![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Minister-President
|
![]() Met dit verbod op kledij(Burkini) wordt België nu "Saudi-Arabië II"
Daar zijn ze ook zo gebrand op het verbieden van kledij. https://www.demorgen.be/buitenland/j...abie-bd7f0a80/
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 19 juli 2017 om 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
een burkini verbod is een start in dezelfde richting. even walgelijk.
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem akte van jouw weigering om erop te antwoorden.
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dat het geen zin meer heeft om verder te discussiëren. Goed dat de vrouwen die ter dood werden veroordeeld wegens 'overspel' dankzij u nu beseffen dat het in andere landen zoals België blijkbaar even slecht gesteld is met de vrouwenrechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt hier genoeg gekakeld door u en uw gelijk gezinden...
Citaat:
Iedereen gelijk voor de wet,geen uitzonderingen vanwege een zogenaamde geloofskwestie die enkel en alleen vrouwen viseert... Citaat:
Hun reden:wij zijn de meerderheid,wij bepalen.... Citaat:
![]() Citaat:
Ze zijn toch vrij om zélf een zwembad uit te baten mét hun eigen reglement wat betreft toegelaten/verplichte badkledij ... ![]() ![]() Wat uw intellectuele eerlijkheid betreft vind ik het wel eigenaardig om hier iets te verdedigen wat in een land zoals Marokko gewoon verboden is... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 19 juli 2017 om 11:36. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"vrije keuze in kledij" en "ter dood veroordeeld". Hoe haal je het toch in je hoofd om deze 2 te vergelijken? een klein beetje eerlijk blijven in een discussie is toch niet teveel gevraagd?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 19 juli 2017 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Europees Commissaris
|
![]() Mag een moskee van u schoeisel verbieden?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg u dat niet iedereen een Niqab draagt en dat dit argument dus niet geldig is met betrekking tot de boerkini en mijn standpunt dus overeind blijft. De boerkini is net zoals de Niqab niet louter een kledingsstuk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat denk je dat er met die dame gaat gebeuren als ze haar snappen? Moest ik haar zijn, ik vraag zo snel mogelijk ergens asiel aan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() fox, ik heb die reportage ook gezien maar weet niet meer in welk programma dit was. weet jij t toevallig nog (of mss t fragment op youtube?) zou dit aan enkele mensen willen bezorgen die zich af en toe in t politieke debat mengen ivm anti discriminatie en (de steeds weerkerende vraag vanuit Unia om) mysterie calls ... ze kunnen dan dat fragment gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Minister-President
|
![]() I don't give a flying shit wat een moskee nu al of niet verbied.
![]() |
#535 |
Banneling
|
![]() eens de Chinezen inzien dat gedroogde moslimkloten potentiebevorderend zijn, lost het probleem met moslims zichzelf op.
de neushoornpopulatie zal er ook wel bij varen. Laatst gewijzigd door Anna List : 19 juli 2017 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN