![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Banneling
|
![]() Och Alice, ik lig er totaal niet wakker van hoor. Arboleta staat op mijn negeerlijstje en ik mis het geeneens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ontkracht een redenering van Circe en ge beschuldigt me van op de man te spelen, terwijl Circe en vele anderen, maar die wel uw mening delen 100 keer erger zijn. Ge reageert hier op geen enkel punt van de discussies waar ik in antwoord, maar ge speelt constant op de man. Om het eens met uw eigen termen te zeggen, maar doet dat niet pijn zo'n spreidstand?
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 6 maart 2012 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder in dit subforum hebben we al mogen vaststellen dat je graag discrimineert op afkomst. Alleen heb je geen idee wat de afkomst van een ander is.
Maar goed voor iemand die denkt dat ze 'Marokkanen' kan herkennen in gemaskerde overvallers....Sta je nergens van versteld. De enigen die jou ooit hebben overvallen zij je eigen vooroordelen. Een bijzonder goed geslaagde overval, me dunkt. En tante helderziend, welk volk mag dat wel zijn? (jouw) Citaat:
Jouw kinderen moeten namelijk door in een maatschappij waarin zij de minderheid zullen zijn. Dan is het constructief psychologisch best handig om verschoond te zijn gebleven van de haatpraatjes van mams. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 maart 2012 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat moet ik dan veranderen aan mijn denken? Ik ben gelukkig nog jong genoeg om te kunnen veranderen. Je post komt bij mij aan als een stormram tegen een houten deur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zogenaamde racisten? Jullie zijn racisten, en geen zogenaamde racisten. Probeer het maar zo veel te ontkennen, het is alsof je een hond slaat met een stok en achter zegt dat je nooit die hond hebt geslaan. Schijnheilig en hypocriet noem ik dat. Ga nog een dubbelnick maken, dan kan je hoofdaccount geen figuur slaan als je opeens je extreem racisme gebruikt. Dat hij zich verheven voelt boven jullie racistische chauvinisten die nostalgie hebben naar Dolfke is meer dan terecht, want er zijn hier nog mensen die een beetje verstand hebben en nog een beetje open zijn voor anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() Wat ik zeg is gewoon zo, maar ik verwachte al dat iemand als jij uit je kraam ging komen en het met zo'n reactie weer ging ontkennen. Wij hebben de citaten, we kunnen enkel nog de racisten bij naam noemen.
Over een pot-ketel toneel gesproken: jij en co doen het dagelijks over moslims. Maar ik moet denk ik niet meer zeggen dat dat hypocriet is tot en met van jullie, aangezien zelfs het kleinste kind dat gewend is van jullie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() Als bestrijder van de hypocrisie zou je nu toch beter eens beginnen om je eigen hypocrisie te bestrijden.
Ik veroordeel dat ook maar zolang zij ons honden en varkens noemen zou ik begot niet weten waarom ik het dan ook niet mag doen.http://forum.politics.be/showthread....58#post6015358 Iets doen dat je zelf veroordeelt. Kan het nog hypocrieter? |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#535 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#536 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
|
![]() Citaat:
En vertel dan eens wie er schijnheilig en hypocriet is: degene die deze verwerpelijke teksten aankaart of degene die hier niet op wenst in te gaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik interpreer niets verkeerd, ik pas gewoon zijn visie toe wat een een racist precies is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Banneling
|
![]() Pak je een dafalgan en een slaappil. Ik zit hier op mijn gemak voor de pc, jij bent gewoon 24/7 bezig te doen waarvoor je geprogrammeerd bent: de racist uit te hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |