![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() Ga dat maar 's vergellijken met een islamitische hoofddoek.
Kijk maar naar de extremisten van Boeh! http://www.baasovereigenhoofd.be/ Links bovenaan : de omzwachtelde preutse, beschaamde seut, als de dood voor één ontbloote millimeter huid en erger, één naakt haardje, klaar om in een sarcofaag gerold te worden. Rechts : het klassieke kopvodtype, of 'hoe maak ik me zo lelijk mogelijk (zelfs als heeft moeder natuur me niet begenadigd) om de mannetjes op afstand te houden (niet dat ik me kan inbeelden dat mannen daar als vliegen op een pot stroop zouden op afkomen). En dat allemaal voor een ingebeeld onzichtbaar manneke. ![]() Laatst gewijzigd door Sunny : 24 september 2010 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen? Hoog tijd dat gij eens richting Amsterdam reist.. Daar staan bepaalde moslima's bekend om hun hoofddoek en 'korte' kledij (minirok, hoofddoek en botten). Dat beeld wordt alleen maar versterkt als ik die meiden in Marokko zie rondlopen tijdens de zomervakantie.
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Belachelijk gewoon. In Marrokko lopen de meiden niet met met die idiote vodden op hun hoofd, althans niet de stedelijke moslima's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat ik eerlijk zijn met jou, hoe meer mensen er roepen en tieren, hoe sterker en standvastiger ik word in mijn geloof ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan laat je je dus toch door hen beïnvloeden, terwijl je dat niet wilt. Beter trek je je er gewoon niets van aan. Iedereen wordt wel op iets aangesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind enkel dat ze zich extreem belachelijk maken en dat dan nog proberen te verkopen als 'geloof', of 'persoonlijke beleving'. My ass. Ik lach ermee en ga dat blijven doen. Zeker ten aanzien van die trezen die zich als mummies omzwachtelen en omlappen om de goedkeuring van de imams, de mannekes en de gemeenschap te genieten, maar tegelijk hun seutigheid proberen te neutraliseren met make up of minrokjes. Met wat zijn ze bezig? Dat is gewoon belachelijk. Dat is shizofreen. Ze houden zichzelf voor de gek, en dat mag gezegd worden. Geloof gij maar in die pedo karavaanrover van jou. Sommige vrouwen vallen zelfs voor Dutroux. Weirdo's zullen er altijd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Minister
|
![]() Ziet ge het probleem?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Heb je koorts Artisjok? Het lijkt wel of je aan het ijlen bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Banneling
|
![]() [quote]Hypocrisie en shizofrenie.
Laatst gewijzigd door Sunny : 24 september 2010 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Banneling
|
![]() Inwendig weten vele moslims dat hun geloof extremistisch is. In naam van allah vallen vele doden. Maar ze kunnen geen kant meer op. Afvallige moslims moeten ter dood volgens hun geliefde koran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |