![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: akkoord of niet ? | |||
Akkoord, dan zijn we eindelijk van België af |
![]() ![]() ![]() |
46 | 67,65% |
Niet akkoord, dan modderen we liever nog wat verder met België |
![]() ![]() ![]() |
22 | 32,35% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#522 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb het u al eens gevraagd, maar ik heb nog antwoord gezien: ik moet mijn anderstalige leerlingen Nederlands aanleren, en ik zou graag weten welk(e) woordenboek(en) ik hen mag aanraden opdat ze de studie van deze taal met méér succes dan tot nu toe zouden kunnen aanpakken. Dank bij voorbaat voor uw ongetwijfeld nuttig advies, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ja zeg i.p.v. blij te zijn met deze ongewoon hoge score dat hier Nederlander wil worden, is het nog niet goed, moeten ze zich schikken naar de Nederlandse Norm , Oranje-pluimen in hun gat steken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door JP Coen : 18 december 2009 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Minister-President
|
![]() Denk je nou echt dat dit forum representatief is voor de gemiddelde Vlaming? Als het aan dit forum had gelegen, dan was Vlaams Belang de grootste partij geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwacht veeleer dat het deksel van de beerput van het minderwaardigheidscomplex der Vlaamse Calimero's dan pas ècht opgelicht gaat worden. Koop alvast een paar goede neusknijpers, of ga beter meteen voor een degelijk gasmasker.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ingewanden hebben ook recht op vakantie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze niet representatieve Vlamingen die hier aan een knieval voor Beatrix gedaan hebben, zijn niet verantwoordelijk voor de rest onbeschofte Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Nederlandse republikeinen kunnen best wel wat steun gebruiken ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ze Wallonie loslaten ,raken ze een hele schuldenlast kwijt en als ze samengaan met Nederland, komen ze bij de top 15 ,van de rijkste landen in de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() We hebben een gekozen regering ,veel welvaart ,een grote geschiedenis en cultuur. Nederland is meer democratisch dan Belgie, waar het meer families zijn die regeren. Totaal onbelangrijk of we een koning hebben of president ,als symbool van eenheid. Van Rompuy heeft ook niets te vertellen en hij is ook niet gekozen en allen Belgen zijn apentrots. Dus wat doet het er toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In België kunnen de Vlamingen de eerste viool spelen, als ze samengaan met Nederland moeten ze zich schikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op Van Rompuy ben ik niet apentrots, wees maar gerust. Als hij er echter in zou slagen Belgique compléét belachelijk te maken, zal ik misschien nog wel van gedacht veranderen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen spijtig dat het koor op de achtergrond zo veel lawaai maakt, hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |