Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2009, 13:26   #521
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Het is dan ook een uitzonderlijk mooi nummer met een eerlijke tekst en een heerijke melodie.
Er zijn twee mogelijkheden : deze posting werd geschreven onder invloed van zéér geestrijke dranken of anders was hij ironisch bedoeld.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 13:33   #522
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Niet (helemaal) akkoord.

"In de eenvoud toont zich de ware meester."

Gelieve evenwel 'eenvoud' niet met 'simplisme' te verwarren, zoals Clouseau dat lijkt te doen.
Simplisme is nog zacht uitgedrukt djimi. De tekst is zodanig idioot dat het wel lijkt alsof hij door een tienjarige met leerachterstand geschreven is.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 18:38   #523
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Simplisme is nog zacht uitgedrukt djimi. De tekst is zodanig idioot dat het wel lijkt alsof hij door een tienjarige met leerachterstand geschreven is.
Welke moderne liedjestekst niet?
Oud 10 september 2009, 18:48   #524
Marlboro
Banneling

Standaard

Clouseau maakt al 10jaar lang geen muziek meer laat staan goeie muziek,hun niveau verlaagd mee den dag.De enige reden waarom er zoveel volk op afkomt is omdat ze hun succes van vroeger te danken hebben zoals mede dankzij 10 om te zien en noem maar op en + vele mensen gewoon een bende gatlopers zijn,ze mogen nog een song zo slecht als leve belgie uitbrengen,die totaal geen inhoud heeft of op wat trekt,ze vinden het allemaal goed zenne want tis van woehoeeboehoe clouseau.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 18:52   #525
bartje
Minister-President

Standaard

Clouseau staat komend week end op nummer 16 (nieuw binnen) in de ultratop. Nu eerlijk gezegd vind ik het geen zo'n sterk nummer moet ik zeggen of je nu voor of tegen België bent. De muziek van Clouseau is niet meer deze dan van enkele jaren geleden.

Dan vind ik het liedje België van het Goede Doel dan weer een sterk nummer ookal weer of je nu voor of tegen België bent.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 18:59   #526
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Clouseau staat komend week end op nummer 16 (nieuw binnen) in de ultratop. Nu eerlijk gezegd vind ik het geen zo'n sterk nummer moet ik zeggen of je nu voor of tegen België bent. De muziek van Clouseau is niet meer deze dan van enkele jaren geleden.

Dan vind ik het liedje België van het Goede Doel dan weer een sterk nummer ookal weer of je nu voor of tegen België bent.
Beste,je hoeft nauwelijks nog een single te verkopen om al meteen hoog in de top te eindigen dus die top 40 stelt niet al teveel meer voor de dag van vandaag.
Als je ziet opeens een vlaamse single in de top geraakt in wallonie zegt dat al heel veel,wel leuk want 99% van de walen verstaat de helft van de tekst niet eens,roffllll.
Oud 10 september 2009, 19:05   #527
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Beste,je hoeft nauwelijks nog een single te verkopen om al meteen hoog in de top te eindigen dus die top 40 stelt niet al teveel meer voor de dag van vandaag.
Als je ziet opeens een vlaamse single in de top geraakt in wallonie zegt dat al heel veel,wel leuk want 99% van de walen verstaat de helft van de tekst niet eens,roffllll.
Die single van Clouseau wordt in Wallonië niet eens uitgebracht.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 19:06   #528
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat vind ik ook. België van het Goede Doel heeft stukken meer klasse. En als het toch om het bejubelen van deze schurkenstaat gaat: zelfs Mr. John wist beter België te promoten dan Clouseau. Dit is nu eenmaal een gefrustreerd lied dat het begin van het einde inluidt eerder dan een revival.
Oud 10 september 2009, 19:09   #529
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou Clouseau hem zelf wel verstaan?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 19:11   #530
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Die single van Clouseau wordt in Wallonië niet eens uitgebracht.
Raar,ik las nochthans ze binnen gekomen zijn in de waalse top op nr 40?
Mss via internet gedownload via itunes ofzo dan?
Oud 10 september 2009, 19:20   #531
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Nu, 10 dagen later is er van het Vaderlands Epistel van Clouseau nog altijd geen spoor in de hitparades... Om het met Patriots simplisme te stellen: het is gedaan met Belgique.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 20:19   #532
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raar,ik las nochthans ze binnen gekomen zijn in de waalse top op nr 40?
Mss via internet gedownload via itunes ofzo dan?
Natuurlijk, die verstaan alleen het woordje België, allee, als ze er een tolk bij halen toch.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 20:32   #533
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het feit dat dit Clouseau-lied zoveel verzuurde reacties heeft, komt met het feit dat meer en meer Vlamingen verzuurde mensen zijn. Waren ze niet verzuurd, zouden ze gewoon accepteren dat Clouseau een liedje over België maken. Blijkbaar is het in Vlaanderen meer en meer onmogelijk om de gedachten van andersdenkenden te accepteren.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 20:41   #534
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Straks zal iemand hier misschien thema's over Scala en Milk Inc. openen en dit voor de volgende redenen :

http://www.cinetelerevue.be/fr/nrj-p...id=1404&vID=86
Een Vlaamse groep - Milk Inc. - op een Waalse show - NRJ in the Park - in Charleroi! Beschouwt u Regi en Linda nog als Vlamingen? Is dit het einde van de wereld?

http://www.musicolor.be/pages/artistes.php?id=51
Een Vlaamse groep - Scala - die liedjes van nu overleden Waalse zanger Pierre Rapsat covert. Kan dat? Zijn de Scala-vrouwen nog Vlamingen? Is dit het einde van de wereld?

Zo'n vragen kunnen belachelijk klinken maar als men al die verzuurde reacties voor een gewoon liedje van Clouseau ziet, kan men zich voorstellen dat de reacties voor Milk Inc. en Scala ook verzuurd zullen zijn!

Laatst gewijzigd door Everytime : 10 september 2009 om 20:42.
Oud 10 september 2009, 20:42   #535
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Straks zal iemand hier misschien thema's over Scala en Milk Inc. openen en dit voor de volgende redenen :

http://www.cinetelerevue.be/fr/nrj-p...id=1404&vID=86
Een Vlaamse groep - Milk Inc. - op een Waalse show - NRJ in the Park - in Charleroi! Beschouwt u Regi en Linda nog als Vlamingen? Is dit het einde van de wereld?

http://www.musicolor.be/pages/artistes.php?id=51
Een Vlaamse groep - Scala - die liedjes van nu overleden Waalse zanger Pierre Rapsat covert. Kan dat? Zijn de Scala-vrouwen nog Vlamingen? Is dit het einde van de wereld?

Zo'n vragen kunnen belachelijk klinken maar als men al die verzuurde reacties voor een gewoon liedje van Clouseau ziet, kan men zich voorstellen dat de reacties voor Milk Inc. en Scala ook verzuurd zullen zijn!
heeft er niets mee te maken.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 20:42   #536
Shadowke

Standaard

Citaat:
Het feit dat dit Clouseau-lied zoveel verzuurde reacties heeft, komt met het feit dat meer en meer Vlamingen verzuurde mensen zijn. Waren ze niet verzuurd, zouden ze gewoon accepteren dat Clouseau een liedje over België maken. Blijkbaar is het in Vlaanderen meer en meer onmogelijk om de gedachten van andersdenkenden te accepteren.
verkeerd.
steeds meer mensen distantiëren zich van belgie, zowel in vlaanderen als wallonie.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 20:50   #537
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
verkeerd.
steeds meer mensen distantiëren zich van belgie, zowel in vlaanderen als wallonie.
Zelfs als het waar zou zijn, is dit een reden om het liedje van Clouseau zomaar te bashen? Het is uw volle recht tegen België te zijn net als dit het volle recht van Clouseau voor België te zijn. Op de Gordel van vorige zondag kon men ballonnen met daarop "Respect!" zien. Het zou goed zijn dat Vlaams-Nationalisten respect tonen voor mensen die anders dan zij denken.
Oud 10 september 2009, 20:51   #538
BWarrior

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
Nu, 10 dagen later is er van het Vaderlands Epistel van Clouseau nog altijd geen spoor in de hitparades... Om het met Patriots simplisme te stellen: het is gedaan met Belgique.
Ik heb dat ook niet gekocht...
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 20:58   #539
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs als het waar zou zijn, is dit een reden om het liedje van Clouseau zomaar te bashen? Het is uw volle recht tegen België te zijn net als dit het volle recht van Clouseau voor België te zijn. Op de Gordel van vorige zondag kon men ballonnen met daarop "Respect!" zien. Het zou goed zijn dat Vlaams-Nationalisten respect tonen voor mensen die anders dan zij denken.
Haha . Wa ne zever. VB-bashen mag. Clouseau bashen niet.
Als iemand Clouseau een kutgroep vindt, mag hij of zij dat toch nog wel zeggen zeker.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 21:00   #540
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Haha . Wa ne zever. VB-bashen mag. Clouseau bashen niet.
Als iemand Clouseau een kutgroep vindt, mag hij of zij dat toch nog wel zeggen zeker.
Als Koen Wauters in jouw kantoortje zou staan om een rekening te openen zou je dat dan nog zeggen??
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be