![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#521 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uw notie van "algemeenheid" lijkt me wel heel bijzonder te zijn. |
|
|
|
|
|
|
#522 |
|
Banneling
|
Ik was negen jaar. En had geen vader. Het zijn altijd de kwetsbaren die op colleges het eerst seksueel en anders mishandeld werden. DE publieke aandacht voor zulke feiten dateert pas van decennia later. Verjaard. Net zoals de feiten van Versteylen. Ook was ik te arm om justitie aan te spreken.
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 15:09. |
|
|
|
|
|
#523 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daarom ook heb ik zo mijn twijfels over de waarachtigheid van wat u hier allemaal over schrijft.
|
|
|
|
|
|
#524 | |
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Gelukkig ben jij als extreem conservatief katholiek een bedreigd exemplaar Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 15:11. |
|
|
|
|
|
|
#525 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En kent u Laurent Louis echt niet? Bent u eigenlijk wel op de hoogte van wat er reilt en zeilt in Franstalig België? |
|
|
|
|
|
|
#526 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik volg België van ver. In de pers. Ik sla van nu af jouw onwetendheid over wat sociale onrust betekent, over Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 15:28. |
|
|
|
|
|
|
#527 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens, ik ken toevallig een paar journalisten en zelfs zij zeggen dat de hele zaak opgeblazen spel is, en dat zij zich hebben laten manipuleren door bepaalde collega's, door verkoopcijfers én door Marchal (en Lejeune in mindere mate). De hele hetze rond de vrijlating van Martin is niks anders dan een constructie van de media. Had men die zaak correct aangepakt, was het al lang gedaan, en zouden de Nonnen terug rustig kunnen verder leven. Voor Laurent Louis, AUB: http://www.nu.nl/buitenland/2791631/...psiefotos.html
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 2 september 2012 om 15:28. |
|
|
|
|
|
|
#528 | ||||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Aanpakken dat ventje. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 15:33. |
||||
|
|
|
|
|
#529 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet een betoging van 250 man. |
|
|
|
|
|
|
#530 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De PM heeft al gereageerd Jouw reactie telt niet mee Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 15:41. |
|
|
|
|
|
|
#531 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#532 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 16:13. |
|
|
|
|
|
|
#533 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wou dat het niet waar was. Ik heb het in mijn dagboek gezet als zijnde de kortste samenvatting. Maar jullie hiërarchie was door en door rot indertijd, want ongecontroleerd en onafgeremd. Echte ayatollahs Nu krijgen ze tenminste tegenwind. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 16:14. |
|
|
|
|
|
|
#534 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat zou ik dan wel negeren? Naar de politici nu ons vertellen, zou dit al het voorwerp zijn van het regeerakkoord. Dus voor wat u hier omschrijft als "die sociale onrust".
|
|
|
|
|
|
#535 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eens kijken wat ze doen en wanneer, of ik stuur Nation op ze af Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 16:28. |
|
|
|
|
|
|
#536 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook dat klopt niet, hoor. Reeds begin augustus deelde Turtelboom al mee dat het wetsontwerp over de verstrenging van de wet reeds ingediend was bij de bevoegde commissies en de besprekingen reeds aan de gang waren.
|
|
|
|
|
|
#537 |
|
Banneling
|
PM beloofde nog te verstrengen en versneld af te werken. Tengevolge van een uren durend overleg met de families. Ik heb het artikel gepost
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 19:44. |
|
|
|
|
|
#538 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welke verstrenging wordt er dan wel voorzien? En als de procedure wordt gevolgd, zal het wetsvoorstel ergens eind dit jaar goedgekeurd zijn. Sneller? Wanneer mogen we het dan verwachten? |
|
|
|
|
|
|
#539 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trek je soms het woord van de PM in twijfel? Nu ja, misschien is hij ook niet onfeilbaar, zoals de Paus wél. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 20:02. |
|
|
|
|
|
|
#540 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan versneld? Als het wetsvoorstel de normale procedure volgt, is een goedkeuring voor het einde van dit jaar mogelijk. Hoe zal men dat versnellen? Door de besprekingen in de commissies af te schaffen? Of de normale procedure te negeren? Over al die beloftes heb ik zo m'n twijfels. Ik meen dat men het bestaande wetsvoorstel gewoon zal behandelen overeenkomstig de geplogenheden van het parlementair bedrijf. Om het tegelijkertijd voor de publieke opinie af te doen als een weergave van de verzuchtingen van de slachtoffers, terwijl dit in werkelijkheid evenwel niet zo zal zijn. |
|
|
|
|