Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2013, 11:30   #521
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat een fijne argumenten toch. Dr. Mengele was ook dokter en wist veel meer dan jij van geneeskunde, bijgevolg kan en mag jij niets zeggen over zijn praktijken.

Dat is dus uw 'logica'.
Ik zou u aanraden om een pallet TP-te kopen in de Aldi en deze met een langwerpig voorwerp in uw bunghole te duwen en voor de zekerheid ook het bunghole onder uw neus.

Ok, schat?
En hier een hint voor een nieuwe avatar die u meer op het lijf geschreven is :

Hahahah
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2013, 12:21   #522
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Hier is de lijst van alle deelnemers aan de challenge. Kan je duiden waar iemand verkeerd werd behandeld?
Als dit de ogen niet opent, ....
Oud 18 juli 2013, 12:23   #523
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nu ja, op één leugen meer van Diego zal het nu ook niet meer op aan komen...
Ik geloof niet dat Diego moedwillig leugens schrijft.
Hij is gewoon heilig overtuigd van een hoop onzin.
Oud 18 juli 2013, 12:31   #524
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Aangezien de aanhangers van kwakzalver Hamer zich in stilzwijgen hullen, zal ik dan maar nog wat achtergrond informatie geven.

Hier een tragisch geval van iemand die in de klauwen van de GNM van kwakzalver Hamer geraakte, en eraan overleed.
Wow, dan ik zeker zeggen dat er miljoenen mensen in de klauwen van de chemo geraakt zijn en eraan overleden zijn.

Snap je?
Oud 18 juli 2013, 12:41   #525
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wow, dan ik zeker zeggen dat er miljoenen mensen in de klauwen van de chemo geraakt zijn en eraan overleden zijn.

Snap je?
En vele miljoenen die erdoor genezen zijn, uiteraard.

Maar blijkbaar ontbreekt de data van een kant om een ernstige performance-evaluatie te maken. Zoals gewoonlijk en zoals wellicht de bedoeling is.
Kan je raden van welke kant de data ontbreekt?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2013, 12:42   #526
exodus

Standaard

Citaat:
Maar wees dan ook zo consequent om wanneer het er echt om spant en je van pijn niet weet waar kruipen, je jezelf uitsluitend 'geneest' met lieve woordjes en een dikke shot liefdevolle helingsgedachten.
Of zullen we je aantreffen, kruipend naar een echte dokter om een pilletje of spuitje van whatever, dat de pijn verlicht?
Niet alles wat de medische wetenschap doet is slecht. Er zijn enkele zeer goeie ontwikkelingen. Maar helaas is er ook een zeer grote winstgevende component aan, en zitten de illuminati er ook tussen.

Ik ben blij dat ik naar de tandarts ga dat ze mijn tanden kunnen verdoven als ze erin boren. Dit zijn aspecten van technologie en wetenschap die nuttig zijn.

Maar de medische wetenschap heeft hetzelfde bedje ziek als onze maatschappij: de materialistische visie. Sommige "materialistische" zaken zijn goed, en er zijn er veel: ontsmetting, verdoving,.... Maar ze negeert het hollistische aspect van het leven.

Ik pleit voor een samengaan van bepaalde aspecten van de moderne medische wetenschap, en een spirituele/hollistische visie op het leven. Dan zouden we een revolutie zien. Dat zal de dag zijn dat ze "ziekenhuizen" hernoemen naar geneeshuizen.
Oud 18 juli 2013, 12:44   #527
exodus

Standaard

Citaat:
En vele miljoenen die erdoor genezen zijn, uiteraard.
Als er iemand geneest van Hamer's methode, en er zijn er ook vele, dan is dat volgens jullie uiteraard niet omdat Hamers's methode werkt.

Dan kan ik ook zeggen dat al diegene die genezen door chemotherapie niet echt genezen door de chemotherapie.

Laatst gewijzigd door exodus : 18 juli 2013 om 12:46.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2013, 12:54   #528
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als er iemand geneest van Hamer's methode, en er zijn er ook vele, dan is dat volgens jullie uiteraard niet omdat Hamers's methode werkt.
Wel, als hij zijn resultaten presenteert voor review in een degelijke paper, kunnen we dat misschien wel zeggen. (na onderzoek uiteraard).

Nu weten we het niet, maar hij heeft de schijn nogal zwaar tegen.

Het is hetzelfde als bij de JREF-tests he : De toetsing van de bewering is ALTIJD weer een brug te ver.
Liever tot in het oneindige doorlullen over hoe fantastisch alternatieve therapien toch wel zijn en hoe slecht en doortrapt de reguliere medische wetenschap wel niet is, en ondertussen uiteraard goedgelovige klanten melken...
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2013, 13:11   #529
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Hamer is trouwens een hypocriet. Hijzelf genas van zijn kanker via conventionele therapie
Oud 18 juli 2013, 22:42   #530
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dan kan ik ook zeggen dat al diegene die genezen door chemotherapie niet echt genezen door de chemotherapie.
't kan ook zijn dat ze niet echt kanker hadden éh?
Niet alle dokters geloven.
En al heel zeker internet niet.
Oud 19 juli 2013, 23:50   #531
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik geloof niet dat Diego moedwillig leugens schrijft.
Ik geloof niet dat Superstaaf moedwillig leugens schrijft.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2013, 23:56   #532
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet alles wat de medische wetenschap doet is slecht. Er zijn enkele zeer goeie ontwikkelingen. Maar helaas is er ook een zeer grote winstgevende component aan, en zitten de illuminati er ook tussen.

Ik ben blij dat ik naar de tandarts ga dat ze mijn tanden kunnen verdoven als ze erin boren. Dit zijn aspecten van technologie en wetenschap die nuttig zijn.

Maar de medische wetenschap heeft hetzelfde bedje ziek als onze maatschappij: de materialistische visie. Sommige "materialistische" zaken zijn goed, en er zijn er veel: ontsmetting, verdoving,.... Maar ze negeert het hollistische aspect van het leven.

Ik pleit voor een samengaan van bepaalde aspecten van de moderne medische wetenschap, en een spirituele/hollistische visie op het leven. Dan zouden we een revolutie zien. Dat zal de dag zijn dat ze "ziekenhuizen" hernoemen naar geneeshuizen.
Zo zie ik dat ook : inplaats van het kind met het badwater weg te gooien zoals sommige stompzinnige alternatieve-geneeskunde-haters doen, vind ik dat we uit beide, de algemeen gangbare, en de alternatieve geneeskunde, de beste componenten moeten halen, en gebruiken.
Daarvoor moet de geneeskunde losgekoppeld zijn van de financiële wolven-wereld.
Dat is dus niet voor morgen.
Oud 20 juli 2013, 06:06   #533
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik geloof niet dat Superstaaf moedwillig leugens schrijft.
Dat zou wel eens kunnen tegenvallen.

Citaat:
Dat klopt, maar aan de onzin van paranormale kloterijen, heb ik nooit aan meegedaan.
Oud 20 juli 2013, 06:11   #534
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Tot zover het rotsvaste vertrouwen in paranormale gaven om te genezen.
Vergeet het zelfhelen, de hypnotische verdoving, de acupunctuurnaald, de homeopatische bollen, de hulp van een overleden tante nonneke,... als het er op aankomt dan kiest zelfs de fanatiekste believer toch maar voor een spuitje werkend verdovingsmiddel.
Oud 20 juli 2013, 12:23   #535
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vergeet het zelfhelen, de hypnotische verdoving, de acupunctuurnaald, de homeopatische bollen, de hulp van een overleden tante nonneke,... als het er op aankomt dan kiest zelfs de fanatiekste believer toch maar voor een spuitje werkend verdovingsmiddel.
Het is een beetje zoals de deterministen, ik heb gemerkt dat ze alvorens de straat over te steken toch ook naar links en rechts kijken.
Oud 20 juli 2013, 12:26   #536
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:

Nogmaals, wij verwerpen niet in blok alle verwezenlijkingen van de moderne geneeskunde, integendeel.
Maar wij wijzen er op dat ook alternatieve geneeskunde aandacht verdient.
Het kaf van het koren scheidden, d�*t moet je doen.
Daarvoor moet ik op mannen als gij niet rekenen, die zijn hopeloos en definitief vastgeroest in hun overtuigingen.
Oud 20 juli 2013, 12:53   #537
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals, wij verwerpen niet in blok alle verwezenlijkingen van de moderne geneeskunde, integendeel.
Voor één keer heb je gelijk: je moet het kaf van het koren kunnen scheiden.

Dit betekent o.a. dat je theorieën niet zomaar klakkeloos moet geloven en gerust onweerlegbare bewijzen mag eisen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2013, 14:40   #538
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daarvoor moet ik op mannen als gij niet rekenen, die zijn hopeloos en definitief vastgeroest in hun overtuigingen.
Ben jij wel zeker aangaande mijn overtuigingen inzake de klassieke geneeskunde?
Als thelepaat van dienst zou je eigenlijk beter moeten weten.
Oud 20 juli 2013, 22:30   #539
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben jij wel zeker aangaande mijn overtuigingen inzake de klassieke geneeskunde?
Als thelepaat van dienst zou je eigenlijk beter moeten weten.
Ik ben geen getraind en begaafd telepaat, en heb tevens niet de minste zin in de beerput van uw intieme gedachten te gaan spitten, wees daar alvast gerust over.
Ik weet dus niet w�*t jij over de klassieke geneeskunde denkt, en het laat mij ook ijskoud.
Oud 20 juli 2013, 22:33   #540
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Voor één keer heb je gelijk: je moet het kaf van het koren kunnen scheiden.

Dit betekent o.a. dat je theorieën niet zomaar klakkeloos moet geloven en gerust onweerlegbare bewijzen mag eisen.
Ik geloof NIETS klakkeloos. Ik verwerp echter ook niet alles waar geen onweerlegbare bewijzen voor zijn.
Want ik wéét dat wat men vandaag nog niet heeft kunnen verklaren, morgen mogelijk als normaal en banaal beschouwd wordt. Zoals zovele dingen die wij vandaag doodnormaal en/of perfect verklaarbaar vinden.

Laatst gewijzigd door meneer : 20 juli 2013 om 22:34.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be