![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Minister
|
![]() Fake News!
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tientallen topeconomen en wereldberoemde investeerders hebben zich daarover uitgesproken, met zeer uitgebreide argumentatie. Het is net hersenloos om de dagelijkse meldingen van "Het Nieuws" niet te fact checken. Geen enkele argumentatie, behalve de arrogantie dat mainstream media altijd gelijk hebben.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 januari 2017 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem is natuurlijk dat je dan moet verwijzen naar bepaalde media die je zelf als fake nieuws omschrijft... Dan ga je pas hard op je gezicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar de mainstream media berichten er met opzet niet over omdat ze de indruk moeten wekken dat het goed gaat met de Amerikaanse economie. Elke fact check die niet van mainstream media komt wordt door de zwakzinnigen op dit forum als een samenzwering afgewimpeld. Het zijn net de hersenlozen die de Financial Times lezen en geen enkele kritiek in acht nemen omdat het uit alternatieve bronnen komt. Als je Paul Craig Roberts met al zijn ervaring al in diskrediet moet brengen, dan onttrek je je volledig aan een volwassen discussie.
![]() |
![]() |
#526 |
Minister-President
|
![]() (it was obviously ironic...)
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste verwijst hij naar de eerdere aanslag met dat busje in de basement, om te onderbouwen waarom hij denkt dat er op 9/11 (ook de dag van dat interview) bommen gebruikt zijn. Nergens spreekt hij over wie er verantwoordelijk is ! Ik weet zeker dat hij niet denkt dat de bush regering verantwoordelijk was, dat zijn eigen partij dit had gedaan.
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paul Craig Roberts heeft trouwens al zijn geloofwaardigheid verloren door zijn "standpunten" over 911. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry, maar die man heeft zero credibility. Een complete Conspiracy Nutjob en wacko. Ik geloof nog eerder Pino en IenieMienie de Muis uit Sesamstraat dan die gek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dit is trouwens een betrouwbare link van een betrouwbare site https://data.bls.gov/pdq/SurveyOutputServlet het US Department of Labor. Al de rest is zever van rioolsites. |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus ga je gang en leg ons allemaal uit hoe die berekening van 4% tot stand is gekomen. Je weet niet wat een U3 rate is en wat een U6 rate is, laat staan het verschil tussen de 2. Je quote gewoon letterlijk wat je in The Economist hebt gelezen. DAT is het gevaar van de media. Mensen die als schapen alles klakkeloos overnemen en denken dat ze een monopolie op de waarheid hebben onder het dogma "De media hebben altijd gelijk" Bij deze ben je uitgedaagd. Diep eens verder uit hoe je berekening van 4 procent tot stand is gekomen
![]() |
![]() |
#532 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De aanslagpleger op de Twin Towers kwamen niet uit die 7 landen vandaan, maar uit Saoedie Arabië Dat zal Trump ook wel weten. Saoedie Arabië kan dit niet over haar kant laten gaan. De Arabische landen zullen ook een front gaan vormen ,van "Wij Arabieren eerst" en geen Amerikaan komt dan de Arabische landen meer binnen. Laatst gewijzigd door cato : 28 januari 2017 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 28 januari 2017 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De rechterhand van Reagan die het noorden kwijt is, die een Russische spion is.. Je stelt 9/11 critici voor alsof ze een minderheid zijn maar dat is absoluut niet het geval. Roberts etaleert dagelijks zijn kennis over geopolitiek. En niet alleen aan die debielen zoals Alex Jones, maar ook aan mensen in de hoogste kringen van de rechtsstaat. Je staat er niet voor open om ernaar te luisteren dus kun je er ook geen uitspraak over doen
![]() |
![]() |
#535 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laat me niet op mijn honger zitten en geef aub weer hoe die 4% tot stand is gekomen. Of die werkwijze voor de berekening onder Obama gelijk was aan die onder voorgaande presidenten of niet. Ik kan u tien internationaal gerenommeerde topeconomen doorlinken die de leugens van Obama uit de doeken doen. Erg uitgebreid Maar ja, YouTube da's een of ander raar beest voor samenzweringen en paranoide randdebielen
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In werkloosheidscijfers worden geen mensen mee gerekend die ongeschikt zijn voor de arbeidsmarkt. Het is dan interessanter te gaan kijken naar het tewerkstelling cijfers percentage van de bevolking. De werkzaamheidsgraad. Youtube is voor kleuters die geen artikels kunnen lezen. Laatst gewijzigd door Gipsy : 28 januari 2017 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_C...C_2001_attacks Citaat:
Ik nodig iedereen uit die hieraan twijfelt om voorzichtig met één been op een rechtopstaand leeg colablikje te gaan staan. Het blikje houdt stand en draagt je volledige gewicht. Dat is het principe achter het framed tube design van het WTC. Wanneer je echter de zijkant van het blikje heel licht aantikt dan verdwijnt de draagkracht van het blikje volledig en gaat je voet in vrije val richting vloer. Bij de WTC torens was iets meer nodig dan een licht tikje: een volgetankte Boeing 767 als projectiel en een verwrongen & door hitte verzwakt stalen skelet ter hoogte van de plaats van impact, maar het principe blijft hetzelfde. De betonnen vloeren van het intacte gedeelte boven de impactzone zorgden voor de nodige neerwaartse druk. Volgens PCR zijn de 2012 Sandy Hook shooting, de 2015 Charlie Hebdo attack en de 2016 Orlando attack ofwel false flags ofwel hoaxes. Daarmee klinkt hij als de Nederlandse journalist Karel van Wolferen die ook heel interessante dingen zegt over internationale politiek maar vindt dat Charlie Hebdo een inside job was. Wellicht haalt hij de mosterd bij PCR. Ik denk dat sommige mensen gewoon nooit hebben kunnen aanvaarden dat godsdienstwaanzin ook hoogopgeleide mensen tot daden van terreur kan drijven. Dat proberen ze dan weg te redeneren met allerlei nutjob theorieën. Theorieën die echter jammerlijk door de mand vallen in de bullshit filter van The Hitch: ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.20minutes.fr/monde/200499...-retrouve-mort
Voor wat het waard is. Raar in ieder geval, niets gebeurt in Rusland zonder medeweten van Putin. http://www.telegraph.co.uk/news/2017...-donald-trump/ Laatst gewijzigd door Gipsy : 30 januari 2017 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alleen maar naar godsdienst kijken gaat geen realistisch beeld opleveren. Wat is de meest gewelddadige meest ingrijpende grootschalige oorlog of actie van deze eeuw tot dusver geweest?? Dat is niet 9/11 , en ook niet de bezetting van de krim.
![]() |
![]() |
#540 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En de US na de Vietnamoorlog nog eens opnieuw, deze keer door Vietnamezen. Citaat:
En ook de oorlog in Syrië, op gang getrokken door de "gematigde" rebellen en gesponserd door Obama en zijn Secretary of State, Hillary Clinton. |
|||
![]() |
![]() |