![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat hadden we nog niet gezien in dit topic ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je komt me heel erg beperkt over. Dat is erg. Maar wat erger is, is dat daar nog een heel erg ongezonde portie onwil en kwaadaardigheid mee gemoeid is. Domheid en slechtheid, een bijzonder onzalige combinatie.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 9 augustus 2012 om 00:04. Reden: aanpassing |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
|
![]() Van hypocrisie gesproken. Dit komt uit het topic: 'vraag het aan Demper'. Niks op tegen dat iemand 200 vriendinnen heeft gehad, wel iets op tegen dat diezelfde nu de moraalridder gaat uithangen en gaat beweren dat een bepaalde groep er een buitensporige levensstijl er op nahoudt.
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is een grap in K&K! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat ge nu ook al komen zagen over uitspraken in K&K?
Kent gij 1e mens die al 200 vriendinnen heeft gehad? |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Minister
|
![]() Op facebook dan...
![]() |
#530 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Arm België.
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahja, weer een van uw straffe verhalen, omdat ge 10 jaar in het uitgaansleven hebt gestaan.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MaGNiFiCaT is een geval apart.
Eerst zegt hij: "die dansende groep zijn een voze, vieze bende waar ik in geen 1000 jaar iets mee te maken zou willen hebben" Dat is wat hij echt denkt, en een groot deel van de bevolking deelt die mening. Maar toen begon hij het topic te lezen en besefte hij dat het in Belgicistische Politiek Correcte middens niet wenselijk is om dergelijke uitspraken te doen, en schaafde hij bij wat hij stiekem echt denkt: "Homo's gedragen zich niet smeriger dan hetero's. Het enige verschil tussen homo's en hetero's is hun geaardheid, daar houdt het mee op." Een serieuze, hypocriete ommezwaai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | ||
|
![]() Citaat:
Geen swaffelende sjarels, geen bruine rondellen en ook nergens geen facials te zien, maar slechts duizenden m/v die de dag van hun leven lijken te hebben, met een stralende zonnetje op de koop toe. Veel verschil met de 'hetero-ambiance' van bv een Tommorowland, zie ik toch niet hoor. Citaat:
Onbegrijpelijk, idd. je had je beter beperkt tot het bespreken van die specifieke risicogroep, ipv gelijk alle homo's op een hoop te gooien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
|
![]() Citaat:
Condooms werden amper gebezigd en dienden alleen maar om zwangerschappen zéker te voorkomen. Enfin, no SOA-worry's back then, dus was het alle dagen kermis. En mocht je 1.83m lengte hebben, een lijf als dat van Bruce Lee in z'n beste jaren en wekelijks van m/v horen zeggen dat je lijkt op ene Richard Gere (of hij wat op mij), d�*n beste Demper, zou jij ondertussen ook wat de tel zijn kwijtgeraakt. Wat voor jou als 'straffe verhalen' in de oren klinkt, is mijn 'gewoon' leven geweest en kijk daar niet veel meer op terug, tenzij als ervaringsveld in ter zake doende discussies. En gezien jij nooit in het échte nachtleven hebt gezeten (wa tot 3 uur s'nachts naar de mokkes liggen loeren en met een halve erectie je daar een en ander bij verbeelden, met een glas uitgeprikte cola in een klam handje, is niet hét nachtleven, Demper), sta je niet echt in de positie om 'mijn verhaal' te beoordelen naar jouw maatstaven, daarvoor is je cv net is te leeg uitgevallen. So don't teach me how to play pussy, Cat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het begin had je wel door waar dit topic over gaat... Citaat:
Nu zit je mijn OP te overanalyseren en heb je er opeens een heleboel problemen mee. Serosorteren is een perfect voorbeeld van buitensporig extreem gedrag binnen de homofiele gemeenschap. Je weet wel, dat gedrag dat jij met alle mogelijke middelen wil goedpraten. Blijkbaar struikelen veel mensen daarover maar daar geef ik geen zak om. De waarheid is geen rozengeur en maneschijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar trouwens geen problemen mee. Al heb jij dagelijks seks met 5 paarden en 3 neushoorns, dat is jouw zaak. Moesten mensen die dat doen een bestialiteitenparade houden, en er blijken gegevens op te duiken van extreem gedrag en een heleboel ziektes die eigen zijn aan die groep, dan is dat natuurlijk een heel andere zaak. Begin je het zo een beetje te snappen? Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Het is blijkbaar bijzonder frustrerend, dat iemand de waarheid durft te zeggen over homofielen en dat je politiek correcte praatjes kant noch wal raken. Ik begrijp het. Citaat:
En jij bent al zeker niet in de positie om over mijn mening te oordelen. Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buitensporig extreem seksueel gedrag is inderdaad een eigenschap van de meerderheid van de homofielen. Je moet nogal een idioot zijn om dat te ontkennen. Serosorteren is daar een voorbeeld van. Net zoals jouw schermafbeelding. Dat noemen ze nu je mening onderbouwen, Raf, iets wat jij nog moet aanleren. Ik heb hier ook al cijfers geplaatst, maar je moet ze wel willen lezen he, Rafke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is iets wat jij veel doet he op dit forum, trollen? Ik zie je eerlijk gezegd niets anders doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toen is hij beginnen zweten, werd hij onzeker, en wat zal het volgende zijn ? Een 2de PreuBe ? ![]()
![]() |