, zoals jij niet in NY zit onderzoek te voeren. Dus wat zou het volgende moeten zijn om jou ervan te overtuigen dat er water in de riolering zit? Of welk BEWIJS kan ik jou geven zodat er zeker water in de riolering zit?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2008 om 13:31.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 15:10   #5346
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Jij vraagt mij wat ik als bewijs zie, awel ik wil je nu met uitleg en al aantonen wat ik alvast niet als bewijs zie, samen met de reden waarom. Welk beter antwoord wil je dan op je vraag? Oftewel zeg je het gewoon dat je niet wil meewerken en hier enkel maar bent om wat te VS bashen en mee te doen met de nieuwe coole rage...conspiracy theoristje uithangen.
Wat kom je hier nu zeveren over meewerken?
Zelfs wanneer je zegt te willen meewerken, blijf je tegenstrijdig (zie 1ste zin in quote), laat staan al je andere ridicul(iserend)e posts.
Het lijkt me meer dat de nieuwe coole rage is debunkertje (proberen) spelen.

btw, the US rules, it's the ruling class that S*CK*.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 16:16   #5347
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Wat kom je hier nu zeveren over meewerken?
Zelfs wanneer je zegt te willen meewerken, blijf je tegenstrijdig (zie 1ste zin in quote), laat staan al je andere ridicul(iserend)e posts.
Het lijkt me meer dat de nieuwe coole rage is debunkertje (proberen) spelen.

btw, the US rules, it's the ruling class that S*CK*.
Wat zie eerste zin? Zwijg toch als je niet kan volgen.
Omdat ik meerdere keren proberen uit te leggen wat een bewijs is, dat was blijkbaar niet voldoende dus nu probeer ik het andere en dan is het nog niet goed? Als je toch van niemand iets wil horen die een andere mening heeft e kerel...druk dan voor iedereen op de negeer knop ok en praat enkel nog met degene als Pindar die jou mening delen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 16:55   #5348
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Wat zie eerste zin? Zwijg toch als je niet kan volgen.
Omdat ik meerdere keren proberen uit te leggen wat een bewijs is, dat was blijkbaar niet voldoende dus nu probeer ik het andere en dan is het nog niet goed? Als je toch van niemand iets wil horen die een andere mening heeft e kerel...druk dan voor iedereen op de negeer knop ok en praat enkel nog met degene als Pindar die jou mening delen.

ok!






Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 19:32   #5349
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Niet, ik heb dit topic reeds lang opgegeven.
U bent hier wel nog aan het posten.
__________________
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2008, 19:36   #5350
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
hahahahahahaha

Het nummer van het PV moet je dat hebben Geert ?
Ik ken Chris hoogstpersoonlijk zelf en die man heeft meer ballen aan zijn lijf dan jij in tien levens bij elkaar kan sparen (20)
hahahaha
das een goeie
zelf bedacht nu hier

Schatteke give up
If you cannot beat them Join them
you are welcome.
Nice
__________________
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2008, 14:06   #5351
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
ok!






Pin d"Ar
Je durft gewoon niet verder in te gaan op mijn vraag.
Hilarisch. Toont des te meer aan dat je goed genoeg weet dat je geen bewijzen hebt maar enkel beweringen.
Je liegt zelfs al over het negeerknopje. Ongeloofelijk en totaal nutteloos.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 11 mei 2008 om 14:06.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 09:21   #5352
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

't Voordeel aan topics als deze is uiteraard dat je ze gerust een weekje links kan laten liggen, zonder ook maar iets relevants gemist te hebben
Onze conspiricisten zijn nog steeds druk op zoek naar manieren om vragen te omzeilen
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 11:54   #5353
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
't Voordeel aan topics als deze is uiteraard dat je ze gerust een weekje links kan laten liggen, zonder ook maar iets relevants gemist te hebben
Onze conspiricisten zijn nog steeds druk op zoek naar manieren om vragen te omzeilen
Ik ben blij dat je zo uit de hoek komt. Dat wil zeggen dat jij ons na een dag of 4 - 5 eindelijk komt vertellen waarom die wetten niet gelden bij de instorting(en) op 9/11.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 13:21   #5354
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Ik ben blij dat je zo uit de hoek komt. Dat wil zeggen dat jij ons na een dag of 4 - 5 eindelijk komt vertellen waarom die wetten niet gelden bij de instorting(en) op 9/11.
Wetten die niet gelden en ik moet daar een antwoord op geven?,
De laatste keer dat ik keek, was ik nog steeds aan het wachten op een rationele uitleg die verklaarde waarom het geen instorting kan zijn en waarom het controlled demolition moet zijn...

Probeer maar
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 13:59   #5355
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Wetten die niet gelden en ik moet daar een antwoord op geven?,
De laatste keer dat ik keek, was ik nog steeds aan het wachten op een rationele uitleg die verklaarde waarom het geen instorting kan zijn en waarom het controlled demolition moet zijn...

Probeer maar

waar ben jij mee bezig joh?

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 18:03   #5356
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

mezelf informeren
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2008, 14:26   #5357
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

U.S. drops charges against '20th hijacker'

Citaat:
SAN JUAN, Puerto Rico (AP) — The Pentagon has dropped charges against a Saudi at Guantanamo who was alleged to have been the so-called "20th hijacker" in the Sept. 11 attacks, his U.S. military defense lawyer said Monday.


Mohammed al-Qahtani was one of six men charged by the military in February with murder and war crimes for their alleged roles in the 2001 attacks. Authorities say al-Qahtani missed out on taking part in the attacks because he was denied entry to the U.S. by an immigration agent.

But in reviewing the case, the convening authority for military commissions, Susan Crawford, decided to dismiss the charges against al-Qahtani and proceed with the arraignment for the other five, said Army Lt. Col. Bryan Broyles, the Saudi's military lawyer.

Crawford dismissed the charges Friday without prejudice, meaning they can be filed again later, but the defense only learned about it Monday, Broyles told The Associated Press.

The attorney said he could not comment on the reasons for the dismissal until discussing the case with lawyers for the other five defendants. Officials previously said al-Qahtani had been subjected to a harsh interrogation authorized by former Defense Secretary Donald Rumsfeld.
meer
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2008, 21:53   #5358
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

Hier kan je vragen stellen aan belgisceh wetenschappers
he das een kans
kunnen we eindelijk eens vragen hoe dat zit met al die inconsistenties uit het laatste boek van David Griffin....

http://www.ikhebeenvraag.be/
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2008, 22:57   #5359
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Hier kan je vragen stellen aan belgisceh wetenschappers
he das een kans
kunnen we eindelijk eens vragen hoe dat zit met al die inconsistenties uit het laatste boek van David Griffin....

http://www.ikhebeenvraag.be/
Uiteraard heeft géén mens dit gelezen,en inderdaad hij weegt de officiële verklaringen af tegenover de resultaten van de conspiratytheorie onderzoekers...Best een interessant boek...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2008, 23:27   #5360
Corneel
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 7 april 2008
Berichten: 20
Standaard

Interessant om zien hoe een redelijk moderne vleugel van de Universiteit van Delft instort als gevolg van een niet eens zo hevige brand:

http://www.vtm.be/asx/vtmnieuws/inde...3G_BRANDJE.mxf

Maakt het instorten van WTC7 een pak waarschijnlijker. En de brandweer zal misschien wel wat meegeholpen hebben om het in één keer mooi egaal plat te leggen.
Corneel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be