Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juni 2023, 21:37   #521
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Indien die persoon als viroloog (die ook wel fouten maakt) had gehandeld, ...
Een viroloog die fouten maakt is geen expert maar een noob.
En dat kan zelfs niet eens relevant zijn, waarom zou Van Ranst niet gewoon het regime aanhangig zijn geweest in het bewerkstelligen van acceptatie door het volk van totalitaire crap?
Het Nieuwe Normaal
De Wereld na Corona
Ik heb die 2 zinnen niet uitgevonden, die waren in mediaspotjes van "de overheid", elk uur herhaald elke dag, maanden lang, tijdens zomer 2020.
Zodanig dat ik er een nooit eerder gehad gevoel van onwerkelijkheid door kreeg. Enerzijds leek het op een zotte apocalyptische film, anderzijds wéét je dat het a la regeringsmededeling is, dus zogezegd bittere ernst, en dat terwijl buiten straten vergeven zijn van mensen die eruitzien als toeristen en zich gedragen als toeristen.
Van Ranst was (is) geen expert die per abuis / ongewild fouten maakt, maar gewoon een collaborateur die opzettelijk meeheult.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2023, 10:33   #522
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een vriendin van mij werd aangeraden het te dragen op drukken plaatsen. Ze heeft Leukemie en bijgevolg is haar immuniteit niet wat ze zou moeten zijn.

Als het ziekenhuis en de oncologen je dat aanraaddden dan doe je dat en ik zou dat ook doen. Als men zulke diagnose te horen krijgt denkt men wat minder na over onbenulligheden.
Tja, als de oncoloog en “het ziekenhuis” zeggen dat je op je kop moet rondhuppelen, dan doe je dat, en denk je niet verder na over zulke onbenulligheden he.
Tis verdorie een mirakel dat de mensheid zo ver geraakt is zonder de goede raad van “het ziekenhuis” en de gebeurlijke oncologen hé.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 17 juni 2023 om 10:39.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2023, 16:40   #523
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.463
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Een viroloog die fouten maakt is geen expert maar een noob.
En dat kan zelfs niet eens relevant zijn, waarom zou Van Ranst niet gewoon het regime aanhangig zijn geweest in het bewerkstelligen van acceptatie door het volk van totalitaire crap?
Het Nieuwe Normaal
De Wereld na Corona
Ik heb die 2 zinnen niet uitgevonden, die waren in mediaspotjes van "de overheid", elk uur herhaald elke dag, maanden lang, tijdens zomer 2020.
Zodanig dat ik er een nooit eerder gehad gevoel van onwerkelijkheid door kreeg. Enerzijds leek het op een zotte apocalyptische film, anderzijds wéét je dat het a la regeringsmededeling is, dus zogezegd bittere ernst, en dat terwijl buiten straten vergeven zijn van mensen die eruitzien als toeristen en zich gedragen als toeristen.
Van Ranst was (is) geen expert die per abuis / ongewild fouten maakt, maar gewoon een collaborateur die opzettelijk meeheult.
Ik meen dat ik ongeveer hetzelfde zei. Alleen stond het wat meer tussen de regels.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2023, 23:25   #524
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Tja, als de oncoloog en “het ziekenhuis” zeggen dat je op je kop moet rondhuppelen, dan doe je dat, en denk je niet verder na over zulke onbenulligheden he.
Tis verdorie een mirakel dat de mensheid zo ver geraakt is zonder de goede raad van “het ziekenhuis” en de gebeurlijke oncologen hé.
Als ik zulke dingen lees heb ik helemaal niet de indruk de mensheid ver is geraakt . Ik denk eerder het tegengestelde.

Maar goed uit ervaring weet ik dat de hardste roepers op het moment het hun toerke is grootste bleiters zijn. En wees gerust dat toerke komt er voor iedereen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 juni 2023 om 23:30.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2023, 15:32   #525
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als ik zulke dingen lees heb ik helemaal niet de indruk de mensheid ver is geraakt . Ik denk eerder het tegengestelde.

Maar goed uit ervaring weet ik dat de hardste roepers op het moment het hun toerke is grootste bleiters zijn. En wees gerust dat toerke komt er voor iedereen.
Er is een verschil tussen die ene dokter die het goed voor heeft, en op een stil moment de waarheid spreekt, en het systeem, nee, de religie die de medische wereld is geworden, en die ons op een totaal onwetenschappelijke manier wou “redden” van de snotvalling19.

Den boek is uit, mijn beste Fred, en ze hebben u goed liggen gehad. Ik wéét, of voel aan, dat jij dat ook wel beseft.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2023, 17:54   #526
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Er is een verschil tussen die ene dokter die het goed voor heeft, en op een stil moment de waarheid spreekt, en het systeem, nee, de religie die de medische wereld is geworden, en die ons op een totaal onwetenschappelijke manier wou “redden” van de snotvalling19.

Den boek is uit, mijn beste Fred, en ze hebben u goed liggen gehad. Ik wéét, of voel aan, dat jij dat ook wel beseft.
Dat die maskers niet of nauwelijks helpen tegen virussen meen ik ook te weten maar tegen bacterieen blijkbaar wel. En je beschermen tegen bacteriele infecties is voor kankerpatienten dus wel belangrijk......

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juni 2023 om 17:55.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2023, 18:58   #527
gunter5148
Eur. Commissievoorzitter
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 8.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat die maskers niet of nauwelijks helpen tegen virussen meen ik ook te weten maar tegen bacterieen blijkbaar wel. En je beschermen tegen bacteriele infecties is voor kankerpatienten dus wel belangrijk......
Kijk eens naar uw handen, mr van hove. Daar zitten ontelbare bacteriën op. Geen masker ter wereld helpt.

Laat het. De positie dat “de maatregelen” mensen geholpen hebben is onhoudbaar.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 18 juni 2023 om 18:58.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2023, 20:01   #528
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.530
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Ik denk er nu wel anders over als eerst !! Er lopen er inderdaad nog mee rond !!
Ik stoor mij totaal niet aan hen !! Wie het nog wil of moet dragen
vanwege de eigen zwakke gezondheid , ok , en wie ziek is blijft thuis !!
https://www.google.be/search?q=Belgi...el+zuuke&meta=
Ik herhaal !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2023, 15:38   #529
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Kijk eens naar uw handen, mr van hove. Daar zitten ontelbare bacteriën op. Geen masker ter wereld helpt.

Laat het. De positie dat “de maatregelen” mensen geholpen hebben is onhoudbaar.
Dus Chirurgen dragen die maskers voor de lol. Tegen virussen helpen die niet of niet veel maar wel tegen bacterien.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 juni 2023 om 15:39.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2023, 18:54   #530
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dus Chirurgen dragen die maskers voor de lol. Tegen virussen helpen die niet of niet veel maar wel tegen bacterien.
Je wil nu ook niet speeksel zitten spugen op de ingewanden, daar tegen werkt het wel. De kamer wordt ook verlucht en koud gehouden, het is maar 1 van de vele maatregelen en dan nog heeft een ziekenhuis veel last van de ziekenhuisbacterie.

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 19 juni 2023 om 18:55.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2023, 19:38   #531
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Vandaag een mondmasker drager gezien buiten.
Een heel rare vogel.
Ik reed op het fietspad en honderd meter voor me stond een vent, en ik hoorde luid geroep.
Een tegenligger fietster kwam van de andere kant, en bleek dat ie naar die fietster zat te roepen, zwaaiende met een wandelstok. Die maakte een bocht over de autobaan om hem heen en ie draaide mee al roepende en zwaaiende met zijn stok.
Toen ik hem naderde verplaatste ie zijn focus van de fietster naar mij. Ook het moment dat ik zag dat ie een mondmasker droeg, een wat raar ding, bedekte meer van het gezicht dan wat ik totnogtoe zag. Hij had een soort ouderwets pak aan, zoals vroeger klassiek was om naar kerk, cafe, duiven, voetbal, enz te gaan, en was kort en zwaarlijvig.
Daar ie nu mij viseerde, besloot ik te stoppen en te vragen wat er aan de hand was.
Maar hij begreep mij niet en sprak Frans (waar ik maar enkele woorden van ken). Hij maakte met zijn stok gebaren naar mij alsof ie mij weg wilde, dus ik besloot mijn tijd niet verder te verdoen.
En intussen werd me duidelijk wat ie deed, ie joeg mensen die in zijn buurt kwamen weg, en dat gecombineerd met dat mondmasker, maakt het plaatje volledig. Bang om besmet te worden. Der was daar een kleine Colruyt Spar, ie is gaan shoppen, er is geen voetpad, dus ie liep op het fietspad, maar ie loopt daar in de weg van fietsers dus die komen dichtbij , ie zag die als vuilaards die hem konden besmetten, en riep en zwaaide met zijn stok.
Waarom nu nog steeds, zal mysterie blijven denk ik. Maar dit nogal overdreven/extreem gedrag, nooit eerder gezien.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2023, 19:41   #532
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Gepasseerde week incluis vandaag: geen 1 mondmasker gezien.
Eerste hele week op 2 jaar tijd.
Die vent van 19 juni moet de rooie lantaarn geweest zijn, en dar rijmt ook, ie was veruit de zotste/fanatiekste die ik totnogtoe zag. De laatste der Mohicanen.
Er 5 keer weer gepasseerd rond zelfde uur maar niet opnieuw gezien.
Waarschijnlijk hangt ie nu rood te wezen aan een lantaarnpaal, wegens dat gekke gedrag.
Want daar moet je toch vrij gek voor zien he, zo op een fietspad met een wandelstok zwaaien en roepen naar fietsers in wiens weg ie zit. Dat noem ik toch een vijs los.
Daarmee is dus werkelijk niks meer te bespeuren van die nazi blitzkrieg.
Op de veel hoger geworden prijzen na dus, gebetonneerd via indexaanpassingen.
Dat was duidelijk te merken, er zijn enkele prijsdalings golven geweest, waarna de hogere terugkwamen, en blijvertjes werden.
Waarschijnlijk zal met het nieuwe schooljaar een volgende golf arriveren. Want dat doen verkopers meestal, ze timen hun verhogingen met maatschappelijke events, opdat mensen zouden denken dat ze daardoor komen.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2023, 12:19   #533
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.981
Standaard

Ik heb twee weken geleden in mijn eigen tuin nog een mondmasker gedragen.
Et alors?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2023, 12:35   #534
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Ik heb twee weken geleden in mijn eigen tuin nog een mondmasker gedragen.
Et alors?
Ik ook, bij het verwijderen van oude verf.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2023, 12:50   #535
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Ik heb twee weken geleden in mijn eigen tuin nog een mondmasker gedragen.
Et alors?
Als je er een pul met onkruidsverdelgingsmiddel en een broek bij droeg, zou niemand die je daar zat te beloeren er een probleem van maken, denk ik.
En moesten al die condities omgekeerd zijn, kreeg je in het beste geval de lachers op je hand, en in het slechtste geval de polizei, zoals nog bleek in onze moderne beschaafde democratische vooruitgangstijd, amper een paar jaar terug.
Herinner daarbij nog die anekdote die ik hier las heel in begin, tijdens de nazi's hun zot extreme lockdown "abwehr reactie" tegen het virus in 2020Q3; toen de nazi's tijdens de zomer nadat ze het personeel al gedwongen hadden, ook de klanten van winkels begonnen te dwingen, enkele oudjes die vrijwillig braaf in de pas marsjeerden waren daarmee blij, ze voelden zich zo minder bekeken.
Ze werden dus... "bekeken". Dat was toen een normale reactie, iemand zien die op straat of in winkels een masker draagt, zelfs tijdens carnaval keken mensen die nog aan.
De nazi's abnormaliseerden dat normale.
En het abnormale werd gestukabombardeerd tot <bombastische Wagneriaanse muziek> Het Nieuwe Normaal.
Intussen zijn de nazi's teruggekrabbeld, maar je kent die, ze laten altijd blijvende littekens in het landschap achter.

En nu hebben ze toch geen lockdowns meer nodig, ze zijn erin geslaagd om hun Duizendjarig GrootInflatie Rijk te bestendigen.
En zijn nu reeds een jaar bezig met hun volgende blitzkrieg, via sancties ipv lockdowns. Rinse en repeat.
En we hebben al een eerste blijvend litteken in het landschap: ze doen de straatverlichting snachts uit.
Herinner nog hun geplande kerncentrales sluiting? En de sabotage in een Doel eenheid? Die waren ook zelfgemaakte excuses om het licht uit te doen.
Maar die uitleggen waren te zwak en ze durfden zo nog niet. Maar nu hebben ze een betere uitleg gemaakt, door de energieleveringen van Rusland te boycotten, te bannen tot en met de pijpleidingen op te blazen, zoals de brand van de Reichstag.
Je merkt: ze schrikken voor steeds minder terug, en dat openlijk brutale is hét kenmerk van nazi's.

https://en.wikipedia.org/wiki/Reichstag_fire
Citaat:
The day after the fire, at Hitler's request, President Hindenburg signed the Reichstag Fire Decree into law by using Article 48 of the Weimar Constitution. The Reichstag Fire Decree suspended most civil liberties in Germany, including habeas corpus, freedom of expression, freedom of the press, the right of free association and public assembly, and the secrecy of the post and telephone.
Dat was ook een zot overdreven reageren op een maatschappelijke schaal gemeten non event.
Net als die 8000 miljard War On Terror was als reageren op de 2001/09/11 aanslagen.
EN
Net als de lockdown op dat virus.
Zo zot als een deur.
Extreme as hell.
Het normale werd abnormaal.
Het abnormale werd normaal.
Orwells 1984 wat later.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 2 juli 2023 om 13:07.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2023, 13:08   #536
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Als je er een pul met onkruidsverdelgingsmiddel en een broek bij droeg, zou niemand die je daar zat te beloeren er een probleem van maken, denk ik.
In dit geval was het een blauw chirurgenmasker terwijl ik rode schors door de tuin moest verdelen. Dat stof irriteert de luchtwegen.

Who cares wie wat draagt om welke reden? De conclusie die je trekt bij het zien van een masker kan compleet verkeerd zijn.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2023, 13:20   #537
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Kijk eens naar uw handen, mr van hove. Daar zitten ontelbare bacteriën op. Geen masker ter wereld helpt.
Van dat detail gesproken, ik zag vorige week geen maskers meer, maar wel 1 iemand die voor een Colruyt trap nog zijn handen ontsmette, dat ding staat daar ook nog steeds, ik denk er nu pas aan.
Het onnozele is dat er ook bacterien zijn die tot een vorm van symbiotische samenwerking met het menselijke biologische systeem zijn geevolueerd.
Er zijn dus "goeie" en "slechte" bacterien.
Dat ontsmettingsmiddel is geen antivirus programma dat bestanden doorploegt op zoek naar herkenningspatronen, het moit ELK programma.
Dus de eventuele plus van de slechte doden gaat gepaard met de min van de goeie doden.
Dat middel doet dus een beetje wat het OEK regime het RU regime verwijt en omgekeerd, de terminologie uitgevonden tijdens het begin van de War On Terror, toen het VS regime / Westblok Irak te invaderen: "collateral damage" aanrichten. Het goe of slecht verklaard zijn hangt af van welk regime het doet .
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2023, 13:33   #538
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
In dit geval was het een blauw chirurgenmasker terwijl ik rode schors door de tuin moest verdelen. Dat stof irriteert de luchtwegen.
Dat is een reden die al een paar 1000 jaar normaal is.
Net als de Allah adepten die hun vrouwen daartoe propaganderen / dwingen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Who cares wie wat draagt om welke reden? De conclusie die je trekt bij het zien van een masker kan compleet verkeerd zijn.
Ja?
Hoezo verkeerd dan?
Weet jij een andere uitleg voor een mondmasker dragende vent die op het fietspad loopt en roept en zwaait met zijn wandelstok naar passerende fietsers?
Of voor een mondmaskerdracht op straat, in een winkel, enz?
Feit is dat ik dat op mijn pakweg 40 jaar buitenkomen met herinneringen NIEMAND dat ooit heb zien doen voor 2020, en impliciet dus niemand die genoeg reden zag om zover te gaan.
Dat "KAN" van je, was statistisch zo weinig betekenende, dat je de lotto nummer 1 moest winnen om een waarneming te scoren.
De conclusie die ik trek is gewoon gebaseerd op dat statistisch gegeven.
Dat is toch de bedoeling dacht ik?
Niet zot doen.
Niet extreem doen.
Het gewone doen. Het normale. Het meest voorkomende gedrag.

En bij het typen hier een flashback, heel kort nadat de nazi's ook klanten begonnen te dwingen, zag ik voor me aan een Aldi kassa een jonge gast met een mondmasker zoals iedereen werd gedwongen. Alleen had ie er een grap van gemaakt: het mondmasker had een gebit gedrukt vooraan op de stof. Waarschijnlijk een carnaval gadget als mondmasker gebruikt.
Die frats sloeg echter de nagel op de kop, mensen die in het openbaar gedwongen worden tot een masker dragen, WAS belachelijk zot.
Gaandeweg, gewenning, het Nieuwe Normaal...
Dat gebeurde vaak in de geschiedenis he.
Er is nog een tijd geweest, hier in ons Belziekske, dat het zotte staatsapparatski mensen levend verbrandde op brandstapels, door hun EXPERTS verklaard als heksen op basis van gegevens als een moedervlek of ander iets verklaard als "duivelsteken".
Dat was toen het normale.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 2 juli 2023 om 13:45.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2023, 16:30   #539
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Dat is een reden die al een paar 1000 jaar normaal is.
Net als de Allah adepten die hun vrouwen daartoe propaganderen / dwingen.


Ja?
Hoezo verkeerd dan?
Weet jij een andere uitleg voor een mondmasker dragende vent die op het fietspad loopt en roept en zwaait met zijn wandelstok naar passerende fietsers?
Of voor een mondmaskerdracht op straat, in een winkel, enz?

8< gewauwel
Iemand die kringwinkels afloopt en in vuilbakken langs de weg neust zou beter geen oordeel vellen over iemand die om welke reden ook een mondmasker draagt.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2023, 17:19   #540
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 24.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Van dat detail gesproken, ik zag vorige week geen maskers meer, maar wel 1 iemand die voor een Colruyt trap nog zijn handen ontsmette, dat ding staat daar ook nog steeds, ik denk er nu pas aan.
Het onnozele is dat er ook bacterien zijn die tot een vorm van symbiotische samenwerking met het menselijke biologische systeem zijn geevolueerd.
Er zijn dus "goeie" en "slechte" bacterien.
Dat ontsmettingsmiddel is geen antivirus programma dat bestanden doorploegt op zoek naar herkenningspatronen, het moit ELK programma.
Dus de eventuele plus van de slechte doden gaat gepaard met de min van de goeie doden.
Dat middel doet dus een beetje wat het OEK regime het RU regime verwijt en omgekeerd, de terminologie uitgevonden tijdens het begin van de War On Terror, toen het VS regime / Westblok Irak te invaderen: "collateral damage" aanrichten. Het goe of slecht verklaard zijn hangt af van welk regime het doet .
Een kleine opname van die bacteriën help ook om een resistentie op te bouwen, of een bestaande resistentie up te graden naar nieuwe varianten. We zien momenteel veel meer ziektes door bacteriën en virussen dan voor Corona.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be