![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, het zal gebeuren als de Vlaamse elite dat wil, en dat zal zijn wanneer ze vinden dat de onafhankelijke Vlaamse iets teveel belaagd wordt vanuit diverse zijden. Met andere woorden hooguit een paar jaar na de onafhankelijkheid.
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie weet denkt hij dat ook.
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 7 juli 2010 om 17:40. |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou Shadowke hierop zeggen als deze woorden aan zijn adres gegaan waren..... "Angstzaaierij en Bangmakerij" Moet je nog niet in bed ? Het is nochtans al laat voor jou ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#524 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik ben tenminste niet zo gefrustreerd. het hoofd van Di Rupo gezien gisteren na de uitspraak van Jambon in het parlement. dat sprak boekdelen maw belziek loopt opt laatst van haar beentjes. |
|
![]() |
![]() |
#525 |
Banneling
|
![]() Indien in 1830 de mensen content waren geweest met de Hollanders dan bestond het VKN nu nog.
En men kan de Belgische opstand niet afdoen door te oreren dat er een paar heethoofden, gesteund door de Fransen, deze revolutie hebben veroorzaakt. Dat is de tradionele geschiedsvervalsing van de Vlaams-nationalisten. Net zoals ze lang gedaan hebben met de Guldensporenslag, en dit door ons sprookjes wijs te maken dienaangaande. Neen. Moest de Belgische opstand niet gedragen zijn door een aanzienlijk deel van de bevolking, dan was de Belgische revolutie mislukt. So wie so. Maar er was wel degelijk een groot ongenoegen over Willem I en zijn regering in alle geledingen van de maatschappij. Laatst gewijzigd door system : 7 juli 2010 om 17:48. |
![]() |
![]() |
#526 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.wielertoerist.be/leuri/profiel/?modus=view Mijn nick is zowat altijd en overal leuri, tenzij het al genomen is natuurlijk. Voor zij die ps3 spelen of Xbox360 -> nick = leuri, je mag mij altijd toevoegen. Ja ik ben lid van de N-VA en neen een onafhankelijk vlaanderen is niet mijn voornaamste prioriteit. M'n favoriete auteurs zijn Dan Simmons en Richard dawkins, momenteel lees ik rood rubber van Daniel Vangroenweghe. Ik hoef me niet te verschuilen achter een nick, want ik ben wie ik ben. Ik droom van een land waar de mensen weer fier zijn op hun democratisch recht om te stemmen en waar mensen weer de moeite doen om zich te informeren over partijstandpunten en dergelijke. Ik hoopte hier op het forum ook zo'n mensen te vinden, maar blijkbaar is dat moeilijk. |
|
![]() |
![]() |
#527 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan gaat Henri de zot zijn die wilt herenigen (niet met Nederland maar met Wallonië dan)! |
|
![]() |
![]() |
#528 | |
|
![]() Citaat:
een confederatie, als er één komt, zal hoogstens 5 jaar duren. |
|
![]() |
![]() |
#529 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 7 juli 2010 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent een cijferkunstenaar maar spijtig genoeg kunt U niet rekenen. |
|
![]() |
![]() |
#533 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uw klok loopt achter.
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de Vlaamse elite, wat moeten we ons daar bij voorstellen ??
#537 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#538 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgicisme bij flaminganten is gewoon een Stockholmsyndroom
#540 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die mensen zijn er wel, hoor. Die mensen dromen niet, maar zij werken aan een land waarop mensen fier zijn, door erover te discussiëren, samen te komen in werkgroepen, voorstellen te doen aan politici, berichten te sturen naar de media en te netwerken met gelijkgestemde organisaties. U kunt op ons rekenen! |
|
![]() |