![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ System
Met je eerste alinea kan ik tot zekere hoogte meegaan, met de laatste niet. De 1e Kibutz was Kibutz Dan en de 1e sabra die daar geboren werd was Moshe Dajan. De grond was gekocht van de Arabische c.q. Turkse landheren die hoerden en snoerden in het o zo schone Beirut en zich aan hun eigen mensen niets gelegen lieten. Een situatie die tot op heden vooortduurt. Men lachte om de 'stomme' Joden-lees zionisten- die de in hun ogen waardeloze stenige grond kochten voor veel geld. De feddahin werden van het door hen gepachte land gezet en voorwaar de controverse was geboren. Je zionisme verhaal klopt tot op zekere hoogte maar ook in dat verhaal zitten legio zwakke punten. Het land in 'Eretz Israël' werd niet niet veroverd, noch gewelddadig bezet. Het werd voor '48 gekocht en betaald en na '48 toegewezen. dat de Arabieren zo stom waren om een ontheemd volk aan te vallen is een ander verhaal.
![]() |
#523 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleuterklas, inderdaad.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Banneling
|
![]() Ja, groot gelijk! Het is racisme om de uitverkorenheid van het Joodse volk aan de kaak te stellen en de godsdienst die daarop gebaseerd is. Zoals je ziet, gaat het alleen maar om: RAS, RAS, RAS.
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 4 mei 2010 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dan zegt ge dat ik alles in verkeerde context plaats.... ![]() En een ander gaat juist het plaatsen van de teksten zelf als ''antisemitisch'' aanzien. En dat is de reden waarom ik op uw laatste posten niet meer reageer......gij hebt GEEN ENKELE keer inhoudelijk gereageerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Twee: als de Protocollen, vervalst door de Ochrana, weldegelijk op de inhoud van de Talmoed en op de Europese geschiedenis gebaseerd zijn, is dan ineens de Talmoed of die geschiedenis minder waar daardoor? Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 4 mei 2010 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Joodse volk is niet uitverkoren en hun religie is onzin, net als alle andere religies. Mensen als jij echter, doen flink hun best om de Joden te discrimineren en als volk te stigmatiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens, als ik kritiek geef op de Talmoed is het er al over. Kritiek mag enkel op de Koran he Lib?! Citaat:
Citaat:
De bronnen zijn hoger aangegeven re russische maffia. Lees eens een degelijk boek. Ge zou eens iets pijnlijks kunnen leren. Citaat:
Je kent mijn standpunt over Israel zelf niet eens. Je bent te druk bezig met verwijten te gooien. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er in se geen enkel probleem mee dat de Joden zich "uitverkoren" voelen, evenmin heb ik een probleem met Black Pride, White Pride, met de Amerikanen die zich een City upon a Hill vinden, de Chinezen die zich nog altijd het Middenrijk wanen, enz. Uitverkorenheid, in de zin van de intentie hebben om een voorbeeld voor de rest van de volkeren te zijn, een priestervolk te zijn in het geval van de Joden, daar is niets mis mee! Alleen, wat ik zie van sommigen die zich het Uitverkoren Volk noemen of een City upon a Hill is niet fraai en geeft mij het recht om die aanspraken te bekritiseren. Daarbij vind ik dat Joodse kinderen mogen opgevoed worden met het idee dat ze tot het Uitverkoren Volk behoren. Net zoals aan zwarte kinderen Black Pride, blanke kinderen White Pride, enz. mag (moet) worden onderwezen in plaats Holocaust, Shoa en Auschwitz (naast diversiteit en veel andere gelijkekansenbullshit)! Citaat:
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 4 mei 2010 om 22:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft, bestaat het kapitalisme uit vele verschillende samenzweringen (elk bedrijf, zeker elke multinational is er een op zich), met één supersamenzwering die boven al de andere uitsteekt (die van het geld, de banken en de beurzen). En dat is nog maar alleen de economische kant van het kapitalistische systeem. Over aan jou. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 4 mei 2010 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoelde ''stand van zaken''.
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 4 mei 2010 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |