![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vertrouw op de autoriteit terzake van een Vermeersch. Moet ik hier nu echt de pagina copiëren waarin hij dat schrijft?? Ik heb iets minder vertrouwen in uw "autoriteit". Uw geloof is trouwens ook niet echt gebaseerd op primaire bronnen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 april 2015 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Banneling
|
![]() Ook verbazingwekkend is het feit dat volgens u Marc Depuydt fictief zou zijn...
De KU Leuven heeft dus fictieve mensen in dienst als vrijwilligers http://nieuws.kuleuven.be/node/723 Wel wel wel... Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 april 2015 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien hebt u het niet door, maar ik meet me geen enkele autoriteit toe. Wel vraag ik naar de primaire bronnen voor dergelijke bewering. Daarnaast stel ik mij ook de vraag hoe zo'n feit nergens wordt aangehaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#526 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoopte dat hij zelf tot dit besluit zou kunnen komen. Daarom ook kunnen we niet anders dan zo'n bijdrage als reactie op een artikel met het nodige voorbehoud benaderen.
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 16 april 2015 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Europees Commissaris
|
![]() Léonard stelt:
“We mogen nooit vergeten dat wij allemaal ooit dat kleine embryo, die foetus waren in de moederschoot. En we zijn enkel hier omdat we gerespecteerd werden toen we ons in dat kwetsbare stadium van ons leven bevonden” Ik zou dit zeker willen relativeren omdat we niet allemaal "gerespecteerd" maar soms willens nillens aanvaard werden. Maar wat moeten we denken van de miljoenen mensen waarvan hun leven mogelijk gemaakt werd dankzij de inzet van wetenschappers, dokters, ouders enz... Ik heb het hier over degenen die via IVF tot stand gekomen zijn. Hier wilden de ouders echt wel een kind en hebben ze veel opgeofferd en geleden om toch maar zwanger te kunnen geraken. Blijkbaar wenst de kerk deze mensen geen leven toe aangezien ze zijn sterk gekant tegen IVF. Dit vind ik veel erger, want deze mensen leven en zijn bewust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.news.va/en/news/pope-faci...-care-and-hope |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() Een overzicht van de eeuwenlange smeerlapperij van uw club wordt mooi beschreven in dit boek:
Michael Hebeis, Zwartboek Katholieke Kerk, Standaard Uitgeverij, 2011 De auteur is zelf katholiek. Over het boek: http://www.liberales.be/boeken/hebeis Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 april 2015 om 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik, als gelovige, mij nu belast moeten voelen met de fouten van een aantal mensen uit het verleden? Hebt u daar enige goede reden toe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bewust worden zou al een hele grote stap op zich zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar moet ik mij bijgevolg "bewust van worden"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Banneling
|
![]() Dat het nog altijd geen geschichte is, maar gewoon verder zijn gangetje gaat...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 april 2015 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ze tot op de dag van vandaag proberen te verdoezelen, te minimaliseren, te ontkennen, te herhalen en er niets uit te leren, dat gaat mijn petje te boven. Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 april 2015 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |