![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Gouverneur
|
![]() blacklab 2012 - noosphere
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Minister-President
|
![]() Kudsi Erguner, 2 x ney: L’énigme (Toi et moi) (Kudsi Erguner)
Althans, dat denk ik, ik heb aan het luisteren naar de audiofiles van Klara, het programma Hemel en Aarde van 21/11/04. Ik heb niet altijd even goed gevolgd, en weet niet zo goed meer waar ik zit. Persoonlijk vind ik het steengoede muziek.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
|
![]() Citaat:
maar de punk mag niet té schreeuwerig zijn. ärzte is ook vet! Politiek maakt in muziek voor mij niets uit. Zolang het lekker klinkt ben ik al lang tevree ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() Def Leppard - 'Action! Not words'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Banneling
|
![]() Billy Joel - 'We didn't start the fire'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Banneling
|
![]() 10cc - 'The Wall Street shuffle'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
|
![]() Riot Squad - Hidden Fear
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Minister-President
|
![]() Morrissey - "You are the quarry" (gekocht onlangs, niet mis)
Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 29 november 2004 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() Dire Straits - 'Brothers in arms'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Minister-President
|
![]() Kaushiki Chakrabarty, zang; Pandit Samar Saha, tabla; Parthasarathi Desikan, harmonium: Raga Bilashkani Todi : Bara Khyal, vilambit in ek-tal (12 tellen) en Chhote Khyal, drut in teen-tal (16 tellen) (Trad.)
Een opname van Klara van 3 november (via de audiofiles van Klara te horen in het programma Hemel en Aarde van 14 november.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Minister-President
|
![]() Cocteau Twins - The Spangle Maker 12"
Daarvoor stond trouwens 'This is about Love' van Chow-Chow op, één van de betere Belgische New Wave-singles... Bea van der Maat in een wel heel erg geval van existentiële twijfel!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 29 november 2004 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
|
![]() Slime - Zweifel
Zoo zalig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1000 sterren und Kometen - Pragha Kahn
![]() |
#538 |
|
![]() Oi Polloi - Thugs In Uniform
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Minister-President
|
![]() Depeche Mode - Get the Balance Right (Combination Mix)
Ik ben m'n 12-inches aan het aflopen... Spijtig dat dat formaat niet meer bestaat.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
|
![]() UK Subs - Riot
Ah...die riff. Ik vroeg me al af van waar anderen die gestolen hadden. |
![]() |
![]() |