![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Domme Hans, nou deed ie het weer!
![]() |
![]() |
#522 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kijk eens wat er gebeurt in Wallonie met een verschot van 22 milj. Euro door een gelukkige erfenis : De schuld niet afbetalen hoor, nee dat is voor de Vlamingen, zij zullen eens vlug die 22 milj. Euro op suoperen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Voor mensen zoals u zal er geen plaats zijn ,u zult ons moeten verlaten met uw ganse hebben en houden op een kruiwagen. Ik raad u dringend,beleefd en vrijblijvend aan om een cursus "nederlands voor anderstaligen" te volgen die asielaanvragers en imigranten verplicht moeten ondergaan om van hun rechten te kunnen gebruik maken. Eveneens een inburgeringscusus en aansluitend een examen over de nederlandse taal ,ons land,onze cultuur en het perfide systeem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ook jij de broeksriem zal moeten spannen in het "nieuwe onafhankelijke en rijke vlaanderen." ![]()
![]() |
![]() |
#525 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Beestachtig harde werker en nog nooit één dag werkloos geweest. Maar ja, het zal wel onvoldoende zijn voor als arische rasechte-oer vlaming erkend te worden. Om mijn familie en mijzelf in veiligheid te brengen voor de nakende christalnacht, t'is te zeggen "schild en vriend part 2" ,een paard en kar gekocht. Een paar tips van mensen die Bosnie,Kosovo en Rwanda konden ontvluchten helpen ons wel veilig het land uit als het zover is. Ik denk er sterk aan om in wallonie asiel aan te vragen. Laatst gewijzigd door janPieter : 8 november 2004 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#532 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat met erfenis van 22 milj. euro te maken? Wat heeft dat met schuldafbetaling te maken? en dat van dat geld stromen???? het is wat gecompliceerder dan deze lullige opmeerking... als je ergens van wil praten... spreek dan niet in slogans maar probeer de zaak in zijn geheel te bekijken... en dan nog : de NL-talige Regio van België draagt zoals in elk huisgezin naargelang zijn vermogen bij in de kosten van het huishouden... en... dat de KBC maar eerst eens zelf de geldstromen naar Luxemburg afschaft alvorens met lullige studies te willen bewijzen dat de een afdraagt aan de andere... maar ja... er komt een snullige snotneus hier vanalles uitkramen zonder te weten waarover het gaat... wat communautair geprul van een absolute nul....
![]() |
![]() |
#533 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#534 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#535 | |
|
![]() Citaat:
Pin daar eens een datum op, beste vriend...
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |