![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() Iedereen spreekt nu over een koelbloedige psychopaat..
In Halen (stad) is 18 jaar geleden een vrouw verdronken in bad in de woning van haar moeder waar zij samen met haar man en kind inwoonde, de bijgeroepen geneesheer dacht aan een fatale epileptsche aanval. De man kreeg enorm veel steunbetuigingen en bleef nadien gewoon bij zijn schoonmoeder wonen en liet zich jarenlang bepamperen door haar . Tot hij een tijd later tijdens een dronken ruzie met zijn nieuwe vriendin liet ontvallen dat zij de volgende ging zijn..nader onderzoek leerde dat de man zijn toenmalige vrouw had verdoofd en verdronken in bad om een nieuwe relatie te kunnen beginnen..ijskoude kikker..maar zeker geen psychopaat of seriemoordenaar.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 januari 2010 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gast uit Bergen met zijn GB zakskes is zowat de enige die echt ongemerkt is kunnen wegglippen of gestopt is, (dood is, of verhuisd... )
En dan moet er nog ergens een ontvoerder of ontvoerders rondlopen ook die verantwoordelijk zijn voor de verdwijning van een paar kinderen... Er lopen dus nog ziekelijke figuren rond en dat zijn er ook van het soort die zich niet gemakkelijk laten pakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja de buren hebben gekampeerd voor de VTM-studio's en cameraploegen gegijzeld om toch maar eventjes op TV te komen. Geen moeite was te veel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergis u niet..er waren ook lokalen die schaamteloos op zoek waren naar hun '3 minutes of fame'..of hun snoet op tv.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu Tamara Morris nog.
En dan de verkrachtingen.
![]() |
#527 | |
|
![]() Citaat:
Maar als ik hier de goedkeurende reacties op het forum lees, dan krijgen we precies het verkleuterde nieuws dat we verdienen. Misschien kunnen ze de nieuwsankers nog vervangen door 20-jarige grietjes die hun tieten tonen, dan is het helemaal compleet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | ||
|
![]() Citaat:
Het is totaal irrelevant, akkoord, maar sensatie is toch nog iets heel anders. En iedereen heeft de filmpjes ondertussen toch maar gezien. Citaat:
Maar het is hypocriet om enerzijds de media te diaboliseren en te overladen met alle zonden Israëls, en anderzijds zelf snel zoveel mogelijk berichten of beeldmateriaal bekijken, om dan achteraf, ietwat hautain, het hoofd meewarig te schudden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Minister
|
![]() In mijn klas waren er aandachtstrekkers die bij een buis begonnen bleiten en zeiden dat ze wel 5 uur aan een stuk geleerd hadden en zo hard hun best hadden gedaan blablabla en ze kregen uiteindelijk de helft van de juf. Echt gebeurd. Diezelfde persoon zit nu bij mijn facebook vriendjes en blijft een bleiterke eerste klasse die om het minste aandacht nodig heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ik die filmpjes zou bezitten én een café/taverne/museum zou uitbaten.. ![]() Daarbij 'witse' en andere 'who's done it' plots boeien en fascineren een heleboel mensen, dus nu niet hyprocriet gaan doen over de media-aandacht.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 11 januari 2010 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat jij dat ervaart als hautain en hypocriet is jouw probleem. Ik heb het recht om mijn beklag daarover te doen (en geloof me, ik doe dat niet alleen op dit forum, ik schrijf geregeld mails naar redacties) net zoals jij het recht hebt je beklag te doen omdat ik graag een kwalitatiever journaal wil. De houding 'ik keur dat niet goed, maar zwijg er stilletjes over' vind ik getuigen van een slavenmentaliteit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben al tevreden dat men even belicht dat ook de familie van de vooralsnog mogelijke dader hulp krijgt. Ga naar die 8- of 11-jarige dochter en vertel hen eens waarom papa weg is. Dat moet gruwelijk zijn op die leeftijd en nog erger eens ze puber dan wel volwassen worden. Verdorie de man die hun beschermende vleugel was. Ik beklaag die kinderen. Ik hoop dat ze genoeg steun krijgen tegen die wetenschap en vooral ook tegen wat de smoezelende kliek in het dorp gaat zeggen of hoe ze naar hen gaan kijken. Ik hoop dat men hun achternaam verandert en hen ergens een plekje geeft elders in het land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is natuurlijk nog een moeder en schoonfamillie..ik wil niet relativeren maar in een andere moordzaak was mama vermoord door papa..geplaatst weeskindje.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |