![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Europees Commissaris
|
![]() Simplisme is nog zacht uitgedrukt djimi. De tekst is zodanig idioot dat het wel lijkt alsof hij door een tienjarige met leerachterstand geschreven is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Minister-President
|
![]() Welke moderne liedjestekst niet?
![]() |
#524 |
Banneling
|
![]() Clouseau maakt al 10jaar lang geen muziek meer laat staan goeie muziek,hun niveau verlaagd mee den dag.De enige reden waarom er zoveel volk op afkomt is omdat ze hun succes van vroeger te danken hebben zoals mede dankzij 10 om te zien en noem maar op en + vele mensen gewoon een bende gatlopers zijn,ze mogen nog een song zo slecht als leve belgie uitbrengen,die totaal geen inhoud heeft of op wat trekt,ze vinden het allemaal goed zenne want tis van woehoeeboehoe clouseau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Minister-President
|
![]() Clouseau staat komend week end op nummer 16 (nieuw binnen) in de ultratop. Nu eerlijk gezegd vind ik het geen zo'n sterk nummer moet ik zeggen of je nu voor of tegen België bent. De muziek van Clouseau is niet meer deze dan van enkele jaren geleden.
Dan vind ik het liedje België van het Goede Doel dan weer een sterk nummer ookal weer of je nu voor of tegen België bent.
![]() |
#526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je ziet opeens een vlaamse single in de top geraakt in wallonie zegt dat al heel veel,wel leuk want 99% van de walen verstaat de helft van de tekst niet eens,roffllll. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Staatssecretaris
|
![]() Nu, 10 dagen later is er van het Vaderlands Epistel van Clouseau nog altijd geen spoor in de hitparades... Om het met Patriots simplisme te stellen: het is gedaan met Belgique.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks zal iemand hier misschien thema's over Scala en Milk Inc. openen en dit voor de volgende redenen :
http://www.cinetelerevue.be/fr/nrj-p...id=1404&vID=86 Een Vlaamse groep - Milk Inc. - op een Waalse show - NRJ in the Park - in Charleroi! Beschouwt u Regi en Linda nog als Vlamingen? Is dit het einde van de wereld? http://www.musicolor.be/pages/artistes.php?id=51 Een Vlaamse groep - Scala - die liedjes van nu overleden Waalse zanger Pierre Rapsat covert. Kan dat? Zijn de Scala-vrouwen nog Vlamingen? Is dit het einde van de wereld? Zo'n vragen kunnen belachelijk klinken maar als men al die verzuurde reacties voor een gewoon liedje van Clouseau ziet, kan men zich voorstellen dat de reacties voor Milk Inc. en Scala ook verzuurd zullen zijn! ![]() Laatst gewijzigd door Everytime : 10 september 2009 om 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
|
![]() Citaat:
steeds meer mensen distantiëren zich van belgie, zowel in vlaanderen als wallonie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als het waar zou zijn, is dit een reden om het liedje van Clouseau zomaar te bashen? Het is uw volle recht tegen België te zijn net als dit het volle recht van Clouseau voor België te zijn. Op de Gordel van vorige zondag kon men ballonnen met daarop "Respect!" zien. Het zou goed zijn dat Vlaams-Nationalisten respect tonen voor mensen die anders dan zij denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
|
![]() Ik heb dat ook niet gekocht...
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand Clouseau een kutgroep vindt, mag hij of zij dat toch nog wel zeggen zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |