Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
Ik vond het wel een goede voorzet van hem, dat relativeringsvermogen.
Liet zien waar moslims te weinig van hebben.
Benieuwd hoe Meyrem Almaci en ‘de correcten’ zouden reageren, mocht ze in een cartoon afgebeeld worden, terwijl ze moslimas in full burka met een resem kinderen aan de hand, met een big smile de weg wijst naar het OCMW of op stemmenronsel gaat in een halal slachthuis, terwijl die van Gaia achter haar rug worden bijeengetimmerd door geloofsgenoten van de dame in kwestie.
Ik denk dat daar zelfs een parlementaire ruzie voor zou ontstaan.
|
Je vergelijkt dus een cartoon over een specifiek iemand met een cartoon over een groep? Tja...
Btw, heeft De Wever geen klacht neergelegd tegen Le Soir, een tijdje geleden?
Citaat:
Zeg dat maar tegen de poco’s van dienst, die kijken van de harde feiten weg en verwijten hun eigen burgers hetzelfde als u nu doet, doorzichtig en argumentloosheid troef, want hier draai je de rollen om, gezien u mij kortzichtigheid verwijt, maar zelf heel zedig de ogen neerslaat voor de vernietigende individueel/sociaal/maatschappelijke gevolgen van het islamitische dogma, tov de menselijke integriteit van zowel moslims als niet-moslims, dan nog gezwegen van de fanatieke verbetenheid, waarmee ze zelfs hun eigen gekoraniseerde geloofsgenoten met paleontische verbetenheid naar Allah’s paradijs sturen.
|
Het probleem is dat de harde feiten u ongelijk geven. Je bent verplicht om die harde feiten te negeren of compleet te vervormen om toch maar gelijk te proberen krijgen.
Erger, als je uw eigen standaarden en methodes toepast op andere zaken dan de Islam of de Moslims, wordt je even poco als diegenen die je bekritiseerd: je relativeert en nuanceert wonderwel.
Want eigenlijk zijn de harde feiten eenvoudig, hoor: er zitten binnen de Islam een aantal fanatiekelingen die van hun Groot Gelijk overtuigd zijn over hoe De Koran gelezen, begrepen en beleeft moet worden, en die hun Groot Gelijk aan de anderen willen opdringen, desnoods met het grofste geweld. En er zijn binnen de Islam mensen die de regels van de Koran met moeite opvolgen, die zich tot een paar zaken beperken. En daartussen is alles mogelijk. En al die gasten, tot twee miljard blijkbaar waarvan een paar honderd duizenden hier in België, baseren zich allemaal op dezelfde tekst. Heel duidelijk zal die dan ook niet zijn, hè...
Maar, zoals de Fransen het zeggen: "il y a des cons partout. Et plus il y a de gens, plus il y a de cons."
Dat zijn de harde feiten.
Citaat:
maw, uw multiculturele dogma, waar alleen kritiek/zwartmakerij op blanke bevolkingsgroepen poco is (een meederheid k�*n door een minderheid niet beledigd worden ??) en juist dat oikofobe paradigma, verhindert u om zelf iewat afstand te nemen van uw wishful thinking mbt moslims en de islam.
Maw, splinter, balk, oog…
|
Zie hierboven.
Btw, van zodra een samenleving een kritische massa bereikt, is de enige manier om het monocultureel te houden, een dictatuur, en eentje van de ergste soort. Een samenleving zoals de onze zal altijd multicultureel zijn. Dat is geen dogma, maar een sociologisch feit.
Citaat:
U hebt het mis. Ik ben helemaal geen voorstander van een boekenverbod, integendeel, dat heb ik al eerder uit de doeken gedaan.
Hoe meer openbaarheid, hoe liever.
Als vrijdenker ben ik uiteraard voorstander voor tekstontleding van alle andere geloofsboeken, al is het niet het christen- of het jodendom dat de eigen geloofsteksten agressief aan onze seculiere maatschappij willen opdringen/toepassen.
Ik pleit verder ook voor de afschaffing van subsidies, zodat ze hun huis-tuin- en keukenkosten maar door hun volgelingen laten opbrengen, zoals de Jehovagetuigen dat ook zonder subsidies .
Die laten financieel zien hoe het ook kan.
Ik moet mijn trant de vie en aanverwante hobby’s ook zelf betalen, net zoals u ook voor de uwe opdraait, wel dan.
We zitten hier op dezelfde lijn en nu nog even in de praktijk brengen.
|
Ah, toch iets positiefs.
Citaat:
Groot gelijk, veralgemeningen baren overdrijvingen, welke nooit bevorderend zijn voor een opbouwende dialoog, die normaliter gesteund wordt met wederkerig (basis-) respect voor elkaars menselijke integriteit en waardebepalingen.
'Oprecht van mening veranderen' ? zegt u ?
Wel, déze ‘mening’ is imo geen mening meer, maar een directe oorlogsverklaring aan de eigen bevolking, die op de meest immorele en laffe wijze wordt uitgeleverd aan de volgelingen van zowat de meest agressieve ideologie van deze wereld.
Lees en huiver:
“Een voormalige Zweedse minister, Jens Orback, kan heel goed het gevoel dat in zijn land leeft hebben verwoord toen hij bijna een decennium geleden het volgende rechtstreeks op de radio vertelde: “Wij moeten ons open en tolerant opstellen ten aanzien van de Islam en moslims omdat wanneer wij een minderheid worden, zij dat ook tegenover ons zouden zijn."”
Ik heb nog nooit zo’n defaitisme gezien, alleen bij mensen met een zware depressie en/of zelfmoordneigingen.
Welaan dan, de Europese bevolking is toevallig ook van mening aan het veranderen, al ligt die verandering niet direct in de gewenste lijn, van wat die Zweedse dhimmie allemaal uit z’n botten sloeg.
Neen beste, zo'n verklaring van een politicus, is niets meer of minder dan een onvertoond staaltje van degoutante Judasserij, die de grondslag van een Zweedse genocide in het vooruitzicht stelt, no kidding.
|
Als die Minister dat gezegd heeft, is er inderdaad een probleem.
Citaat:
De politieke blauwdruk van het eerste moslimland op Europese bodem ligt binnen de komende mogelijkheden en dit volksverraad van eerste orde wordt héél politiek-correct klaargestoomd, onderwijl massa’s moslims, wie anders, het land binnenlatend.
|
Nog een beetje, en ik dacht dat je over Eurabia ging beginnen...
Citaat:
Gaat niet, gezien ze dan de toetsing aan de Europese grondwet en de UVRM moeten kunnen doorstaan en die zijn zo opgesteld, dat we niet meer naar de middeleeuwen worden gekatapulteerd, als pilaarbijters een en ander willen terugschroeven op individuele burgerrechten.Next.
|
Je zal nog veel moeten leren over hoe een tekst aan het EVRM wordt getoetst, hoor...
Voor het overige, een verbod op een politieke partij met pilaarbijters die ons terug naar de Middeleeuwen willen katapulteren, zal die toetsing doorstaan.
Citaat:
Wat moet ik dan vinden van een partij, die amper 8 % van de stemmen heeft binnen gehaald ?
|
Begin je te relativeren? Tja, het gaat niet om Moslims, hè... Stel u voor dat de partij ISLAM 8% zou behalen, nationaal dan.
Nu, 8% lijkt mij veel, eerlijk gezegd.
Citaat:
Wat vind u dan van de 'correcte' EU-meerderheidspartijen, die hun autochtone kiezers hun maatschappelijke vrede ontfutselen ?
|
Maatschappelijke vrede? Wanneer hebben wij ooit maatschappelijke vrede gekend? Onder de Romeinen misschien...
Citaat:
En ? Werden er toen in verschillende Europese steden door horden losgeslagen christenfundi’s winkels geplunderd, auto’s afgefikt, niet-christenen gemolesteerd en flikken gemolotovd ?
Neen dus, de protesten bleven geweldloos, buiten wat verbale bedreigingen door enkele hostiekakkende heethoofden, thats it.
Diene Garcia z’n hoofd staat nog steeds op z’n romp, dus uw gelijkstelling met gewelddadig protesterende moslims, gaat daarom down the drain.
‘…hij verschillende doodsbedreigingen kreeg…’, jaja, terwijl zowat élk persoon die op Christus' kop kakt, steeds vrij en vrolijk over de straten kan lopen, zelfs al zou ie zich midden op een volgepakt St-Pietersplein bevinden, met de Vaticaanse oppergaai op het residentiele balkon.
Zo gevaarlijk zijn die Christen-fundis dus niet, zoals u wil laten uitschijnen.
Geen haar is ooit aan voornoemde personen gekrenkt en daarom gaat deze vergelijking ook door de chasse, wegens tot�*�*l niet vergelijkbaar mbt de islam in zo’n situatie en wmb volledig irrelevant zelfs.
Bij CH kennen ze dat verschil nu ook ondertussen wel.
|
Hèhè, weer aan het relativeren, zie ik.
Citaat:
In afwachting daarvan, kunnen we mss een idee te krijgen in het verschil van de Europese verdraagzaamheid tov van de islamitische variant, leg ik u even deze denkoefening voor.
De aanslagen op CH, de treinenstellen in Madrid, in Marseille, het Joods museum, Theo Van Gogh en die pipo die in Luik, waren allemaal moslims en dat is dus géén veralgemening van mij.
Merk op dat in die getroffen landen geen énkele moslim, door de resp. autochtone bevolkingen een haar op het hoofd is gekrenkt.
Bon, stél nu, dat groepjes christenfundi’s op een zonnige dag besluiten, om het personeelsbestand van een islamitische uitgeverij in Algerije te gaan decimeren, in Cairo en Casablanca treinen zouden opblazen, willekeurige voorbijgangers neermaaien in Marrakech en in Koeweit een filmproducent voor z’n kop knallen en ter plekke onthoofden.
De vraag is dan of de christelijke minderheden in die landen er fysiek ook zo goed vanaf zouden komen, zoals ook de Europese moslims na die aanslagen hier niets werd aangedaan.
En of die dan ook multi-tv en media onder hun gat geschoven zullen krijgen, om dan in alle talen te mogen verkondigen, dat dat niets met hun geloof te maken zou hebben. (einde denkopdracht)
|
In die landen? Zij hebben dat vaak zelfs niet nodig om zondebokken te vinden voor alles en nog wat. Maar stel u de vraag of dit wel moreel juist is om alle Christenen dan als des duivels te bestempelen...
Citaat:
Ondertussen weten we dat (te) veel moslims binnen de EU solidair zijn met de agressors van bovenvernoemde aanslagen, dus hoe eerder en hoe efficiënter we dat potentieel gevaar kunnen verminderen/verwijderen/elimineren, hoe veiliger de bevolking zal zijn.
|
Je weet helemaal niks, je gaat daarvan uit. Omdat het nodig is om jouw betoog te ondersteunen.
Citaat:
Gezien al die moslims die hier die aanslagen pleegden allang bekend stonden bij de politiediensten, kan je er gif op nemen, dat degenen die nu ook al bekend staan als islam-extremisten, vroeg of laat nog van zich zullen laten spreken.
D�*t levensgrote risico niet willen inzien, is als het licht van de zon ontkennen, ook al doen haar stralen pijn aan de ogen.
|
Niemand weigert dat risico in te zien, hoor. Iedereen beseft wel dat het gevaar bestaat... Maar inderdaad, het gaat om de Islam-extremisten, niet om alle Moslims. Of je moet ervan uitgaan dat alle Moslims Islam-extremisten zijn.
Citaat:
Mocht u 70 jaar geleden in de VS geleefd hebben, dan had u zich in die uitspraak mss wel kunnen vinden, de term ‘politieke correctheid’ bestond toen nog niet, dus dien je dat ook te bekijken in die tijdsgeest, m�*�*r tijdens en na 9/11 werd er geen heksenjacht georganiseerd op moslims in de VS en mogen die nog steeds volop hun kritiek spuien op the American way of life. terwijl minderheden in moslimlanden nederig hunne kop moeten houden op straffe van…
|
Daar ben je helemaal verkeerd in. De heksenjacht vindt wel degelijk plaats.
Btw, de Amerikaanse extremisten doen er aan mee. En zij zijn zo dom dat zij het verschil tussen een Sikh en een Moslim niet eens kennen...
Citaat:
Ja, in het westen is dit een vrijheid die kan tellen en ook moslims mogen daar volop gebruik van maken, wat ze ook vlijtig doen, niks op tegen.
Nu, ‘k weet nie éh, maar denk jij dat datzelfde recht op vrijheid van mening en spreken, ook gelijk van toepassing is voor de minderheden in moslimlanden ?
|
Absoluut niet. Democratische landen en dictaturen met elkaar vergelijken op het vlak van rechten en vrijheden, is gelijk aan ijs en vuur vergelijken.
Citaat:
Zeg anders als prospect-moslim daar maar eens dat je de koran niet leest en dat je ook zonder Allah wel weet wat goed voor je is…
Wat dan volgt is: Run Forrest, run !
|
Een prospect-Moslim?
Citaat:
Deception, want de Koran verplicht nergens een volledige gezichtsbedekking.
Foefelare dus, maar de zgn gematigde moslims en de ‘correcten’ zijn nu tevreden ‘want ze pakken het islam-extremisme kordaat aan’, terwijl het in wezen gewoon een verlenging is van het reeds bestaande verbod om in ’t publiek het aangezicht te verbergen, dmv maskers, integraalhelmen en ja, dus ook gezichtbedekkende burka’s.
U kwam dus weer met een dode mus aandraven.
|
Als je dit wenst, wil ik wel verwijzen naar de uitspraak van het EHRM inzake Refah Partisi, hoor.
Citaat:
No shit, Sherlock, dat je al een tijdje met je mond vol tanden staat, had ik ook al lang door.
|
ja, hè?
Citaat:
Vraag mss eens aan een moslim wat er zoal kan gebeuren, als een moslim dat ‘spirituele geboortecontract met Allah’ verbreekt, lees: de islam afvallen.
Desnoods even googelen, je zult er zelfs met de beste wil van de wereld niet naast kunnen kijken.
|
In onze landen? Niks. De familie zal niet kontent zijn, hij zal uitgesloten worden, misschien zelfs gepest worden, van die zaken.
Allé, niks meer of minder dan wanneer een zoon met zijn vriend thuis komt.
En ja, je gaat mij voorbeelden geven van eremoorden in Europa. En ik zal opmerken dat die gasten vervolgd en gestraft zijn, zoals het hoort. Onze landen laten het immers toe om een godsdienst de rug toe te keren. Vrijheid heet dat.
Citaat:
Proficiat, terwijl u dat oraal genot onderging, genoten de geloofsbroeders van de Europese moslims, van deze vrucht des doods:
“De leider van de soennitische terreurgroep, Abubakar Shekau, pocht in een 35 minuten durende video over de grootschalige aanval op de regio Baga, waarbij honderden mensen werden vermoord en tienduizenden op de vlucht werden gedreven.”
http://www.demorgen.be/buitenland/bo...baga-a2189942/
Granny Smith, anyone ?
|
Mijn appel was niet zuur, hoor.
Citaat:
Zo is dat, o gezegende blindheid, hiermee straal het feit negerend, dat de term ‘dhimmie’, u en ik dus, al 14 eeuwen ook weinig tot niks aan de verbeelding overlaat:
“Dat de christenen het is de islamwereld moeilijk hadden was trouwens niet echt verwonderlijk, christenen werden altijd wel onderdrukt in die landen, net als joden, zij het meestal niet echt vervolgd. Zij waren dhimmi’s, minderheden.
In ruil daarvoor werden zij geduld, hier en daar een hysterische uitbarsting uitgezonderd. Zij waren altijd al dhimmi’s Dat dhimmi-statuut is overigens, in de tiende-elfde eeuw, een beslissende factor geweest in de bekering van vele christenen tot de islam: door zich bij de overwinnaars te voegen, raakten zij van hun minderwaardig statuut bevrijd en konden zij mee profiteren van de voordelen die voortkwamen uit de meerderheidspositie – zij mochten mee op de diwan liggen, de distributie van de buit onder de gelovigen, behaald op de ongelovigen.“
http://de-bron.org/content/een-zelfm...en-nooit-fraai
|
Eerlijk gezegd, wij moeten ook niet te hard van stapel trappen over onze eigen geschiedenis in het behandelen van andere godsdiensten en minderheden. Het is enkel omdat wij ondertussen geëvolueerd zijn naar een samenleving met rechten en vrijheden, dat wij onze erfenis beetje bij beetje achter ons laten.
Citaat:
Vraagje, zou je ook tot de islam bekeren, zoals destijds vele niet-moslims
deden in de door moslims veroverde gebieden, als het hier te warm wordt onder je voeten ?
Of toch maar liever het genoegen smaken van de dhimmiestatus in het Avondla .., eh sorry, Eurabia ?
Die Zweedse politicus zal je wsl al voor zijn, inshallah.
|
Ah toch, ik vroeg mij al af wanneer "Eurabia" zou vallen... 
Neen, ik zal mij niet bekeren, dat zal ook niet nodig zijn.
Dat mag u zo vinden, besluiteloos als u bent, ik denk daar nogal anders over.
Citaat:
De westerse UVRM getuigt mi van een beschavingsevolutie, itt tot de islamitische variant ervan.
Choose while you still can, free citizan:
“Voor veel moslims bevat de Koran alles wat er over mensenrechten gezegd kan worden. De sharia liep voor hen met betrekking tot een aantal belangrijke mensenrechtenissues eeuwenlang voor op 'het Westen'.
Veel islamitische, met name Arabische landen voldoen echter bij lange na zelfs niet aan de criteria van de sharia met betrekking tot mensenrechten die ze zelf zeggen te volgen, laat staan aan de normen van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens (UVRM).
Veel moslims hebben moeite met de UVRM. Ze wijzen meerdere bepalingen uit de UVRM af zoals de vrouw-mangelijkwaardigheid, de vrijheid van religieuze overtuiging, en de gelijkwaardigheid tussen alle mensen ongeacht hun religie.”
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_mensenrechten
|
En veel andere mensen hebben ook moeite met de EVRM, hoor. Ja, wij leven in België, ik verwijs dus liever naar het Europees Verdrag van de rechten van de mens, dat dan ook afdwingbaar is. En afgedwongen wordt wanneer dat noodzakelijk is.
Citaat:
Wie hier als niet-moslim de islamitische versie van de UVRM navolgt, wordt veroordeeld voor mishandeling, racisme en dies meer.
Als je in England als moslim zo leeft dan mag dat wel, getuige de shariarechtbanken aldaar.
Binnenkort in uw buurt:
“Er zijn nu in totaal vijf officiele Islamitische rechtbanken in Engeland die de macht hebben om uitspraken gedaan volgens de islamitische rechtsleer ook uit te voeren. Hiervan zijn vier rechtbanken gevestigd in de steden Londen, Birmingham, Bradford en Manchester, en het hoofdkantoor is gevestigd in Nuneaton. Er staan nog twee rechtbanken gepland voor de steden Glasgow en Edinburgh.
Voordat deze rechtbanken er waren konden de islamitische wetten niet worden uitgevoerd, maar hing het van de moslims zelf af of de wetten ook werden nageleefd.”
http://mens-en-samenleving.infonu.nl...-engeland.html
|
Ja en neen. Die "rechtbanken" vloeien uit de Arbitragewet van 1995 en worden niet georganiseerd door de overheid. Christenen mogen dat eveneens doen, bij voorbeeld, geen enkel probleem.
Citaat:
Vandaag in England, waar onthoofdingen of handjekap nog niet zullen toegestaan worden, binnen het kader van de Engelse wetgeving, enfin, voorlopig toch.
|
Strafrecht is dan ook een staatsmonopolie.
Citaat:
Met moslims als de snelst groeiende/immigrerende bevolkingsgroep in Europa, is het geen demografisch geheim dat ze hier de meerderheid gaan behalen tegen 2050-60.
En tegen 2100 zal er in het Avondland zoals we het nu nog kennen, geen stad-gemeente-dorp meer te vinden zal zijn, waar moslims het niet voor het zeggen zullen hebben.
Hopelijk zullen ze tegen dan de niet-moslims hier dan goed behandelen.
We oefenen alvast.
|
Behalve dat jij heel misschien naar een hoax refereert. Eentje dat goed in jouw kraam past, maar dat misschien wel helemaal verkeerd is.
Citaat:
Ik verbied niks, ik vraag slechts totale openheid voor een geloofsonderwerp dat juist die onbevangen openheid verbied en dat is de hoofdnuance ervan, iets waar jij precies nogal wat moeite mee hebt.
|
Iemand met zoveel vooroordelen, iets dat je in deze post nogmaals tentoonspreidt, kan gewoonweg geen totale openheid hebben over een onderwerp.
Zolang je dat niet beseft, zal je niet vooruit geraken.
Citaat:
Hooowly shit, ja, daar zeg je wat, er staat, naar ’t schijnt, in een vreemde poëtische taal in geschreven dat alle vrouwen, christen of niet, als warbooty mogen opgeëist worden van andere overwonnen Christenstammen (en andere volkeren ook) en hen dan ongestraft talloze verkrachtingen en mishandelingen mogen laten ondergaan, zoveel die mannen van god maar willen.
Die veroverde vleesbuit mag naar believen ook als werk- of als sexslavin verhuurd of doorverkocht worden aan andere vrome Christenen, die wel wat huishoudelijke hulp kunnen gebruiken.
|
En hey, wanneer zo’n Christenfundi zijn vrouw of slavin op heterdaad betrapt op een k&k-praatje met de buurman, o duivelse zonde, hij haar zelfs half mag ingraven en als een levende doelpaal laten dienen voor een pittig partijtje stenigen, waarbij dan de hele familie en alle buren worden uitgenodigd, om driftig mee aan de rechtvaardige voltrekking van dat goddelijke vonnis deel te nemen ?
Bedoelde je dié stukken in het NT ?
Of had je er andere in gedachte ?[/quote]
Neen, dat zal ergens in het Oud Testament staan.
Maar weer eens relativeer je heel goed. Zolang het maar niet over de Islam gaat
Citaat:
Hoe dan ook, ik ben nogal génant in hun plaats, dat al die ‘gematigde’ Christelijke volgelingen hier in Europa daarvoor nooit op straat komen, om te protesteren tegen al die handelingen onder gods wil, die hun geloofsbroeders ginds uitvoeren, al mogen we dat ntl absoluut niet veralgemenen naar alle Christenen toe, want dat zou de ‘gematigden’ onder hen alleen maar beledigen in hun vrome geloof, zodat radicalisering steevast om het hoekje komt loeren en dat zou toch alleen maar een maatschappelijke polarisatie opwekken, die hun integratie hier nu ook niet echt vooruit zal helpen.
Weet je wat ? We zwijgen erover, mondje dicht en klikklak sleutel weg, en verklaren het tot ab-so-luut taboe, dan bestaat het niet en dan stoten we de Christelijke minderheid niet tegen het gevoelige hoofd zodat, tegen dat ze hier de meerderheid zullen hebben en ze ons (hopelijk) dan redelijk goed zullen behandelen, Christus-hakhbar nog an toe.
|
Je krijgt het precies op uw heupen, u zo opwinden is niet goed voor de gezondheid.
Wel integendeel, ik pas tenminste dezelfde kritische redeneringen toe, ongeacht de groep, individuen of daden waarover ik nadenk.
Citaat:
De directe aanleiding voor de IS-onthoofdingen, is ontsproten uit de daden die de profeet eigenhandig stelde, zie Koran.
Mocht de Mo destijds met een jefzaag de schedel van z’n slacht-offers in een dwarse doorsnede zou doorgezaagd hebben, zodat het hoofd dan in 2 stukken links en rechts op de schouders van het slachtoffer zou vallen, dan had Stanley Tools heelder cargo’s met jefzagen naar het kalifaat kunnen versturen en dan hadden we nu een iewat andere kijk op het vrome IS-eindwerk, al veranderd dat ntl niets aan het resultaat.
Maar de Mo gaf het voorbeeld en dan valt het door moslims nogal moeilijk te ontkennen, dat de daden van IS iets met de islam te maken zou hebben.
Alleen blinden hebben dat recht.
|
Je weet nog steeds niet of de actie van Mohamed toen in casu de onthoofdingen vandaag rechtvaardigen.
Voor ieder advies die die rechtvaardiging geeft, zal ik immers een omgekeerd advies terugvinden.
Citaat:
U antwoord ontwijkend van wat al duidelijk aangetoond is, al wil u daar geen mening over hebben, wat uw goed recht is uiteraard, al geeft dat eerder een blijk van besluiteloosheid, door welke factoren dan ook ingegeven.
|
Ik ontwijk absoluut niks, ik ben heel eerlijk in mijn onwetendheid. Jij weet blijkbaar alles over de Islam, de Koran, de Soena, jij spreekt blijkbaar Arabisch en kent de Hadiths van buiten, zowel degenen die authentiek zijn als de anderen, kortom, jij bent misschien een Moslimgeleerde om U tegen te zeggen. Ik niet. Het is geen kwestie van willen of niet, maar van kunnen.
Maar ik weet wel iets, als ik tegen een vijfjarige jongen "kus mijn kloten" zeg, dan weet jij nog niet of ik nu heel grof ben, of pedofiel. Of misschien zelfs beide.
Citaat:
Nee, ik veronderstel dat niet, die IS-gasten zelf zijn daar redelijk sterk van overtuigd, dus zeg maar tegen hén dat ze in rondjes draaien.
|
Neen, ik zeg dat tegen jou. Jij beschouwt hen immers als schoolvoorbeelden van de Ware Islam. Dat wat zij zelf zeggen in jouw kraam past, zal ook wel toeval zijn, zeker.
Citaat:
Dus u weet het weer niet. Geen wonder, als de maatschappelijke impact van die onderwerpingsideologie je siberisch koud laat, dan is die ignorance in deze uw grootste bliss.
|
Ik heb de waarheid inderdaad niet in pacht. Jij wel?
Citaat:
Ja, en ook goed is dat de uitgeverijen ook de lyrics met de CD/LP meegeven of de meesten verstaan niet eens wat er allemaal uit die gasten hun mond komt gerold, al veralgemeen ik dat ntl niet naar jou.
|
O, Angel of Death is niet moeilijk te begrijpen, hoor. Kill the Christians van Deicide, bij voorbeeld, dat is andere koek...
Citaat:
Den uwe mss wel ja, hier de harde cijfers:
“De Europese moslimbevolking heeft zich in één generatie verdubbeld en blijft dit doen. Tegen 2025 zal een derde van een Europese boorlingen moslim zijn. Men kan niet naast de demografische ontwikkeling kijken. Een derde van alle moslims in Frankrijk en Duitsland zijn tieners of jonger – bij de autochtone bevolking is dit een vijfde. Een derde van alle moslims in Groot Brittanië of het land b zijn onder de vijftien jaar – bij de autochtone bevolking is dit een vijfde. Indien men alle leeftijdsgroepen bijeen telt zijn ze nog in de minderheid, maar dat zal niet lang meer duren.
De islam is de snelst groeiende godsdienst ter wereld. Hij groeit sneller dan de wereldbevolking: een vierde hiervan is moslim. Moslims zijn met 235% toegenomen tijdens de laatste halve eeuw; christenen met slechts 47%, hindoes met 117% en boeddhisten met 63%.
Er zijn weliswaar momenteel nog meer Europese niet-moslims, maar cultureel gaat men ervan uit dat de toekomst islamitisch zal zijn.
Bij het bekijken van deze cijfers kan men moeilijk nog over een moslim minderheid spreken.”
http://www.golfbrekers.be/[/i]category/islam/page/77/
Schol, en de immigratieklok tikte verder…
|
Behalve dat uw klok niet goed geregeld is.
Demografische studies tonen immers aan dat de fertiliteitsgraad bij de Moslims in Europa aan het dalen is, en tegen dan ongeveer dezelfde zal zijn als die van niet-Moslims.
En ondertussen verwachten zij een demografische implosie van de bevolking in veel Moslimlanden. Beweging die trouwens al aan de gang is, bij voorbeeld in Iran.
Maar je hebt gelijk, Moslim zullen niet meer weggaan, de Islam zal niet verdwijnen, en zij zullen een aanzienlijke minderheid in Europa vormen. Den te meer om zich op die realiteit voor te bereiden.
Citaat:
En ja, zet vier moslims bij elkaar voor een gezellige discussie en je zal ook wel 4 verschillende meningen kunnen ontwaren, over een punt of komma in de Koran.
Maar teken stoemweg eens ‘n figuurtje met een tulbandbom op z’n kop en al die verschillende meningen staan als de weerga op één strakke lijn …
How convenient, no ?
|
Jij denkt dus dat de vier het allemaal eens zullen zijn dat de tekenaars omvergeschoten moesten worden?
Citaat:
Als 3 moslimpipo’s nu al een heel land in rep en roer kunnen zetten, dan kunnen 30, 300 of 3000 van die gasten, voor heel wat andere shit zorgen dan wat we nu al gezien hebben, maar ook dat zal dan wel niet aan de islam liggen.
|
Ja, en omdat 3 pipo's een heel land in rep en roer zetten, dan kunnen miljoenen andere mensen die er niks mee te maken hebben, de rekening betalen...
Citaat:
Je had beter zelf eerst eens gekeken, naar het rechtssysteem voor minderheden in de landen die je aangaf, want dit toont gelijk aan dat je niet weet waarover je het hebt.
We gaan eens chekken op welke basis die moslimlanden ‘geen discriminatie kennen, althans niet op religieuze basis’, zoals u zelf schreef.
Aldus, let the game begin.
Play ball:
Albanië: “Zoals u zonder meer hebt vernomen en weet worden in de staat Albanië nu al jarenlang de mensenrechten van de Griekse etnische minderheid in Noord-Epirus stelselmatig geschonden.”
http://www.europarl.europa.eu/sides/...DOC+XML+V0//NL
|
Het gaat dan ook om een nationalistisch probleem, geen religieuze.
Citaat:
Play ball:
Nigeria: ”Hoewel de handhaving van de sharia-wetboeken vans trafrecht te wensen overlaat door een gebrek aan kennis en politieke wil (de politie is een federale institutie), zijn na de invoering met grote regelmaat mensen veroordeeld,met name voor kleinere vergrijpen die worden bestraft met zweepslagen.
Deze straf wordt vaak direct na de uitspraak ten uitvoer gebracht, zonder dat de verdachte tijd heeft om beroep aan te tekenen.
Ook zijn verscheidene personen door lagere rechtbanken veroordeeld tot amputatie. De veroordeelden gingen vaak niet tegen het vonnis in beroep vanwege de sociale druk om de ‘islamitische’ straf te accepteren, of in de hoop dat het ondergaan van de straf het lijden in het hiernamaals zou verminderen.”
|
Nigeria? Waar spreek ik over Nigeria?
Jij klein kapoentje, zo vals proberen te spelen!
Citaat:
Play ball:
Indonesië: “Gisteren hebben een paar honderd radicale moslims in Java een rechtbank bestormd en twee kerken in brand gestoken. Zo protesteerden ze tegen de volgens hen te milde straf die een christen kreeg nadat hij de islam had belasterd. Deze man, Antonius Richmond Bawegan, kreeg een gevangenisstraf van vijf jaar voor het verspreiden van boeken en pamfletten die haat rond de islam propageren.
|
En welke wet in Indonesië laat zoiets toe? Wat zegt de wet hierover?
Citaat:
Strike three & you’re out !
Maw, a complete fail, sir ! U mag zich terug naar de spelersbank begeven.
|
Ik vrees dat je er zelfs niet in geslaag bent een goal te maken terwijl er geen tegenpartij op het veld stond. Nu ja, rugby spelen tijdens een voetbalmatch is niet echt slim, hè...
Citaat:
Bemoedigend, maar één zwaluw maakt de lente nog niet.
Zolang ex-moslims gevaar lopen voor hun (moedige) afvalligheid, kunnen ze hiermee niet uit de kast komen.
Zij weten wel waarom, u nog altijd niet.
|
O jawel, ik begrijp heel goed dat mensen rekening houden met de wetten van hun land, of de realiteit op het terrein.
Maar ik zie hier een geval waarbij Moslims hun geloof afwerpen, er zelfs in de pers mee naar voren komen, zonder enig probleem. En dit, in een Moslimland.
Ik dacht nochtans begrepen t hebben dat dit niet niet kon, wegens de aard van de Islam.
Citaat:
Mwah, die zitten toch wel redelijk close op de beleidsuitvoering volgens de Koran, hoor, en die allerallervroomste moslims zijn daar zo trots op, als ‘n gieter die het mooiste bloemenveld van de wereld mag besproeien, inshallah.
|
Weer eens, dat zeg jij.
Citaat:
Ja, als het hiernamaals bestaat, denk ik wel dat de profeet zacht monkelend en het tevreden hoofd zachtjes op en neer zou knikken, mocht ‘m vanuit de paradijselijke tuinen van Allah daar onbelemmerd op kunnen neerkijken.
En gezien ze de Koran zo nauwgezet als mogelijk volgen, staan ze ook met stip nummer één in de wereld, mbt publieke onthoofdingen,
Waarlijk, Allah brengt vreugdestromen in het hart van zijn trouw(st)e schare volgelingen, lees maar:
“Sinds 1995 werden in Saoedi-Arabië meer dan tweeduizend mensen geëxecuteerd, meestal door onthoofding met het zwaard. Onthoofding gebeurt in het feodale koninkrijk op markten in de stadscentra. De onthoofde lijken blijven een aantal uren ter plaatse liggen als 'afschrikkingsmiddel.”
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...p-recordhoogte
Nu u dat weet heb ik een vraagje, nl; Heb jij hier ten lande, in Europa of waar ergens ter wereld dan ook, al imams of andere moslims van alle daken horen schreeuwen dat dit tot�*�*l on-islamitisch is, dat ze daar in Riad en Mekka de Koran totaal fout te interpreteren, zodoende de regering van SA te vragen, nee, gewoonweg te éisen, om dat diep onterende misbruik van de Koran per direct te stoppen ?
|
Moeten we nu al een discussie voeren over de doodstraf? Oei oei oei, dan zijn wij volgende eeuw nog bezig...
Citaat:
“Oikos is Grieks voor thuis. Oikofobie is een ziekelijke afkeer van het thuis. Een angst voor het eigene. Een instinctieve neiging de eigen cultuur, de eigen gebruiken, de nationale identiteit en geschiedenis af te vallen. Belachelijk te maken. Te verzwakken, te beschimpen.
|
Ik heb Grieks gestudeerd, hoor. En indien ik een woordje niet begrijp, dan zoek indamt wel zelf op
Citaat:
En deze Oikofobie doortrekt de hele maatschappelijke elite. Zij manifesteert zich op tenminste drie manieren: via het multiculturalisme en het enthousiasme voor immigratie en open grenzen; via het modernisme in de kunsten; en via het Europese project.
Alledrie maken ze de Oikos stuk. Het multiculturalisme doet dat door immigratie toe te juichen en deze immigranten aan te sporen vooral niet te integreren.”
|
Uiteraard. Ik luister naar Black Metal.
Citaat:
Enfin, aangezien xenofobie als een psychische aandoening wordt beschouwd en dit gegeven steeds over islamkritische burgers wordt gedrapeerd, zitten we nu met een oikofobe beleidselite, die als kierewietende mafkinkels menenoekaf vinden dat ze echt wel slim bezig zijn.
Maw, een handvol onverantwoordelijke gekken in de EU leidt het Avondland in kaarsrechte lijn naar de islamitische abyss, simpelweg op basis van een irreële angst voor de eigen cultuur en de gerelateerde schizofrene onderdanigheid aan een volksvreemde ideologie.
Nog maffer dan m’n achterdeur dus, gezien dit nog nooit vertoond in de ons bekende wereldgeschiedenis, toch niet aan een vijandig opgestelde minderheidsgroep.
Ja, we zijn écht wel gezegend met zo’n zorgzame politiekers, die slechts het allerbeste met zichzzz.., oeps sorry.., met ons voorhebben, alleen heeft die xenofobe bevolking dat nog niet door, zachtmoedig als ze zijn, inshallah.
|
An lala, weer eens toon je je selectieve denkpatronen aan.
Mij niet gelaten, hoor. Ik voel nu echt niet aangesproken, sie.
Laatst gewijzigd door Bad Attila : 23 januari 2015 om 15:33.
|