![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() Uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Banneling
|
![]() Dat is wel nodig voor wie claimt dat zij hem uitgeschakeld hebben en hij bvb niet al op een ander tijdstip dood was. En daar hebben ze naar eigen zeggen bewijzen van. Dus pics or it didnt happen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en dan roep jij fotoshop waarmee duidelijk is dat jij ook foto's nooit als bewijs zult accepteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
misschien ben jij wel degene die zonodig wil slikken. wrss is alex jones je favoriet lulletje ![]() oblique alles wat niet in je kraam past zul je verwerpen, da's geen drogreden maar een absolute wetmatigheid bij paranoïde complotaanhangers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Banneling
|
![]() Wat is mijn kraam? Welke complotten hang ik aan? Elke dag worden er complotten gesmeed. Heb je nog wat buiten je persoonlijke fantasietjes die als argument zouden dienen, drogredenen en labelkleven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans bevredigt mij op dit moment het bekijken van uw foto en heb ik dankzij U 'voorlopig' geen nood aan medicatie. Ik zie dat U uw pillekes genomen hebt. Stereoidsman, hopelijk kan U nog steeds iemand plezieren. Het kriebelt namelijk in mijn buikje. Laatst gewijzigd door zonbron : 7 mei 2011 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OBL Video's
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 8 mei 2011 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geheime waanzinnige plannen van OBL onthuld
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Robert Fisk: Was he betrayed? Of course. Pakistan knew Bin Laden's hiding place all along |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 8 mei 2011 om 14:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat er aan video's op de markt is over de Bin Laden Hoax, zo langzamerhand begin ik nu wel te geloven dat het inderdaad een grote, ellendige Langleywood hoax is.
Wel of niet uitgesponnen door CIA of soortgelijke schurkeninstellingen, het huis waarin Obama zogenaamd woonde is/was naar mijn visuele indruk reeds lang verlaten. Een onvoorstelbare hoop troep - daar kan toch niemand in leven? Geïmproviseerde bedden, waarschijnlijk bedoeld voor de bewakers van het complex die netjes het leven hebben verlaten, neergeschoten door een zootje ongeregeld,ontsnapt uit het gekkenhuis dat Washington heet. Ik kan het niet anders meer zien dan wederom een beestachtig leugenverhaal om de wereld opnieuw te belazeren. Nette woorden passen niet meer voor Washington's bizarre, achterlijke en sociopathische politiek. Dit huis is leeg en op een paar bewakers na, onbewoond. De hele OBL affaire is één grote hoax. God save us from crazy America ....
![]() |
#540 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |