![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 juni 2010 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moderatie heeft hem precies een handje moeten helpen om tot inkeer te komen...
grimbergen Banneling Geregistreerd: 2 January 2009 Berichten: 1.438
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Schepen
|
![]() Dom om iemand te bannen die schrijft zoals echte vlamingen zich voelen. Het is naar mijn mening geen oproep tot geweld. Dan roepen de moslims constant op tot geweld. Geweld tov niet gesluierde vrouwen. Ach de moslims zijn en blijven het links pamperclubje. Zo zielig toch die linkse bendevorming. Grimbergen lacht er eens goed mee. Veel plezier de komende 2 maand in Canada. We komen zeker eens op vakantie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij was soms wat cru in zijn uitspraken maar dit is niet de manier om anderen milder te stemmen, integendeel, als velen hier op het podium roepen over moslimbashen krijg ik soms het gevoel dat de gewone Vlaming, Jan met de pet, duchtig gebasht wordt.
![]() |
![]() |
#527 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Welja grimbergen vertelde me (met bewijzen = links) dat hem enkele linkse forummers te grof vond. Hij heeft eens op het rode driehoekje geduwt. Maar het is nooit geknipt geweest. Het lijkt hier wel op de samenleving buiten. De mensen willen hun eigen cultuur. De mensen willen geen islam. Toch lukt het links om de maatschappij te laten buigen voor de islam. Grimbergen zit nu toch 2 maanden in canada. Trek het je niet aan. Links zal nooit rusten om de islamtegenstaanders de mond te snoeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Schepen
|
![]() De strijd rond moslimstemmen zal nog groter worden. Nu zowel groen als spa de moslimstemmen willen. Het gepamper zal nog veel groter worden. Om koud van te krijgen.
http://www.gva.be/blog/standpunt-ant...een-zetel.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lacht er eens groen mee, zal je bedoelen...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge ze laat stemmen en dus als volwaardig medeburger ziet _ wat maar meer dan normaal is...volgens jou zal dat natuurlijk wel anders liggen_ dan weet ge vooraf dat je met maatregelen die die bepaalde groep treffen een volgende keertje gaat afgestraft worden. |
|
![]() |
![]() |