![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, en ik ben 1 van de redenen waarom. Ik heb bijna het dubbele aan netto loon van wat iemand met mijn opleiding kan hopen te bereiken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou ik dan toch gelijk hebben? Dat het bulshit is.
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan plots...shit. Enfin ik spreek uit ervaring. Ze zijn dan ook zo getalenteerd uiteraard. Dus echt niet.
![]() |
![]() |
#524 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen moeten de gegevens/parameters invoeren. En dan nog zijn het mensen die moeten zien dat de uitkomst realistisch is. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 augustus 2018 om 13:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijven we toch nog met 90% geneesmiddelen zitten die wel niet werken en dokters die verkeerde diagnose aan de lopende band maken. Welkom in de academische wereld dus waar papers en carrières veel belangrijker zijn, en ziektedagen opsparen.
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dreigt pijn te lijden, als de tovenaar klaar staat met zijn mes om je open te snijden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is 't al gedaan met het bashen van de ambtenaren?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Peut, dat heb ik dus niet.
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medelijden met de profiteurs, dat is een wrede grap.
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Medelijden krijgen? Teken van zwakte!
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze doen het allemaal om een bepaalde reden. Voor de ene uit gemakzucht, voor de andere omwille van de (geveinsde) werkzekerheid maar één ding staat vast, heel wat ambtenaren kijken zich blind op hun benoeming zonder zich te realiseren dat die benoeming ook flinke negatieve kanten heeft. Dat ondervinden velen pas als het te laat is, na dat ze al gestrikt zijn.
Wel moet ik er aan toevoegen dat niet alle ambtenaren statuten de zelfde zijn. Het ene statuut geeft meer voordelen dan het andere. Laatst gewijzigd door Garry : 4 augustus 2018 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben voor ir. gegaan vanwege de betere kansen op de arbeidsmarkt, ik kon nadien nog filosofie doen. Ik heb dit niet gedaan en zal dit waarschijnlijk niet meer doen. Een gemiste kans? Neen, de passie was niet groot genoeg. Ik had het of ik zou het nog kunnen doen maar er zijn zoveel interessantere dingen die ik zou kunnen doen in de plaats. Had ik een andere keuze gemaakt dan was is bijna zeker geen ir. geworden en dir zou pas een gemiste kans geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moogt eens raden wie van de twee dat met de grootste pre naar huis gaat. En die die vaart is afwisselend een week aan boord, een week thuis en daarnaast nog in de 50 dagen verlof per jaar, en die zijn allemaal lekker doorbetaald. Daar naast, in de weken dat hij vaart, heeft hij gratis de kost, goede kok aan boord en een matroos om zijn kajuit te kuisen en bed op te dekken. Laatst gewijzigd door Garry : 5 augustus 2018 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de vraag is, wat vind de jongste van zijn initiële studiekeuze? Waarom volgt hij toegepaste informatica als hij al een diploma heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 augustus 2018 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nadien moet hij de auto oplappen. Zelfs al doet hij het niet, hij moet het nog altijd coordineren. Finaal moet hij de auto verkopen, daar krijgt hij mss verschillende prospecten voor over de vloer en moet hij de prijs opnieuw onderhandelen, nu naar boven. Vergeet niet dat als hij professioneel verkoopt hij ook nog een jaar garantie moet bieden. Als men goed is verdient men mooi zijn boterham, inderdaad, maar het blijft werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de jongste nog verder studeert is puur omdat hij, voor zijn psychologie, toegepaste informatica gestart was en niet voltooid heeft en het zit hem dwars dat hij iets niet heeft afgemaakt. Naast die studie volgt hij ook nog Russisch. Italiaans heeft hij al voltooit maar dat is meer omdat wij, ik en mijn vrouw, al lang geleden Italiaans geleerd hebben om dat we veel in Italië vertoeven. Laatst gewijzigd door Garry : 5 augustus 2018 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |