![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk jij toch...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk. Bewust van alle mogelijke risico's ? Bij zo'n gelegenheden gaat het niet alleen om seks hé... Dat begrijp jij toch ook ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 9 mei 2014 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Europees Commissaris
|
![]() Ergens heeft hij wel gelijk, hé? Volwassen vrouwen (en mannen) zullen wel veel consequenter hun voorzorgen nemen tegen zwangerschappen en venerische ziektes. En volwassen mensen die bewust en in alle vrijheid kiezen om mee te doen aan groepssex of gangbangs, zullen er waarschijnlijk ook geen trauma aan overhouden! 't Kan hoogstens tegenvallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet? Ik ben persoonlijk niet zo thuis in de wereld van de groepsseks... Ik verkeerde in de veronderstelling dat het bij zo'n gelegenheid bij uitstek louter om de seks gaat, maar blijkbaar heb ik het verkeerd voor... Waar gaat het dan nog zoal om?
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Europees Commissaris
|
![]() Drugs misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn zeker bepaalde drugs die het seksueel genot kunnen verhogen, maar ook dan gaat het toch nog altijd om de seks en niet om de drugs, zou ik zo denken.. Of bedoelde je iets anders?
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Staatssecretaris
|
![]() Gewoon gelul van een aantal opa's met natte dromen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Europees Commissaris
|
![]() Boduo zei: "Bij zo'n gelegenheden gaat het niet alleen om seks hé...", dus nam ik aan dat hij het misschien ook over druggebruik op dat soort parties had. Ik bedoelde inderdaad geen seksdrugs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Oeh, groepssex is 'abnormaal', dus is het wel logisch dat ze daar drugs gebruiken ook'. Is dat de redenering? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe 't leesbrilletje er maar eens bij "Seks met -16-jarigen is strafbaar zelfs bij toestemming en valt onder 'aanranding van de eerbaarheid'." "Seks bij -14-jarigen mét penetratie wordt door de wet altijd gelijkgesteld met verkrachting zelfs al is er sprake van instemming." Artikel 372 van het Strafwetboek : « Elke aanranding van de eerbaarheid, zonder geweld of bedreiging gepleegd op de persoon of met behulp van de persoon van een kind van het mannelijke of vrouwelijke geslacht beneden de volle leeftijd van zestien jaar, wordt gestraft met opsluiting van vijf jaar tot tien jaar. De aanranding van de eerbaarheid, zonder geweld of bedreiging door een bloedverwant in de opgaande lijn of adoptant gepleegd op de persoon of met behulp van de persoon van een minderjarige, zelfs indien deze de volle leeftijd van zestien jaar heeft bereikt, maar niet ontvoogd is door het huwelijk, wordt gestraft met opsluiting van tien jaar tot vijftien jaar. Dezelfde straf wordt toegepast indien de schuldige hetzij de broer of de zus van het minderjarige slachtoffer is of ieder ander persoon die een soortgelijke positie heeft in het gezin, hetzij onverschillig welke persoon die gewoonlijk of occasioneel met het slachtoffer samenwoont en die over dat slachtoffer gezag heeft » Artikel 375 SW: «Verkrachting is elke daad van seksuele penetratie van welke aard en met welk middel ook, gepleegd op een persoon die daar niet in toestemt. Toestemming is er met name niet wanneer de daad is opgedrongen door middel van geweld, dwang of list of mogelijk is gemaakt door een onvolwaardigheid of een lichamelijk of een geestelijk gebrek van het slachtoffer. Met opsluiting van vijf jaar tot tien jaar wordt gestraft ieder die de misdaad van verkrachting pleegt. Wordt de misdaad gepleegd op de persoon van een minderjarige boven de volle leeftijd van zestien jaar, dan wordt de schuldige gestraft met opsluiting van tien jaar tot vijftien jaar. Wordt de misdaad gepleegd op de persoon van een kind boven de volle leeftijd van veertien jaar en beneden die van zestien jaar, dan wordt de schuldige gestraft met opsluiting van vijftien jaar tot twintig jaar. Als verkrachting met behulp van geweld wordt beschouwd elke daad van seksuele penetratie, van welke aard en met welk middel ook, die gepleegd wordt op de persoon van een kind dat de volle leeftijd van veertien jaar niet heeft bereikt. In dat geval is de straf opsluiting van vijftien tot twintig jaar. De straf is opsluiting van twintig jaar tot dertig jaar, indien het kind geen volle tien jaar oud is » Grondwettelijk Hof nr. 93/2009, 4 juni 2009 De zoon van een minister ? Nee dat denk ik ook niet. Dit is jouw Belgie weet je nog? Milquet is tegen prostitutie hoor. Wat een volwassen vrouw met haar lichaam doet maakt de staat immers wel uit Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 9 mei 2014 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |