![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nee. Citaat:
Al zullen die de gegevens daarover wsl niet mogen publiceren van onze vooruitziende en zorgzame regeringen …. Ik ga af op de ervaringen van bevriende eigenaars, de ene heeft niks dan last en kosten met zijn allochtone huurders, de andere amper of nooit met zijn autochtone huurders. Een wandeling door een wijk waar vooral autochtonen wonen, kan ook een en ander duidelijk maken, al zal die rechtstreekse ervaring wsl te moeilijk voor u zijn... Citaat:
Citaat:
En de link ? Gewoon effe naar boven scrollen. Citaat:
Citaat:
Dit schreef ik: “Niet dat ik enige sympathie over heb voor neo-nazi’s, maar toch worden ze door de ‘progressieven’ allemaal over één kam geschoren, als er eens 5 of wat onder hen moeten voorkomen voor geweldpleging of andere misdaden.” En dit was jou antwoord: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of.. waar eindigt een vooroordeel juist en waar begint de RL ervaring ? Enig idee ? Citaat:
Citaat:
Mocht die karikaturale instelling al die jaren geen royale staatssubsidies hebben ontvangen, dan was dat boeltje al lang gesloten, in de privé toch. Discriminatie en racisme, échte dus, kun je mi dus beter gaan bestrijden in de moslimheimatten van degenen die zich hier blijkbaar benadeeld voelen. Dan zouden die 'discriminatie- en racismeloze' allochtonen eindelijk eens beseffen, hoe goed ze het hier in feite wel hebben. Enfin, in mijn opinie is racisme en discriminatie in het Avondland dus louter en alleen subjectief. Want als mocht blijken dat allochtonen -- en daarmee reken ik een groot aandeel van vooral moslims toe-- correcter en productiever zouden zijn dan autochtonen, dan stond elke werkgever als gek te springen om toch maar moslim-allochtonen te kunnen aanwerven. Maar blijkbaar is dit na 40 jaar immigratie dus nog steeds niet het geval en zijn de kosten nog steeds hoger dan de baten. Hoe zou dat toch komen denkt u ? Citaat:
Citaat:
Ze zullen heel blij zijn je daarmee te mogen ontvangen. Of ben ik nu wééral bevooroordeeld ? |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | ||||||
Banneling
|
![]() Ach eindelijk.
Dus niet alle allochtonen slopen hun woonst, en niet alle autochtonen hebben respect voor andermans eigendom. Dank je om toch nog te antwoorden. Citaat:
Geraak jij niet verder dan speculeren en zorgvuldig geselecteerde anekdotes in een discussie? Citaat:
Typisch, als het allochtonen zijn, dan is het hun cultuur.is geen citaat en link voor je bewering Maar kom, als ik jou lamentabele discussietechniek even overneem, dan kom ik tot de volgende constatering:Komt er nog wat van? Citaat:
Waar staan mijn veralgemeningen? Graag citaat met link (voor die link moet je gewoon dat cijferke na de nick laten staan) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Volgens jou? Naar jouw mening. Is racisme en discriminatie toegestaan? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met name het op voorhand weigeren van bepaalde anderskleurigen als er bv. 1% bruikbare arbeidskrachten tussenzitten blijft voor hen puur onversneden racisme.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag namelijk wel zeggen: "diene rossen heeft nooit leren werken zeker?" maar je wordt veroordeeld als je zegt "diene zwètte heeft nooit leren werken zeker"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het dus een rosse kelner was geweest, had er geen haan naar gekraaid. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 24 november 2011 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geef u 500€ om 1 antisemitische opmerking van mij te vinden en deze te rapporteren aan de moderatie, die tevens uw claim zou onderbouwen. ![]() Kan je daar in slagen, of ben je er niet lang genoeg voor naar school geweest? ![]() Ik kom op voor de joden als niemand anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of vindt U dat men geen dialect meer mag spreken omdat het racistisch zou zijn? Wat vindt U trouwens van de benaming "blondje"? of beter nog "dom blondje"? ik neem aan dat U dit niet racistisch vindt? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 24 november 2011 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() Trouwens joden zijn geen ras, net zoals Italianen geen ras zijn. Joden zijn diep beledigd als naar hen verwezen wordt als ras.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Banneling
|
![]() In café Bonten Os kan er wel meer door de beugel vermoed ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Banneling
|
![]() Moslims zijn ook geen ras alhoewel de linkse kerk heel veel moeite doet om dat te insinueren zodat ze het afgeleide woord racisme intensief kan misbruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die moskeeën lopen ook vol met blanke blonde grieten, van moslims als ras is er inderdaad geen sprake. Laatst gewijzigd door Oblique : 24 november 2011 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |