![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" | |||
Ja, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
11 | 14,67% |
Nee, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,67% |
Nee, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
62 | 82,67% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelf gaf Wilders aan dat bescherming hem drie zetels oplevert ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de PVV wel kwetsbaar is bij de dood van Wilders in een scenario zoals met Pim Fortuyn. En ik vrees eigenlijk voor dat scenario vlak voor de verkiezingen. Er zou snel een vervanger zijn, maar die moet gedurende 10 jaar een reputatie opbouwen en het is moeilijk in te schatten hoeveel zetels dat de PVV zou kosten.
![]() |
![]() |
#523 | |
|
![]() Citaat:
![]() Quote: "Hoe zou u het vinden als Erdogan politici van Turkse origine financiert? In een opzet zoals de PVV is dit namelijk mogelijk. Elke andere mogelijkheid overigens eveneens" Blijkbaar vind u het normaal dat een politicus geld, waarvan niemand weet hoeveel, wegsluist in een privé holding en geld verdwijnt naar een belastingparadijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
|
![]() Citaat:
Vanaf dat moment wordt geen enkel parlementslid meer vertegenwoordigd door de PVV. Parlementsleden kunnen alleen doorgaan als eenmansfracties of als ze zich groeperen en een nieuwe partij oprichten Wanneer doorgezet wordt dat eenmansfracties, evt fracties met meerderen, na afsplitsing, niet meer in de 2e kamer door kunnen gaan wordt het een levensgroot probleem. Alle bijdragen aan de PVV staan geregistreerd, er werd slecht één donatie ooit gedaan door een Nederlander. Dit was afgelopen jaar. Alle andere bijdragen die Nederlanders mogelijk ooit gedaan hebben zijn nooit geregistreerd als donaties aan de PVV en moeten ergens anders ondergebracht zijn Laatst gewijzigd door Adrian M : 13 december 2016 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Werkgever geeft een moslim aan om even hard/snel te werken als zijn autochtone collega --> racistisch Zwarte piet --> racistisch De criminaliteitscijfers van Marokkanen letterlijk quoten --> racistisch Een allochtoon die wordt afgewezen in het uitgaansleven --> racistisch Allochtonen die op basis van hun zelf verworven reputatie niet worden aangenomen voor een baan --> racistisch Allochtoon krijgt een bekeuring voor te hard rijden --> racistisch Etc etc etc In Latijns Amerika is het al zo ver dat de overheid verplicht een percentage zwarten moet laten afstuderen als geneesheer, per jaar (Brazilië). Ook als ze lagere cijfers halen dan hun blanke concurrenten. Een leuk initiatief om zwarten uit de vicieuze cirkel der armoede te laten ontsnappen, maar daar bent u vet mee als u op de operatietafel ligt en er een zwarte geneesheer naast u staat. Op TV is er protest omdat zwarten amper televisie maken. Helaas is er een correlatie ontstaan tussen je etnisch profiel en je niveau op de maatschappelijke ladder, wereldwijd. Maar als dat concreet tot uiting komt in criminaliteitscijfers, op de televisie, in jobs op niveau.. Dan moeten we die realiteit met z'n allen ontkennen om politiek correct te zijn
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 13 december 2016 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
|
![]() Citaat:
Op een gegeven moment werd ook in Indië ingevoerd dat iemand geboren moest zijn uit twee Nederlandse ouders. Iemand die dat niet was, hoewel onderdaan, gold vanaf dat moment niet meer als Nederlander Geen idee of één Belgische, dan wel een Duitse ouder hetzelfde geregistreerd stonden? Van Indonesische origine werd iemand geregistreerd als onrein Dit hield als aanduiding in, als afkomstig van geen twee Nederlandse ouders Op deze basis kunnen ook inwoners afkomstig uit bijv. België evt. statisch ondergebracht worden voor te hard rijden, dan wel elke andere groepering. Hieronder vallen ook Nederlanders met een Belgische moeder of vader daar zij als allochtoon te boek staan Laatst gewijzigd door Adrian M : 13 december 2016 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
|
![]() De PVV eigent zich dit toe, terwijl dit al sinds jaren wordt aangegeven door ook andere partijen zoals o.a. pvda
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
|
![]() Wilders gaf eerder aan dat Den Haag niet in gaat nemen met tanks, maar via verkiezingen
Nu geeft hij aan dat hij na de verkiezingen schoon schip gaat maken. Als geen partij met hem wil samenwerken voorspelt hij een revolte. Hoe moet ik me dat voorstellen? Gewapende PVV-ers die optrekken naar Den Haag? Een aantal F-16 en Apache vliegers die de PVV aanhangen bestoken Den Haag? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en van alle bagger nog meer...... ![]() Heer, Heer, geef mij nog meer van zulke bagger want hoe meer ik zal lijden in deze wereld des te groter zal mijn glorie in de hemel zijn Amen.... ![]() tot vrede en verzoening, beter dan een derde wereldoorlog, in naam van de heilige microwezentjes. Hoe groot de ellende met de islamieten ook moge zijn, ik vrees dat als Geert eenmaal aan de macht zou komen, de ellende nog veel groter zal worden. Want Europa wil hij ook al niet en is de chaos niet te overzien.
![]() |
![]() |
#531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervolgd moet Wilders daar niet voor worden maar ik denk dat het foutje dat hij daar maakte was, dat hij zich alleen tot de Marokkaanse gemeenschap gericht heeft, ondanks er tal van anderen zijn die men ook beter de deur zou wijzen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 december 2016 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zou hij ... 'verwijderen/liquideren?' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
|
![]() Citaat:
![]() De officiele terminologie (Nederlandse staat) welke allochtoon omschrijft is nog steeds van toepassing op iedereen die niet geboren is uit twee Nederlandse ouders Ook het CBS past dit nog steeds toe en deelt allochtonen in uit de diverse landen in Europa en allochtonen afkomstig buiten Europa (wat eveneens geldt voor afkomstig uit Amerika, Australië, NZ etc) Laatst gewijzigd door Adrian M : 13 december 2016 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
|
![]() Citaat:
Wikipedia NL Hoewel de term later als beleidstaal ging gelden voor iedereen van wie één of beide ouders niet in Nederland is geboren, doelde Verwey-Jonker specifiek op Nederlanders met een niet-westerse afkomst.[1] Voor Verwey-Jonker was de beweegreden voor deze keuze 'de duidelijke herkenbaarheid van de hier besproken groepen. Deze berust in vele gevallen op een opvallend uiterlijk - met name de huidkleur - en in sommige gevallen op de vreemde, voor weinig Nederlanders verstaanbare taal.'[2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
|
![]() Citaat:
Turken was wel de bedoeling. De EU verbood dit echter,meen rond 2005 Vrijstelling basisexamen inburgering buitenland De volgende mensen die voor langere tijd naar Nederland komen hoeven het basisexamen inburgering in het buitenland niet te doen: • Kinderen jonger dan 18 jaar en ouderen vanaf de pensioengerechtigde leeftijd. • Personen met de nationaliteit van een EU-/EER-land of 1 van de volgende landen: o Zwitserland; o Monaco; o Australië; o Canada; o Japan; o Nieuw-Zeeland; o Vaticaanstad; o Verenigde Staten van Amerika; o Zuid-Korea. • Turkse onderdanen en hun partners (echtgenoot of geregistreerd partner). • Personen met de Surinaamse nationaliteit die ten minste lager onderwijs in de Nederlandse taal hebben gevolgd. En daarvan schriftelijke bewijzen hebben. • Personen, en de gezinsleden van deze personen, die tijdelijk naar Nederland komen. Bijvoorbeeld voor arbeid, studie, een baan als au pair, uitwisseling of een medische behandeling. • Gezinsleden van een persoon die een verblijfsvergunning asiel heeft https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...het-buitenland Het volledige inburgeringsexamen kost 250 euro, de tarieven voor cursussen variëren.72 Voor de financiering van de inburgeringscursus en het inburgeringsexamen is onder voorwaarden een sociale lening bij DUO mogelijk.73 Migranten zijn dan verplicht een cursus af te nemen bij een instantie met het Blik op Werk Keurmerk.74 Inburgeringsplichtigen met een verblijfsvergunning ‘asiel bepaalde tijd’ kunnen maximaal 10.000 euro voor inburgering lenen, overige inburgeringsplichtigen kunnen, afhankelijk van het inkomen, maximaal 5.000 euro lenen.75 Asielmigranten die binnen de termijn van drie jaar (tot maximaal vijf jaar in het geval van een alfabetiseringstraject) zijn ingeburgerd, hoeven de lening niet terug te betalen.76 http://njb.nl/Uploads/2015/2/verblij...nburgering.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De almachtige Heer ben ik.
![]() |