![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juli 2009 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De argumenten tegen de brug hebben me nooit kunnen overtuigen. Elk groot infrastructuurwerk zal ook nadelen kennen, en tegenstanders.
Soit, we krijgen nu een referendum. Ik hoop dat het referendum de kiezer zal verplichten tussen realistische projecten te kiezen, en niet gewoon voor of tegen het huidig project. Want dan zijn we bij een voorspelbaar "Neen" opnieuw voor jaren vertrokken ... Ik blijf het spijtig vinden dat Antwerpen geen brug heeft. ![]() Citaat:
Dat geldt voor iedereen, zowel voorstanders als tegenstanders van een specifiek project. Voorbeeld uit de oude doos.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juli 2009 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kishke en galarita eet ik al vele jaren niet.
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga niet alles nalezen, maar als de vraag nog niet is gesteld: Doe je soms aan fast food? Een Quick, een Mac, een Shoarma, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vind je van spinnen? Edit: daar reken ik de grote huisspin bij, hoor...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 juli 2009 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand in je buurt gaat staan roken (perron, bushalte, anywhere) ga je dan afstand zoeken of heb je zoiets van 'ik krijg hier maar 0.01% binnen van wat die persoon daar aan het binnenhalen is en terwijl raast hier toch een bus voorbij die mijn quotum aan maandelijkse roet in 2 seconden in mijn gezicht blaast'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn oudste dochter wordt niet meer ouder dan 39...gewoon stoppen is een systeem ?
![]() |
#531 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik drink zelden of nooit whisky.
Toen ik onlangs door een collega op een chique diner werd uitgenodigd ( ![]() Is OK. 163 cm. Toen ik als tiener de meeste van mijn klasgenoten stilaan groter dan mij zag worden vond ik dat niet leuk. Zouden de jongens zo'n kleintje nog wel zien staan? Maar uiteindelijk heb ik daar nooit enig nadeel van ondervonden. Dus ja, ik ben daar nu best tevreden mee. Neen. Neen. 0. Prima! Eten, drinken, spelen, brabbelen, lachen, huilen, rondkruipen, slapen. Citaat:
Soms. Neen. Sommige maken soms wat veel lawaai, maar al bij al geen noemenswaardige problemen. Neen, een multiculturele mix. Neen. Ja. Op jeugdkamp. Citaat:
Voorbeeldje Citaat:
Daar twijfel ik niet aan. ![]()
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Shoarma bereid ik wel eens thuis.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juli 2009 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik vraag dan ook niet achter je leeftijd
![]()
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je hier even met 70.348 woorden je leukste reiservaring uit de doeken doen ???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zetzeniejingangee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er ondertussen al occazieUFO's te verkrijgen bij "de diensten" ???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft nu eigenlijk Kennedy neergeschoten ???
|
![]() |
![]() |