![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft dat allemaal nu ook nog maar iets te maken met het juridische aspect waarvan sprake in de posts van Maarten?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan denken dat je de Arabische wereld voor je karretje kunt spannen. Ik lach me een aap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Minister
|
![]() Citaat:
racisme is, beantwoord. Namelijk het discrimineren van iemand omwille van zijn huidskleur en zijn fysieke kenmerken. De rest is larie. Je bent dus geen racist omdat je vrouw onvriendelijk, antisemitisch, islamofiel, islamophobiel, anticlerikaal, pro- clerikaal of dierenbeul bent. Pedofilie heeft ook niets met racisme te maken. Je bent geen racist als je iemand op zijn afkomst beoordeelt, wel gewoon een snob. Je kunt van xenophobie worden beschuldigd als je de kultuur van andere mensen niet zo goed ziet zitten. Maar dus niet van racisme. Je kunt heel wat. Maar dus niet gelijk wat onderbrengen bij racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Minister-President
|
![]() Het hele draadje gelezen...
Mijn mening: Ik wens Jurgen C (of D ,whatever) veel succes en een hele dikke portefeuille als hij wil procederen. ![]() Maar dan mag hij zich niet beperken tot een rechtzaak tegen Politics.be alleen. Want ik neem aan dat hij als "lurker" (bestaat dat woord echt? ![]() Daar lees je heel vaak reacties als zijnde: die mogen ze ophangen....de kogel is nog te goed .....buiten met dat krapuul..... men zou opnieuw concentratiekampen moeten invoeren voor dat soort mensen (= ras?)....deporteren....uitroeien....enz... De ene keer lees je die reacties bij een artikel over een sadistische moordenaar, de ene keer bij artikels over pedofilie en een andere keer bij artikels over allochtonen (al dan niet moslim),.... Daar blijven die reacties staan, verwijderen en *knipjes* zijn daar niet aan de orde. Dus die Jurgen gaat zijn werk hebben als hij tegen hen ook een aanklacht moet indienen. En hij kan ook niet anders dan hen er bij nemen. Anders is er sprake van discriminatie ......en laat discriminatie nu net verboden zijn. ![]()
![]() |
#525 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet je waarom? Verwijderen is daar wel aan de orde. Ik heb indertijd bij de morgen een kwalijk bericht gemeld, en dat werd verwijderd. Laatst gewijzigd door artisjok : 21 juni 2011 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij accepteert die woorden en bevestigt dat hij zelf de deportatie wil mee organiseren. Dat laat geen twijfel bestaan aan zijn ingesteldheid Deportatie in werkelijkheid wordt frequent gebruikt, door democratische naties , dus wellicht is het geen racisme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 21 juni 2011 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#531 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier ineens het bewijs dat u ofwel stekeblind bent ofwel uit pure onwil steeds weer hetzelfde ritueeltje volgt...
![]() 'k Verschiet er niet van dat men u niet meer serieus neemt... Men kan een blinde uitleggen wat er te zien is maar iemand die niet wenst te zien wat er voor z'n neus staat kan je niet helpen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zou trouwens bij wet verboden moeten zijn dat bepaalde bevolkingsgroepen-en rassen het woord RACISME zo misbruiken en verkrachten.....daardoor is racist omgevormd tot scheldwoord. 2 maten / 2 gewichten: iemand uitschelden voor vuile geitenneuker of kopvodhoer noemt men racisme......Hoe noemt men dan iemand uitschelden voor vuile racist of speknekteef?
![]() |
![]() |
#534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of lezem ze allemaal na plaatsing. Daar is hier geen sprake van Artisjok, jij legt telkens weer links naar de verklaringen van moderatie over hun vuistregels bij racisme. Dat is interessant. Maar als ze die vuistregels op de zelfde lakse manier toepassen als hun algemeen forum-reglement, wat zijn ze dan waard? Het hoofdprobleem hier is dat Maarten, als administrator van een Forum, afkerig is van (of huiverig staat ten opzichte van) wat hij noemt gedachten-politie en ook afkerig is van (of huiverig staat ten opzichte van) de vigerende wetgeving die de vrije ventilatie van ideeën belemmert. Zoveel mogelijk ongehinderd ideeën zich laten ventileren is lovenswaardig, maar hij moet denken aan het lange-termijn welzijn van Forum, en daarom vind ik dat hij beter wat zou inbinden, met de vrijheidsgraad, of het zou hem (en ons) wel eens zuur kunnen opbreken. De grofste racistische grofheden eruit.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik geloof in de kracht van argumenten en de zelfreinigende werking van vrijheid van meningsuiting en democratie. We zijn hier verdorie met volwassen mensen bij elkaar om te discussieren over politiek. Met tegenstanders, met mensen met wie je het hartgrondig oneens bent. Persoonlijke aanvallen, oproepen tot geweld e.d. moeten natuurlijk geweerd en bestraft worden. Maar het censureren van meningen die je niet welgevallig zijn stuit me ontzettend tegen de borst. Ik wil die meningen kunnen tegenspreken en bestrijden met argumenten, niet met de wisknop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Simpel voorbeeld: Waarom gebruikt de een bij manier van spreken zijn rood driehoekje voortdurend als ware het een X-box console,en een ander drukt er zo goed als nooit op? Zijn al die forumers die hun rood driehoekje nooit gebruiken dan racisten ?
![]() |
![]() |
#538 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En na die heroïsche heldendaad heb je jezelf ongetwijfeld op de borst geslaan? Vermeld in jouw dagboek? Toch op z'n minst een fles wijn opengetrokken om de goede afloop te vieren, hoop ik?
![]() |
#540 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij kunnen sommige extreem-linksen hier een eigen forum oprichten. Ik zou dan de suggestie doen dat ze ipv berichten kunnen plaatsen, gewoon zoals facebook enkel "I LIKE IT" kunnen klikken. Volgens mij het opperste genot voor een extreem-linkse dat iedereen het eens is.
|
![]() |
![]() |