Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2014, 22:04   #521
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
We laten alle profiteurs met rust.
Zo goed?
Dat heb ik niet gezegd he. Ge moet er vooral uithalen, goeie jobs creëren die fiscaal voordelig zijn.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2014, 22:25   #522
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door izzy Bekijk bericht
Ja, hij heeft ook gelold met mij, vandaar. Ik begrijp dat jij er nog om kan lachen… het zij zo. Vrouwen verdienen meer respect voor hun lichaam. Het is niet zomaar iets waar je je zaad op stort, nee, het is veel meer. Heel veel meer!
De meeste reacties hier op jouw lichaam zijn erg onrespectvol. Ik begrijp dat niet. Hebben die mannen zelf dan geen vrouw, dat ze zo met jouw lichaam lachen? Ze zijn echt diep gezonken in hun behandeling van de vrouw. Komen ze er ooit nog wel uit?
Een gouden tip: mensen moet je beoordelen op daden, niet op woorden. Woorden kunnen overdreven of komisch bedoeld zijn, terwijl daden ons echt typeren. Een forum en de gesprekken daarop zijn NIET het echte leven, akkoord?
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2014, 22:47   #523
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is het dan? Het valse leven? Lance man, soms denk ik dat je weet wat je zegt maar dat de ander het ook weet en niet wil begrijpen.
Ik weet 1 ding wel zeker: wij twee gaan elkaar nooit begrijpen.
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2014, 23:12   #524
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is het dan? Het valse leven? Lance man, soms denk ik dat je weet wat je zegt maar dat de ander het ook weet en niet wil begrijpen.
sarcasme denk ik .... niet Lance?
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2014, 23:27   #525
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, hij heeft ook gelold met mij, vandaar. Ik begrijp dat jij er nog om kan lachen… het zij zo. Vrouwen verdienen meer respect voor hun lichaam. Het is niet zomaar iets waar je je zaad op stort, nee, het is veel meer. Heel veel meer!
De meeste reacties hier op jouw lichaam zijn erg onrespectvol. Ik begrijp dat niet. Hebben die mannen zelf dan geen vrouw, dat ze zo met jouw lichaam lachen? Ze zijn echt diep gezonken in hun behandeling van de vrouw. Komen ze er ooit nog wel uit?
ach Izzy niks van aantrekken van die gefrustreerde mannen, ik lach daarmee, ik kan er moeilijk om huilen niet? en weet je wat: zij projecteren grotendeels hun angsten op mij, want het is voor een man niet evident van een loser te zijn, ik bedoel: je ziet toch heel weinig dakloze vrouwen enzo onder de brug in hun kartonnen doos .... het zijn hier heus niet allemaal drukbezette CEO's en alphamannetjes, en ik weet dat moet nogal steken want een man kickt vooral op macht en geld (opdat de lekkere vrouwtjes hem zouden opmerken) en laat dat nu net zijn wat schaars is in deze tijden van crisis .. waarom dacht je dat mijn topic anders succes heeft? jawel
Oud 7 augustus 2014, 23:32   #526
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Veel succes met je loopbaanoriënteringen eigenlijk, het is je van harte gegund.

Maar een bureaujob is soms ook niet alles voor je gezondheid. Je begint het te merken als je er wat langer in zit. Ik heb een tijd voltijds als hulpboekhoudster in een donker kantoortje gewerkt en kwam elke avond thuis met hoofdpijn. Lang op een computerscherm staren en zitten is blijkbaar niet zo goed voor mijn hoofd en darmen. Het kan ook een sleur worden, dus altijd met een positieve houding vertrekken. Anderen krijgen dan weer last van hun rug, cardiovasculaire problemen, tintelingen in vingers en handen...
Vandaar dat ik nu een deeltijdse kantoorjob doe. Ik hou het bij vermoeiende periodes nog net uit (mensen hebben ook nog een privéleven) en in goede periodes is het best leuk en ik kom met iedereen overeen. Al bij al ben ik heel tevreden met mijn huidige job. Maar ik weet dat je als alleenstaande met een deeltijdse job niet makkelijk rondkomt, tenzij je het verschil erbij dopt maar ik heb nog niet hoeven uit te zoeken hoe dat precies in elkaar zit (er zullen ook wel voorwaarden aan gesteld worden, en de situatie zal ook met haken en ogen aan elkaar hangen, such is life). Ik heb nog veel steun van m'n ouders in mijn leven en binnenkort hopelijk ook van mijn man.
thx Orie ^^ ik heb de laatste dagen weer energie en moed om er opnieuw tegenaan te gaan ... !
Oud 7 augustus 2014, 23:38   #527
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En waarom is het zo noodzakelijk dat bem bem gaat werken?
Zouden we niet beter eens wijzen bij onze nieuwe regering om werken weer fiscaal voordelig te maken?
En het profitariaat eens aanpakken bij de regering in plaats van het af te schuiven op de burgers.
Laag gevallen, vingers wijzen naar je eigen soort.
chai chai Peche thx voor je meelevende post ^^
Oud 8 augustus 2014, 07:05   #528
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Bij pensioenen mag men steeds kiezen of men het gezinspensioen neemt of enkelvoudig pensioen. Het meest voordelige word je steeds aangeboden.

Indien beiden werkten, én beiden een dikke pree hadden, kiest men beter voor ieders zijn eigen enkelvoudig pensioen.
Indien moeder de huisvrouw niks of weinig verdiende is het aangewezen om het gezinspensioen te kiezen.

Bij ambtenaren is het gewoonlijk beter om het gezinspensioen te kiezen omdat ambtenaren hun pensioen niet begrensd is zoals dat van de privé werkslaven.
Probleem bij ambtenaren is dan weer dat in geval je gehuwd bent met een ambtenaar en je scheidt: je géén pensioengedeelte ontvangt voor de jaren dat je gehuwd bent geweest: daarvoor moet je wachten tot ex-manlief onder de zoden ligt, en dan mag je de lustige witwe spelen! Maar zolang hij leeft moet de (nooit-gewerkte) ex dus maar van het OCMW leefloon toekomen.

Waar ik op wees echter, was dat een alleenstaande zèlf voor hulp moet betalen van een alleenstaanden-uitkering, maar iemand met gezinslast méér krijgt en zo die hulp gratis krijgt tegen kost en inwoon zullen we maar zeggen.
Dat is gedeeltelijk waar.
De ambtenaar heeft maar een klein pensioen, dit moet hij delen met zijn ex.
Een groot gedeelte is uitgesteld loon, lees LOON, dit moet hij uiteraard niet delen omdat het nu eenmaal LOON is.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2014, 07:07   #529
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Neen, eigenlijk niet. Ik ben nu 53 en nog heb nog steeds geen seconde nagedacht over mijn pensioen.
Ik geloof er gewoon niet in. De centen zullen op zijn, punt andere lijn.
De centen moeten nog verdient worden.
Als er tegen de tijd dat u op pensioen moogt gaan veel werkenden zijn, geen probleem, anders is het inderdaad gene vette meer.
Oud 8 augustus 2014, 07:09   #530
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ach Izzy niks van aantrekken van die gefrustreerde mannen, ik lach daarmee, ik kan er moeilijk om huilen niet? en weet je wat: zij projecteren grotendeels hun angsten op mij, want het is voor een man niet evident van een loser te zijn, ik bedoel: je ziet toch heel weinig dakloze vrouwen enzo onder de brug in hun kartonnen doos .... het zijn hier heus niet allemaal drukbezette CEO's en alphamannetjes, en ik weet dat moet nogal steken want een man kickt vooral op macht en geld (opdat de lekkere vrouwtjes hem zouden opmerken) en laat dat nu net zijn wat schaars is in deze tijden van crisis .. waarom dacht je dat mijn topic anders succes heeft? jawel
Sinds wanneer zijn de "lekkere" vrouwtjes schaars door de crisis?
Oud 8 augustus 2014, 07:10   #531
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
thx Orie ^^ ik heb de laatste dagen weer energie en moed om er opnieuw tegenaan te gaan ... !
Doe het dan gvd.
Oud 8 augustus 2014, 07:11   #532
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En waarom is het zo noodzakelijk dat bem bem gaat werken?
Zouden we niet beter eens wijzen bij onze nieuwe regering om werken weer fiscaal voordelig te maken?
En het profitariaat eens aanpakken bij de regering in plaats van het af te schuiven op de burgers.
Laag gevallen, vingers wijzen naar je eigen soort.
Net door zo profiteurs zijn de lasten op lonen zo hoog.
Oud 8 augustus 2014, 07:12   #533
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...39&postcount=1

En nog gesolliciteerd?
Ander antwoord gevonden?
Geen antwoord, oorverdovend stil.
Oud 8 augustus 2014, 10:14   #534
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Uw fixatie op moslims is niet meer gezond. Let it go, bro. Als ge zoals ik, regelmatig in een milieu van gematigde moslims zou vertoeven dan zoudt ge zulke onzinnigheden niet uitkramen. De moslims die ik persoonlijk ken respecteer ik zelfs meer dan de meeste autochtonen. Ze werken harder, begrijpen nog wat familiebanden zijn, draaien elke cent vijf keer om, verspillen minder, ...

Ofwel hebt ge nog nooit tussen gematigde moslims gezeten, ofwel zegt ge zo maar wat, puur uit afkeer. Voor sommigen is 1 slechte ervaring met bijv. een Marokkaan al genoeg om alle Marokkanen te gaan haten. En dan noemt ge hen minder intelligent?
wat zijn gematigde moslims volgens U? Hetzelfde als niet-praktizerende katholieken of zo?

Lees toch eerst even dit stukje van AnneMarie Delcambre : Gematigde ISLAM bestaat niet.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 augustus 2014 om 10:19.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2014, 10:18   #535
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, eigenlijk niet. Ik ben nu 53 en nog heb nog steeds geen seconde nagedacht over mijn pensioen.
Ik geloof er gewoon niet in. De centen zullen op zijn, punt andere lijn.
Ik ga daar ook van uit.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2014, 13:25   #536
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
De centen moeten nog verdient worden.
Als er tegen de tijd dat u op pensioen moogt gaan veel werkenden zijn, geen probleem, anders is het inderdaad gene vette meer.
Gewoon efkes tellen en de producerende mensen delen door het aantal stempelgerechtigden, gepensioneerden, minder validen, politici en alle mensen die via de staat hun loon ontvangen.

Zie ik het allemaal nogal negatief?
Ik hoor graag waar ik het verkeerd heb.
Johan Daelemans is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2014, 13:31   #537
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Een groot gedeelte is uitgesteld loon, lees LOON, dit moet hij uiteraard niet delen omdat het nu eenmaal LOON is.
Ik heb er niks op tegen dat ze de arbeiders ook zo'n extra geven hoor.
En als we nu dat extraatje eens 'historische diefstal compensatie' noemen?
Hiermee vermijden we dat de rest van de bevolking het als pensioen gaat aanzien en hebben ze ook geen recht van klagen....
Johan Daelemans is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2014, 18:52   #538
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gewoon efkes tellen en de producerende mensen delen door het aantal stempelgerechtigden, gepensioneerden, minder validen, politici en alle mensen die via de staat hun loon ontvangen.

Zie ik het allemaal nogal negatief?
Ik hoor graag waar ik het verkeerd heb.
Jammer genoeg heeft u het bij het rechte eind.
Oud 8 augustus 2014, 19:33   #539
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Jammer genoeg heeft u het bij het rechte eind.
Als kandidaat ambtenaarpensioentrekker zie ik de bui ook al hangen.
En ik zou me oprecht schamen om de lonen van hardwerkende jongeren 50 percent in te pikken. Maar ik ga ook met 70 jarige postbodes om , en die hebben tijd en geld genoeg om elke kassierster een half uur aan te vallen.
Bovendien zitten ze meestal in een VZW dewelke drank aan 1 euro uitdeelt.
Schokerend en dégoutant , als die miljonair een meisje aanpakt over 10 cent.
Kzou er zelf willen op slaan , maar dan heb ik op een 70 jarige geslagen .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2014, 07:55   #540
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Net door zo profiteurs zijn de lasten op lonen zo hoog.
Schaf de monarchie dan voor te beginnen af?
Schaf de monarchie af, België en verdomme geheel Europa een seculair republiek.
En stopt met naar werklozen te wijzen, hun schade is bitter klein op de economische schaal.
De strik en smile van Di Rupo heeft ons echt voor clown gezet en internationaal zijn wij één grote mop geworden.

Ligt allemaal aan de werklozen, ja tuurlijk
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be