Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2010, 20:25   #521
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Maar geen hoofddoeken.
Ziet ge het probleem?

Ga dat maar 's vergellijken met een islamitische hoofddoek.
Kijk maar naar de extremisten van Boeh!
http://www.baasovereigenhoofd.be/

Links bovenaan : de omzwachtelde preutse, beschaamde seut, als de dood voor één ontbloote millimeter huid en erger, één naakt haardje, klaar om in een sarcofaag gerold te worden.

Rechts : het klassieke kopvodtype, of 'hoe maak ik me zo lelijk mogelijk (zelfs als heeft moeder natuur me niet begenadigd) om de mannetjes op afstand te houden (niet dat ik me kan inbeelden dat mannen daar als vliegen op een pot stroop zouden op afkomen).

En dat allemaal voor een ingebeeld onzichtbaar manneke.

Laatst gewijzigd door Sunny : 24 september 2010 om 20:36.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 20:25   #522
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Irrelevant voorbeeld..geen enkele moslima kleedt zich zo..
Ten andere , op bijna elke school zou zo'n 'open rugje' niet getolereerd worden..
Neen? Hoog tijd dat gij eens richting Amsterdam reist.. Daar staan bepaalde moslima's bekend om hun hoofddoek en 'korte' kledij (minirok, hoofddoek en botten). Dat beeld wordt alleen maar versterkt als ik die meiden in Marokko zie rondlopen tijdens de zomervakantie.
Oud 24 september 2010, 20:28   #523
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Neen? Hoog tijd dat gij eens richting Amsterdam reist.. Daar staan bepaalde moslima's bekend om hun hoofddoek en 'korte' kledij (minirok, hoofddoek en botten). Dat beeld wordt alleen maar versterkt als ik die meiden in Marokko zie rondlopen tijdens de zomervakantie.
Hoe hypocriet toch. Langs de ene kant met de hoofddoek de heilige maagd en seut uithangen, langs de andere kant dat effect compleet te niet doen met minirokken en mascara.
Belachelijk gewoon.

In Marrokko lopen de meiden niet met met die idiote vodden op hun hoofd, althans niet de stedelijke moslima's.
Oud 24 september 2010, 20:35   #524
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Hoe hypocriet toch. Langs de ene kant met de hoofddoek de heilige maagd en seut uithangen, langs de andere kant dat effect compleet te niet doen met minirokken en mascara.
Belachelijk gewoon.

In Marrokko lopen de meiden niet met met die idiote vodden op hun hoofd, althans niet de stedelijke moslima's.
Weet gij wel wat een 'hypocriet' is? Waarom zouden die opgemaakte moslima's geen hoofddoek mogen dragen. Moeten ze zich dan tegenover u komen verantwoorden ofzo? Wij maken ons toch ook niet druk als we een vlaamse zien die halfnaakt op straat loopt. Laat een vrouw toch eens dragen waar ze zich goed bijvoelt. De enige die hypocriet is, ben jij. Roepen en tieren dat de hidjaab een teken van onderdrukking is voor de moslimvrouw maar ondertussen is het u helemaal niet daar om te doen. Soms vraag ik me waar je arme Vlaming zich eigenlijk mee bemoeit. De moslima heeft het recht de hidjaab te dragen, vrouwenrechten zijn nl. mensenrechten en wat jij of een ander daarover denken kan mij en mn geloofsgenoten gestolen worden. Het is net door uw soort dat mensen de neiging hebben te radicaliseren.

Laat ik eerlijk zijn met jou, hoe meer mensen er roepen en tieren, hoe sterker en standvastiger ik word in mijn geloof
Oud 24 september 2010, 20:38   #525
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat ik eerlijk zijn met jou, hoe meer mensen er roepen en tieren, hoe sterker en standvastiger ik word in mijn geloof
Dan laat je je dus toch door hen beïnvloeden, terwijl je dat niet wilt. Beter trek je je er gewoon niets van aan. Iedereen wordt wel op iets aangesproken.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 20:38   #526
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar geen hoofddoeken.
Ziet ge het probleem?

Ik vrees dat hij het nog niet ziet.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 20:38   #527
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is toch nog een verschil tussen een korte rok en de dame op de foto die een BH-vrije outfit draagt men een rugsplit tot aan haar ****..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 20:41   #528
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Het feit dat je je (geloof) continu aangevallen voelt is geen teken van zelfvertrouwen..dat straalt onzekerheid uit..ofwel heb je gewoon teveel tijd (zoals ik )
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 20:42   #529
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Weet gij wel wat een 'hypocriet' is? Waarom zouden die opgemaakte moslima's geen hoofddoek mogen dragen. Moeten ze zich dan tegenover u komen verantwoorden ofzo? Wij maken ons toch ook niet druk als we een vlaamse zien die halfnaakt op straat loopt. Laat een vrouw toch eens dragen waar ze zich goed bijvoelt. De enige die hypocriet is, ben jij. Roepen en tieren dat de hidjaab een teken van onderdrukking is voor de moslimvrouw maar ondertussen is het u helemaal niet daar om te doen. Soms vraag ik me waar je arme Vlaming zich eigenlijk mee bemoeit. De moslima heeft het recht de hidjaab te dragen, vrouwenrechten zijn nl. mensenrechten en wat jij of een ander daarover denken kan mij en mn geloofsgenoten gestolen worden. Het is net door uw soort dat mensen de neiging hebben te radicaliseren.

Moslima's moeten zich niet tegenover mij verantwoorden.
Ik vind enkel dat ze zich extreem belachelijk maken en dat dan nog proberen te verkopen als 'geloof', of 'persoonlijke beleving'.
My ass.
Ik lach ermee en ga dat blijven doen. Zeker ten aanzien van die trezen die zich als mummies omzwachtelen en omlappen om de goedkeuring van de imams, de mannekes en de gemeenschap te genieten, maar tegelijk hun seutigheid proberen te neutraliseren met make up of minrokjes. Met wat zijn ze bezig? Dat is gewoon belachelijk. Dat is shizofreen. Ze houden zichzelf voor de gek, en dat mag gezegd worden.

Geloof gij maar in die pedo karavaanrover van jou. Sommige vrouwen vallen zelfs voor Dutroux.
Weirdo's zullen er altijd zijn.
Oud 24 september 2010, 20:44   #530
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Ziet ge het probleem?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 20:53   #531
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik heb liever dat kinderen wat weerbaarheid aanleren; en leren nadenken voor zichzelf.
Je wil dat kinderen zelf leren nadenken? Vandaar dat u de hoofddoek ophemelt.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2010, 20:54   #532
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
En zou jij dat dan ook willen laten blijken in wat je denkt? Het napapegaaien van religieuze extremisten is geen blijk van beschaving.
Het is ook niet progressief, alhoewel jij dat natuurlijk wel zal denken.
Oud 24 september 2010, 20:55   #533
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, jouw denken daarentegen vertoont wel enige verwantschap.
Jij wil kost wat kost anderen, in casu vrouwen; opleggen hoe zij zich moeten kleden.
Neen hij is tegen de islam. Hij is tegen hoofdoeken. Je vergist je.
Oud 24 september 2010, 20:55   #534
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Ik heb liever dat kinderen wat weerbaarheid aanleren; en leren nadenken voor zichzelf.
Proest !
Heb je koorts Artisjok? Het lijkt wel of je aan het ijlen bent.
Oud 24 september 2010, 20:56   #535
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar geen hoofddoeken.
Ziet ge het probleem?

Dat is geen moslima. Ziet ge het probleem?
Oud 24 september 2010, 20:56   #536
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe hypocriet toch. Langs de ene kant met de hoofddoek de heilige maagd en seut uithangen,
Het is correct dat de heilige maagd Maria een hoofddoek droeg. Zo wordt ze althans steevast afgebeeld.
Citaat:
langs de andere kant dat effect compleet te niet doen met minirokken en mascara.
Belachelijk gewoon.

En dan? Wat is het probleem?
Citaat:
Nee, dat doe ik niet. Ze mogen roze minirokjes met groene stippen dragen, hoepelrokken met steunkousen, broeken, shorts, kleedjes, tanga's, truien, sweaters, overgooiers, .., in alle maten, kleuren, stoffen, en stijlen. Waar is het probleem?
Oud 24 september 2010, 20:57   #537
Sunny
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Het is correct dat de heilige maagd Maria een hoofddoek droeg. Zo wordt ze althans steevast afgebeeld.

En dan? Wat is het probleem?
Hypocrisie en shizofrenie.

Laatst gewijzigd door Sunny : 24 september 2010 om 20:58.
Oud 24 september 2010, 20:57   #538
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Want als je als moslima afvallig wordt. Dan heb je dikke pech. Dan wacht de doodstraf op u volgens de koran toch. Dus als ik van u was. Ik zou zeer standvastig blijven.
Oud 24 september 2010, 20:59   #539
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Het feit dat je je (geloof) continu aangevallen voelt is geen teken van zelfvertrouwen..dat straalt onzekerheid uit..ofwel heb je gewoon teveel tijd (zoals ik )
Inwendig weten vele moslims dat hun geloof extremistisch is. In naam van allah vallen vele doden. Maar ze kunnen geen kant meer op. Afvallige moslims moeten ter dood volgens hun geliefde koran.
Oud 24 september 2010, 21:01   #540
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Je wil dat kinderen zelf leren nadenken? Vandaar dat u de hoofddoek ophemelt.
Neen, ik hemel de hoofddoek niet op.
Ja, ik wil dat kinderen leren nadenken voor zichzelf, en weerbaarheid aanleren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be